Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Clorinthes in Crest, Frankrijk is een kleinschalige camping met Nederlandse animatie, vooral gericht op kleine kinderen. Er is een zwembad en een speeltuin. Verwacht hier geen modern sanitair. Loop het trapje af en sta aan de rivier de Drôme. In het dropje Crest zelf is ook genoeg te doen. De toren van Crest is een aanrader.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over Les Clorinthes

• 8arie en joke boon18-12-2022

Mooi gelegen camping aan de drome

Sinds enkele jaren bezoeken wij met regelmaat deze camping. Mooi en rustig gelegen aan de Drome en op loopafstand van Crest. De camping heeft ruime plaatsen en een heerlijk zwembad. Het gezellige terrasje maakt het Franse gevoel compleet. Goede uitvalmogelijkheden naar de omgeving. De eigenaren Sandra en Gerard zijn de kers op de taart. Altijd vriendelijk en behulpzaam

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Luuk de Vries05-10-2022

Prima camping

De camping ligt op een paar honderd meter van Crest vandaan. Het was een rustige camping met een zeer vriendelijke ontvangst. Het sanitair was niet modern, maar netjes en de opmerking dat het ouderwets is om aan een ketting te moeten trekken als je onder de douche staat is niet terecht. Het was een prima douche met heerlijk water. Kortom een mooie omgeving met fijne fietsroutes, met de camping is niets mis mee, maar ik zou hier niet gaan staan als gezin met pubers. We hebben hier 6 dagen gestaan en hebben er geen spijt van, maar ja wij behoren onderhand tot de grijze golf.

• 8Janssen16-08-2022

Rustige camping lekker zwembad en mooi riviertje.

Het is voor de fietser ook erg leuk en uitdagend, mooie klimmetjes. Voor kinderen is rivier prachtig ze kunnen vissen dammen bouwen, en met een band met de stroomversnelling mee.

Er zit één fiets park bij met pumptrack voor skateboard,skeelers en stepjes.

• 8La Rouge28-07-2022

Heerlijke camping die meer campinggasten verdient.

Voorde 5e keer paar dagen op deze camping gestaan. Omgeving verder bekeken per fiets en auto. Sanitair is eenvoudig, maar wel schoon. Water uit de douche is warm met harde straal. Niks mis met deze camping.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Gerry Gerrits20-12-2021

heerlijke camping. Rust, ruimte en gezellig

We komen al jaren op deze camping. Het begon als een overnachtingsplek op doorreis. Daarna enkele dagen gebleven en tegenwoordig is deze camping een vast onderdeel van onze zomervakanties en nu ook met kinderen en kleinkinderen. Het voelt elk jaar als thuiskomen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren/beheerders. Kleine kinderen hebben hier de ruimte en vermaken zich uitstekend in het zwembad en op de camping. Door de sfeer zoeken kinderen elkaar ook snel op. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Adria Coral07-08-2021

Matig

Camping ligt dichtbij Crest op 700 mtr loopafstand. 3 supermarkten in de buurt. Omgeving is prachtig ook om te fietsen. Veel schaduwplekken en het oogt gezellig. Sanitair is echt niet van deze tijd. Trekketting voor water, je haar wassen is dan een uitdaging. Na 17.00 uur steenkoud water. Toiletten, brrrr, geen papier, geen brillen op de pot, en een schoonmaker/ster heb ik in 3 dagen niet gezien. Zwembad lijkt oke, bar en animatiehok zien er vervallen uit. Er staan wel hele mooie nieuwe huisjes op de camping. Het was voor ons een tussenstop maar ik zou hier echt geen 3 weken gaan staan. Jammer, want ze zitten op de 1e rang qua locatie.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Adria Coral07-08-2021

Matig

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Ingeborg Hakstege11-08-2020

Wij gaan weer!

Wat een geweldige camping is Les Clorinthes toch, ook in coronatijd. Dit was ons tweede, maar zeker niet laatste bezoek. De camping zelf is hartstikke mooi, met ruim bomen, maar ook alle kans voor de zon. Als je de poort uitloopt, kun je aan de overkant van de (doodlopende) weg meteen de Drôme instappen of rechtsaf slaan voor een boswandeling. Ga je links, dan ben je binnen 5 minuten in het prachtige, middeleeuwse, bruisende stadje Crest met volop leuke winkeltjes en terrasjes. Ook de supermarkten zijn dichtbij: met de auto rij je er in 7 minuten naartoe, lopend (langs de Drôme) doe je er naar de Intermarché een minuut of 35 over. Het enige 'nadeel' van de camping is dat je in de douche aan een ketting moet trekken om water te krijgen. Laat je die ketting los, dan heb je nog 3 seconden water (heerlijk warm, goede straal) en dan houdt het op. Da's lastig met inzepen ;-)

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Familie26-07-2020

Voor een paar dagen, leuk

Best een leuke camping met in de buurt en gaaf skatepark. Zwembad ook leuk, rivier moeilijk te bereiken, zeker niet heen gaan als je wat minder te been bent. Toiletten waren best netjes ze stonken alleen. Moet je je haar wassen dat is een uitdaging, bijna geen water uit de kraan. Schoonmaak in een tijd als dit vond ik ook niet goed. Bij de toiletten geen zeep, of alcohol, en een vliegengordijn bij de ingang, raakt iedereen aan, erg onhygiënisch. Leuk voor een paar dagen, leuke marktjes, mooie omgeving. Best aan de prijs voor ik ook.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7nicole19-09-2019

gewoon

Voor 3 * zeker een goede camping maar wij geven er maar 7/10 aan. Het sanitair is wel proper en 'vernieuwd' maar de steenoude trekdouches hebben de vernieuwing ontlopen / douchestraal zeer klein debiet. Zwembad zag er niet zo aantrekkelijk uit : veel bladeren en ijskoud. Verder is deze kleinschalige camping met vriendelijke eigenaars dichtbij het stadje Crest gelegen (600m). Weet niet of we nog terugkomen. Wel te verstaan zeker geen slechte camping.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar