Hotel Les Ancolies ***

3 reviews over Hotel Les Ancolies in het Nederlands

een aanrader voor gezelligheidsdieren

wim de kerpel, 2-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een gezellig ouderwets hotelletje. Wie grote luxe verwacht, zal ik moeten ontgoochelen. Doch wie een klein familiaal hotelletje verwacht met de typische charme en gemoedelijkheid vd bergen, zal hier aan zijn trekken komen. Het eten was subliem lekker en mooi gepresenteerd, de bediening klassevol en uiterst vriendelijk. Wij waren hier 10 jaar geleden geweest, en dit jaar nog eens opnieuw en niets was veranderd, maar dat vonden wij eigenlijk een pluspunt...

De eertse dag waren we helemaal alleen in het hotel

Schietgat Franky, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eertse dag waren we helemaal alleen in het hotel. Er was ook geen verwarming : niet in de kamer en niet in het restaurant. Het eten was niet te vreten. De volgende dagen was er na 19 u pas verwarming in de kamer. In het restaurant is er geen enkele keer verwarming geweest. Na de eerste dag was het eten dan wel beter. De kindermenu is een verkleinde versie van de gewone menu.

De laatste dag van onze week was de jacouzie zeer vuil. Aan de rand van het bad was er een vuile boord. Alhoewel de reisbrochure vermeldt dat het kerst- en nieuwjaarsmenu inbegrepen was moeten wij het tegenovergestelde vaststellen. 51 € per persoon was de toeslag. Dit liet veel te wensen over.

super lekker eten , klein gemoedelijk hotelletje ( voor we

devooght daniel, 3-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

super lekker eten , klein gemoedelijk hotelletje

( voor ons een pluspunt) we zijn er twee keer ge-weest, telkens was er ( eind maart)weinig sneeuw, zodat we wel een honderdtal meter te voet moesten naar de piste ( daarom zijn we niet meer teruggekeerd) als je een rustig plekje zoekt in een sneeuwzekere periode, dan moet het fantastisch zijn

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ancolies voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Ancolies in Courchevel (1550- 1650 -1850), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Ancolies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Ancolies scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: