Camping Les Clorinthes

Camping Les Clorinthes
8,1

9 tips over Camping Les Clorinthes

Familie van Vlijmen, 13-8-2018

Eten in Crest bij Brasserie du DonJon (20 Rue de la République, Crest).

Zeer betaalbaar, erg vriendelijk personeel en je kan lekker buiten zitten in het gezellig steegje. De kinderen kunnen zich vermaken op het autovrije plein ernaast

Familie van Vlijmen, 13-8-2018
Neem waterschoenen mee en iets om op te drijven. Heerlijk meedrijven met de stroom van de Drôme. Waterschoenen zijn erg handig vanwege de vele stenen.
Heidi Voets, 27-7-2018

Ga de toren van Crest beklimmen

Klimpark vlakbij Die

Mooie route rijden door de bergen

Neem waterschoenen mee super fijn voor de mooie rivier bij de camping

Pierelatte was ook erg leuk een krokodillen farm

Ron, 13-3-2015
Kasteel Crest is de moeite waard om te bekijken. Al is het om de vergezichten ( bij helder weer ).
Post, 25-7-2014
Fietsen langs de Drome, winkels in de buurt, markt op loopafstand in Crest. Watervallen, fietsen met de mounten bike!
waterschoot, 27-8-2013

* zeker waterschoenen voorzien als je in de Drôme wil zwemmen/spelen

* middeleeuws feest in Bourdeaux (jaarlijks op 15/08) is een aanrader, straten vol kraampjes, veel randanimatie, leuke aktiviteiten voor de kinderen en bij avond een gigantisch vuurwerk

Niek, 22-7-2013
In voulte sur Rhône kun je lekker eten bij de pizzeria, heeft meer dan alleen pizza en nog verassend goed van kwaliteit ook.
Niek, 22-7-2013
Bij het restaurantje net buiten de camping kan je lekker pizza eten of meenemen.
M. de Wit, 23-6-2013
Bezoek de Donjon in het centrum van Crest en de weekmarkt overdag en die in de avond. Op erg warme dagen is een dagtocht naar Col de Rousette aanbevolen. Dat is een mooie route om te rijden. Boven bij het ski station is er gelegenheid om de auto te parkeren en stoeltjeslift te nemen. Deze Col is tevens een mooie uitdaging voor sportieve fietsfanaten. En als je daar dan toch bent is een bezoek aan Die ook zeker de moeite waard.