Camping Les Clorinthes

8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Crest (Drôme)

8Fantastisch

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Les Clorinthes in Crest, Frankrijk is een kleinschalige camping met Nederlandse animatie, vooral gericht op kleine kinderen. Er is een zwembad en een speeltuin. Verwacht hier geen modern sanitair. Loop het trapje af en sta aan de rivier de Drôme. In het dropje Crest zelf is ook genoeg te doen. De toren van Crest is een aanrader.

119 reviews over Camping Les Clorinthes

• 2019
    7Robert25-08-2019

Een keer is voor mij genoeg, niet negatief bedoeld

Leuke camping,eigenaar vriendelijk en correct . Niet veel te beleven, stad wel dichtbij. Valt niet veel op aan te merken maar heb op betere campings gestaan. Sanitair wel schoon. Net buiten de camping kan men in de rivier zwemmen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Anne27-07-2019

We hebben een fantastische week gehad!

Mooie kleinschalige en schaduwrijke camping. Erg persoonlijk ontvangst en bijzonder aardige eigenaren! De camping ligt op loopafstand naar het dorpje en ligt direct aan rivier de Drome. Verder een fijn zwembad met peuterbad eraan vast. We verbleven in een mobile home waar we de hele dag schaduw hadden maar er zijn ook plekken in de zon. Verder veel groen op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Hans16-06-2019

Goede ligging en hygiene. Eigenaren prima.

Prima camping bij het middeleeuwse stadje Crest. Camping ligt vlakbij maar niet aan de Drome. Sanitair is heel schoon. Geen toiletpapier. Zwembad is prima maar koud. De nachten schijnen sowieso koud te zijn daar. Campingeigenaars (echtpaar) supervriendelijk en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Fam Notkamp24-09-2018

Mooie gemoedelijke camping, dicht bij Crest.

Leuke gemoedelijke camping met een fijn zwembad vooral voor jonge kinderen. Crest is een leuke stad op loop afstand, de toren bezoeken is een aanrader. Je kunt prima brood op de camping bestellen, maar er is ook een bakker op loop afstand. In de prachtige omgeving is genoeg te doen. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

• 8Dianne04-09-2018

Geweldig gemoedelijk en leuke camping

Heerlijke kleine gemoedelijke camping. Mooie grote schaduwrijke plaatsen. Heel fijn zwembad voor kleine en grote kinderen en de prachtige revier op loop afstand. De animatie dit jaar was een Nederlandstalig meisje Sanne en zij was helemaal geweldig. Dorpje op loopafstand. Toren van crest is zeker een bezoek waard. Lekkere bakkertjes in de buurt en lekkere restaurantjes. Sanitair was gedateerd maar redelijk schoon. Wij met onze kids van 3 en 6 vonden het super. Berg col de la rousset aanrader. Met de stoeltjeslift naar boven. Rodelen.

• 8Eetgelegenheden

• 8Sjors19-08-2018

Super.....!

Super camping, echt alles op zijn Frans. Lekker dicht bij het dorpje Crest en de rivier de Drome. Verwacht geen animatie en voorzieningen zoals de grotere campings dat voorzien, maar daar is de prijs ook naar. Camping is volledig omheind, laat de kinderen maar schuiven. Prijzen van consumpties liggen hoog, maar dat is overal in Frankrijk de laatste tijd met eten en drinken laat staan dat je naar de supermarkt gaat. Toiletgebouwen prima, lekker ouderwets trekken aan een koortje om te douchen, iets vaker poetsen leek ons wel een pré. Zwembad prima met verschillende dieptes. Dit jaar veel verloop ivm de warmte en noodweer dagen, twee jaar eerder hier geweest totaal geen verloop. campingeigenaar hoopt op slecht weer volgend jaar in de Nederland. We komen zeker een keer terug!!!!!

• 9Familie van Vlijmen12-08-2018

Knusse familiecamping - top eigenaren aan de Drôme

Kleinschalige camping waar je de kinderen lekker los kan laten lopen (3 en 5 jaar in ons geval).

Een speeltuin waar de kinderen zich eigenlijk geen pijn kunnen doen. Een relatief ondiep zwembad (140 cm schat ik zo in) en aangesloten een peuterbadje.

Gelegen áán de Drôme. Je loopt de camping af, trappetje naar beneden en je kan heerlijk vertoeven in het stromende schone water. Het dorpje Crest ligt op 5 minuten loopafstand. De bakker ook op die afstand.

Wij zaten in een stacaraven (Jasmin) en dat was prima. Een eigen toilet, douche en een kleine veranda. De stacaravans liggen heerlijk in de schaduw, maar je kan de zon zo opzoeken als je wilt.

Animatie van (Nederlandse) Sanne was top! De eigenaren zijn erg behulpzaam, attent én alles kan!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het sanitair van de camping, maar dat zag er schoon maar gedateerd uit.

Enige nadeel is dat er geen campingwinkel is. Wel kan je brood bestellen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Naomi09-08-2018

Te hoge verwachtingen

Onze verwachtingen waren te hoog gezien het cijfer op Zoover. De camping heeft een uitstekende ligging en vriendelijke eigenaren. Het sanitair is echt gedateerd, geen toiletbrillen/toiletpapier aanwezig en ook niet schoon. Douchen door middel van een trekkoord is ook niet echt meer van deze tijd. Afwaswater was altijd lauw. Zowel Franse als Nederlandse camping bezoekers maar ook veel mensen die voor 1 of 2 nachtjes komen. Laatste avond patat en 2 snacks besteld, prijs is belachelijk hoog.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Matthijs Beumer05-08-2018

Prima!

Met enige verbazing de verhalen over overlast van treinen gelezen. Tijdens onze vakantie niets van vernomen en schijnt dat er maar 1-2 treinen per dag uit Crest vertrekken. Prima camping, gastvrij welkom, schitterend gelegen aan rivier de drome en op loopafstand van Crest. In de fraaie omgeving ook erg veel te beleven. Vooral voor gezinnen met kinderen enorm aan te raden. Jazz festival vindt 1x per jaar plaats, toevallig tijdens ons verblijf. Goede muziek, maar amper iets van te horen vanaf de camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Krukson27-07-2018

Heerlijk;

Heerlijke dagen gehad. Mooie plek onder de bomen. Direct aan de drone, stijl trappetje en je bent er. Even uitkijken, maar geen belemmering. Camping eigenaar wil je overal bij helpen, een woord super! Supermarkten in de buurt. Crest, die, watervallen, Valence, genoeg mooie plekken te ontdekken . Zwembad ondiep, maar heerlijk om af te koelen. Sanitair goed, schoon en echt Frans. Alle nationaliteiten op de camping. Heerlijk genoten!

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Les Clorinthes info