Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Moulin d'Onclaire

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Moulin d'Onclaire voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 23 reviews

6.2VoldoendeScore uit 23 reviews
  • 5.3Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Le Moulin d'Onclaire

• 6C22-07-2021

Klein maar fijn.

Kleinschalige camping in de natuur. Aan een beekje met een klein zwembad. Voor mensen die van rust houden of als overnachtingsplek. Sanitair wat ouder maar men deed zijn best om het schoon te houden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Raf25-08-2019

Nooit meer

Camping was gekend door ons van 2 jaar geleden. Toen verouderd sanitair, maar proper. Zwembad voor ons alleen en qua uitvalsbasis en ligging voor ons perfect. Dit jaar voor een korte vakantie terug in die buurt en terug de camping opgezocht. Sanitair nu helemaal verouderd en vuil, poetsen kennen ze niet. Geen warm water in de douches. Omdat de bakker in de buurt maandag gesloten was, brood en croissants bij de receptie besteld. Oud brood en zelf afgebakken croissants, lekker was iets anders .... Wij komen er nooit meer, waar zij hun drie sterren halen, ik zou het niet weten. Te vermijden camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3Fam517-08-2019

Absoluut een teleurstelling

Bij aankomst maakt het geheel een verouderde en onverzorgde indruk. Receptie maakte ook onfrisse indruk, op de balie lagen chocoladebroodjes met vliegen erop en daaroverheen draaide een ventilator. Bezwete eigenaresse achter de balie. Het was ook heel erg warm in die ruimte. Wij hadden de B&B geboekt (en betaald) mét airco. Helaas bleek slechts 1 vd B&B's airco te hebben en deze was al bezet. Wij kregen een andere kamer aangeboden, zonder airco. Er werd wel een ventilator ter compensatie aangeboden (normale huur 2 euro per dag). Echter wegens medische redenen hadden wij mét airco geboekt. De aangeboden kamer was ook erg warm/bedompt en maakte een bijzonder onfrisse indruk. Wij hebben op grond van het ontbreken van de airco de kamer geweigerd. Ik zou deze B&B zéker niet aanbevelen op grond van bovenstaande bevindingen.

• 10Rivet Antolinos Evelyne05-08-2016

Camping que l'on quitte à regret

Camping familial, accueil chaleureux de Stéphanie & Bruno, le sourire toujours présent. Sans oublier leur progéniture !! Cadre splendide avec la rivière en contrebas, belles soirées et activités. Une belle rencontre avec "Didou", une énergie débordante et communicative. Le sympathique Noé pour les cours d'aqua gym suivis avec entrain.
    En fait, on se sent un peu comme chez soi. Nous avons quitté ma fille, mon petit fils et moi même ce camping avec regret avec l'espoir d'y retourner très vite. Le moins, y en a pas !!!!* Un gros bécot à tous. (chalet n° 1 - 27 )

• 10Bertrand17-06-2015

Site fantastique !

Bon endroit pour la famille et les amis, excellent site, je recommande fortement.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Personne-secrete19-05-2015

Super camping !

Je recommande ce camping pour ce qui veulent passer un très agréable séjour comme nous avons passez le nôtre ! Ambiance joviale, tout était parfait pour passer des vacances très agréable et détendu ! Camping recommandé.

• 10lali cannes25-08-2014

vivement l'année prochaine😀

Dans une bâtisse pittoresque et un accueil très chaleureux nous avons passé une excellente semaine. Les enfants se sont "éclaté" entre la piscine et le trampoline,la rivière juste a côté. Que se soit la chambre d'hôte ou la roulotte tout était nickel.Toute l'équipe et la pour rendre votre séjour agréable, l'humour de Bruno,la gentillesse de Stefanie sans oublier didou la cuisinière. Seul bémol problème de connection,mais en vacance faut il resté connecter ???

• 1LASSAOUI08-08-2014

Camping pas entretenu

Chalet dégueulasse ! Pas d'entretien et très sale. Pas recommandée du tout

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9bonny29-09-2013

Très satisfait

Après 4 séjours toujours très satisfait .Sympa avec des enfants . Propriétaire très accuiellant et serviable .Un grand merci à tout le personnel pour la surprise faite a l'occation des 70 ans de mon mari Camping a recommander.Un papy et une mamy et un petit fils qui on passé un magnifique séjours 2013

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Joep18-08-2013

Jammer

De camping ligt mooi aan een beek. Sanitair matig; Het ziet eruit alsof het zelf in elkaar gefreubelt is. In onze periode de eerste week van de 5 toiletten in het toiletgebouw 2 kapot, 1 ervan werd pas na een week weer gerepareerd. Dit ondanks drukte. Verder slechts drie wastafels. Douches met schimmel en vaak koud / lauw water. Nagenoeg om de avond animatie. Dit in de vorm van optreden, muziek , film, en het toppunt; een dvd van de Toppers..Dit alles duurde in de regel tot een uur of 12 s'nachts en ging met veel lawaai gepaard. Zo veel lawaai dat onze kids om 12 uur nog niet sliepen. Voor ons terreur en onbegrijpelijk. Een keer animatie in de week is uiteraard geen probleem en kan leuk zijn, maar om de avond is echt veel te veel. De eigenaar lijkt zijn eigen concept niet te begrijpen. Camping straal rust uit door zijn ligging, er zijn veel kinderen en dan moet je niet om de avond lawaai produceren. Dit laatste zou voor ons een reden zijn om niet weer terug te komen.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar