Camping Les Clorinthes

Camping Les Clorinthes
8,1

Omschrijving
Camping Les Clorinthes in Crest, Frankrijk is een kleinschalige camping met Nederlandse animatie, vooral gericht op kleine kinderen. Er is een zwembad en een speeltuin. Verwacht hier geen modern sanitair. Loop het trapje af en sta aan de rivier de Drôme. In het dropje Crest zelf is ook genoeg te doen. De toren van Crest is een aanrader.

106 reviews over Camping Les Clorinthes in het Nederlands

Mooie gemoedelijke camping, dicht bij Crest.

Fam Notkamp,
24-9-2018

Leuke gemoedelijke camping met een fijn zwembad vooral voor jonge kinderen. Crest is een leuke stad op loop afstand, de toren bezoeken is een aanrader. Je kunt prima brood op de camping bestellen, maar er is ook een bakker op loop afstand. In de prachtige omgeving is genoeg te doen. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzaam.

Geweldig gemoedelijk en leuke camping

Dianne,
4-9-2018

Heerlijke kleine gemoedelijke camping. Mooie grote schaduwrijke plaatsen. Heel fijn zwembad voor kleine en grote kinderen en de prachtige revier op loop afstand. De animatie dit jaar was een Nederlandstalig meisje Sanne en zij was helemaal geweldig. Dorpje op loopafstand. Toren van crest is zeker een bezoek waard. Lekkere bakkertjes in de buurt en lekkere restaurantjes. Sanitair was gedateerd maar redelijk schoon. Wij met onze kids van 3 en 6 vonden het super.

Berg col de la rousset aanrader. Met de stoeltjeslift naar boven. Rodelen.

Super.....!

Sjors,
19-8-2018

Super camping, echt alles op zijn Frans. Lekker dicht bij het dorpje Crest en de rivier de Drome. Verwacht geen animatie en voorzieningen zoals de grotere campings dat voorzien, maar daar is de prijs ook naar. Camping is volledig omheind, laat de kinderen maar schuiven. Prijzen van consumpties liggen hoog, maar dat is overal in Frankrijk de laatste tijd met eten en drinken laat staan dat je naar de supermarkt gaat. Toiletgebouwen prima, lekker ouderwets trekken aan een koortje om te douchen, iets vaker poetsen leek ons wel een pré. Zwembad prima met verschillende dieptes. Dit jaar veel verloop ivm de warmte en noodweer dagen, twee jaar eerder hier geweest totaal geen verloop. campingeigenaar hoopt op slecht weer volgend jaar in de Nederland.

We komen zeker een keer terug!!!!!

Knusse familiecamping - top eigenaren aan de Drôme

Familie van Vlijmen,
12-8-2018

Kleinschalige camping waar je de kinderen lekker los kan laten lopen (3 en 5 jaar in ons geval).

Een speeltuin waar de kinderen zich eigenlijk geen pijn kunnen doen. Een relatief ondiep zwembad (140 cm schat ik zo in) en aangesloten een peuterbadje.

Gelegen áán de Drôme. Je loopt de camping af, trappetje naar beneden en je kan heerlijk vertoeven in het stromende schone water. Het dorpje Crest ligt op 5 minuten loopafstand. De bakker ook op die afstand.

Wij zaten in een stacaraven (Jasmin) en dat was prima. Een eigen toilet, douche en een kleine veranda. De stacaravans liggen heerlijk in de schaduw, maar je kan de zon zo opzoeken als je wilt.

Animatie van (Nederlandse) Sanne was top! De eigenaren zijn erg behulpzaam, attent én alles kan!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het sanitair van de camping, maar dat zag er schoon maar gedateerd uit.

Enige nadeel is dat er geen campingwinkel is. Wel kan je brood bestellen.

Te hoge verwachtingen

Naomi,
9-8-2018

Onze verwachtingen waren te hoog gezien het cijfer op Zoover. De camping heeft een uitstekende ligging en vriendelijke eigenaren. Het sanitair is echt gedateerd, geen toiletbrillen/toiletpapier aanwezig en ook niet schoon. Douchen door middel van een trekkoord is ook niet echt meer van deze tijd. Afwaswater was altijd lauw. Zowel Franse als Nederlandse camping bezoekers maar ook veel mensen die voor 1 of 2 nachtjes komen. Laatste avond patat en 2 snacks besteld, prijs is belachelijk hoog.

Prima!

Matthijs Beumer,
5-8-2018

Met enige verbazing de verhalen over overlast van treinen gelezen. Tijdens onze vakantie niets van vernomen en schijnt dat er maar 1-2 treinen per dag uit Crest vertrekken. Prima camping, gastvrij welkom, schitterend gelegen aan rivier de drome en op loopafstand van Crest. In de fraaie omgeving ook erg veel te beleven. Vooral voor gezinnen met kinderen enorm aan te raden. Jazz festival vindt 1x per jaar plaats, toevallig tijdens ons verblijf. Goede muziek, maar amper iets van te horen vanaf de camping.

Heerlijk;

Krukson,
27-7-2018

Heerlijke dagen gehad. Mooie plek onder de bomen. Direct aan de drone, stijl trappetje en je bent er. Even uitkijken, maar geen belemmering. Camping eigenaar wil je overal bij helpen, een woord super! Supermarkten in de buurt. Crest, die, watervallen, Valence, genoeg mooie plekken te ontdekken . Zwembad ondiep, maar heerlijk om af te koelen. Sanitair goed, schoon en echt Frans. Alle nationaliteiten op de camping. Heerlijk genoten!

Geweldig!!

Fam. Voets,
27-7-2018

Het was in 1 woord geweldig.

Pracht plek bij de rivier op loopafstand van het dorp Crest .

En super vriendelijke eigenaren die allerlei info deelden over de mooie omgeving.

En we hadden een top animatie onder leiding van Sanne!!

Fijne camping!

Berna,
3-7-2018

+ De ligging. Vlak bij het stadje, weggetje naar de rivier toe is niet druk.

+ Lekker zwembad

+ Schoon!! Ook de stacaravan!

+ Vriendelijke en hardwerkende eigenaren!

- Je mist als je in een stacaravan zit wel een bankje. Je hebt alleen een eettafel.

- Een ligbed of een ander soort stoel bij de stacaravan.

- In juni is de bar en animatie er nog niet. Miste we wel een beetje.

Verder hebben wij en de hond het erg naar ons zin gehad op deze camping.

Mooie, prima gelegen en verzorgde camping die meer geschikt is voor kleinere kinderen. Volop supermarkten, restaurants, winkels, e.d. in de buurt. Crest is op loopafstand ( ong. 1 km )

Sanitair is inderdaad redelijk gedateerd, maar wel netjes. De troep wordt immers door de mensen zelf gemaakt. Of de kleinere kinderen worden zonder begeleiding naar het toilet gestuurd, want papa en mama hebben vakantie... Warme douches, maar het afwaswater mocht wel iets warmer zijn.

Zwembad is prima. Er mogen wel wat parasols bij, want schaduwplekken zijn er praktisch niet!

En dan die heerlijke Drome die pal langs de camping stroomt. Deze is geweldig, en was voor ons dé grote smaakmaker van deze camping. Er moet wel even een natuurtrap afgelopen worden ( maar waar niet langs de Drome? ), maar dan kun je heerlijk aan/in het koele water vertoeven. Genoeg keuze tussen schaduw en zon, en een ware, natuurlijke "waterspeeltuin" voor de kinderen. Top!

Zeer vriendelijk campingpersoneel en eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Clorinthes in Crest (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Clorinthes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.