Géén boekingskosten

Camping Les Clorinthes

FrankrijkRhône - AlpsCrest (Drôme)
6.8VoldoendeScore uit 122 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 122 reviews
  • 4.9Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Clorinthes in Crest, Frankrijk is een kleinschalige camping met Nederlandse animatie, vooral gericht op kleine kinderen. Er is een zwembad en een speeltuin. Verwacht hier geen modern sanitair. Loop het trapje af en sta aan de rivier de Drôme. In het dropje Crest zelf is ook genoeg te doen. De toren van Crest is een aanrader.

123 Reviews over Les Clorinthes

• 8Gerry Gerrits20-12-2021

heerlijke camping. Rust, ruimte en gezellig

We komen al jaren op deze camping. Het begon als een overnachtingsplek op doorreis. Daarna enkele dagen gebleven en tegenwoordig is deze camping een vast onderdeel van onze zomervakanties en nu ook met kinderen en kleinkinderen. Het voelt elk jaar als thuiskomen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren/beheerders. Kleine kinderen hebben hier de ruimte en vermaken zich uitstekend in het zwembad en op de camping. Door de sfeer zoeken kinderen elkaar ook snel op. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• 6Adria Coral10-08-2021

Matig

Camping ligt dichtbij Crest op 700 mtr loopafstand. 3 supermarkten in de buurt. Omgeving is prachtig ook om te fietsen. Veel schaduwplekken en het oogt gezellig. Sanitair is echt niet van deze tijd. Trekketting voor water, je haar wassen is dan een uitdaging. Na 17.00 uur steenkoud water. Toiletten, brrrr, geen papier, geen brillen op de pot, en een schoonmaker/ster heb ik in 3 dagen niet gezien. Zwembad lijkt oke, bar en animatiehok zien er vervallen uit. Er staan wel hele mooie nieuwe huisjes op de camping. Het was voor ons een tussenstop maar ik zou hier echt geen 3 weken gaan staan. Jammer, want ze zitten op de 1e rang qua locatie.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Ingeborg Hakstege11-08-2020

Wij gaan weer!

Wat een geweldige camping is Les Clorinthes toch, ook in coronatijd. Dit was ons tweede, maar zeker niet laatste bezoek. De camping zelf is hartstikke mooi, met ruim bomen, maar ook alle kans voor de zon. Als je de poort uitloopt, kun je aan de overkant van de (doodlopende) weg meteen de Drôme instappen of rechtsaf slaan voor een boswandeling. Ga je links, dan ben je binnen 5 minuten in het prachtige, middeleeuwse, bruisende stadje Crest met volop leuke winkeltjes en terrasjes. Ook de supermarkten zijn dichtbij: met de auto rij je er in 7 minuten naartoe, lopend (langs de Drôme) doe je er naar de Intermarché een minuut of 35 over. Het enige 'nadeel' van de camping is dat je in de douche aan een ketting moet trekken om water te krijgen. Laat je die ketting los, dan heb je nog 3 seconden water (heerlijk warm, goede straal) en dan houdt het op. Da's lastig met inzepen ;-)

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Familie26-07-2020

Voor een paar dagen, leuk

Best een leuke camping met in de buurt en gaaf skatepark. Zwembad ook leuk, rivier moeilijk te bereiken, zeker niet heen gaan als je wat minder te been bent. Toiletten waren best netjes ze stonken alleen. Moet je je haar wassen dat is een uitdaging, bijna geen water uit de kraan. Schoonmaak in een tijd als dit vond ik ook niet goed. Bij de toiletten geen zeep, of alcohol, en een vliegengordijn bij de ingang, raakt iedereen aan, erg onhygiënisch. Leuk voor een paar dagen, leuke marktjes, mooie omgeving. Best aan de prijs voor ik ook.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7nicole19-09-2019

gewoon

Voor 3 * zeker een goede camping maar wij geven er maar 7/10 aan. Het sanitair is wel proper en 'vernieuwd' maar de steenoude trekdouches hebben de vernieuwing ontlopen / douchestraal zeer klein debiet. Zwembad zag er niet zo aantrekkelijk uit : veel bladeren en ijskoud. Verder is deze kleinschalige camping met vriendelijke eigenaars dichtbij het stadje Crest gelegen (600m). Weet niet of we nog terugkomen. Wel te verstaan zeker geen slechte camping.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Robert25-08-2019

Een keer is voor mij genoeg, niet negatief bedoeld

Leuke camping,eigenaar vriendelijk en correct . Niet veel te beleven, stad wel dichtbij. Valt niet veel op aan te merken maar heb op betere campings gestaan. Sanitair wel schoon. Net buiten de camping kan men in de rivier zwemmen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Paulien18-08-2019

Fijn gehad

Prima camping mooie ligging vlak bij het stadje en de rivier. Vriendelijke eigenaren en heel flexibel je kunt zelf aangeven wanneer je wilt vertrekken, als je eerder vertrekt geen extra kosten. Zwembad beetje klein maar wel ok. Sanitair is redelijk maar ik zou het aanpassen kan veel beter. De prijs is aan de hoge kant wat mij betreft.

• 8Dexter Morgan15-08-2019

Fijne, overzichtelijke simpele camping

Eenvoudige rustige camping. Wij zaten in een 5-persoons stacaravan. Deze hebben 3 slaapkamers met op de 1e 3 bedden (1 hoge) en op de andere kamer een 2persoonsbed (nou ja... voor hele smalle mensen die ook heel kort zijn. (1.20 breed en lengte: je voeten buiten boord). Koffiezetapparaat af te halen bij de receptie (borg). Hele fijne camping als je met jonge kinderen komt. De camping is overzichtelijk, met een simpel speeltuintje. Er was een animatie meisje Simooneeeee! Iedere doordeweekse ochtend knutselen/ spelletjes van 10.00 tot 12.00. 's avonds ook verschillende activiteiten. Met grotere kinderen/ pubers zouden wij niet kiezen voor deze camping, hoewel er dit jaar nog best wat jeugd was. Crest is super gezellig en de rivier ligt direct aan de camping. Wij hadden wat overlast van borrelende buron, maar dat hoort er bij te lopen te wezen natuurlijk. Wij hebben 2 weken fantastisch weer gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Anne13-08-2019

Helaas, niet meer tijdens onze trektocht.

We kwamen hier met een kleine tent en onze 2 fietsen. We kregen een plek op een veldje, samen met andere trekkers. Prima , geen probleem. Alleen om dan de hoofdprijs te vragen voor deze plek, vonden we niet echt vriendelijk.

• 9Fam Keijser05-08-2019

Geweldige camping en omgeving

Mooie gezellige camping. Niet te groot en ook niet teveel herrie van animatie. Omgeving is fantastisch direct aan de rivier waarin jong en oud heerlijk kunnen zwemmen. Wij komen hier al jaren en blijven dat zeker doen.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar