Appartement Maeva Les Grangettes

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Les Grangettes voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Maeva Les Grangettes

ok

Vidic
9-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Logement est résonable. Grande espace dans la pieces, donne une confort necessaire .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Les Grangettes in Courchevel (1550- 1650 -1850), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Les Grangettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maeva Les Grangettes scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.