Hotel Courchevel Olympic

FrankrijkRhône - AlpsCourchevel (1550- 1650 -1850)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Courchevel Olympic voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Courchevel Olympic

• 9Jemmie18-12-2016

Hotel om terug te keren

Begin december 2016 een week vebleven in dit hotel. De kamer welke ik kreeg was net gerenoveerd en netjes, zeker de badkamer was de moeite waard en voorzien van een regen douche.

Het was de eerste week dat het gebied open was dus waarschijnlijk nog rustig en daardoor veel met de eigenaren kunnen praten.

Hotel is dicht genoeg bij de liften om er heen te lopen.

Zeker een hotel om terug te komen.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Chantelle Hatch04-12-2008

Will go again

This hotel perfect, it's mid-range, so you really get value for your money keeping in mind you are staying in prestigious Courchevel. A great way to enjoy the slopes without getting back home broke! Rooms are nice enough and staff is really friendly and helpful. We are awaiting last minute discounts to book again this winter.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ariane Masset25-11-2008

Bon rapport qualité prix

Un hôtel à ce prix situé dans Courchevel, c'est rare! Hôtel sympa, personnel merveilleux, c'est vraiment un bon plan pour un 2*. Les petits déj étaient servis dans une ambiance conviviale, c'est vraiment le personnel qui est à remercier. C'est près des pistes et des restaurants, le top pour sortir en amis et profiter de la luxueuse et réputée station de Courchevel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hôtel Courchevel Olympic Madame Vacances, Chargée de Référencement, 15-04-2013

Chers clients,

Nous vous remercions de votre avis client encourageant, Nous sommes heureux que vous aurez passé un agréable séjour dans notre hôtel et espérons vous y retrouver à l'occasion d'une prochaine réservation

• 4Frans09-04-2006

te duur voor zogenaamde gerenoveerde kamers. Misschien in 1984 n keer geschilderd..... Zeker niet recent. Het is n soort jeugdherberg. Ligging in het dorp is oke en vlak bij de piste. Niks mis mee. Kamers zijn vies, tapijt plakt, bad is te vies om in te gaan liggen en het personeel kan het werk niet aan. Er is absoluut geen leiding. Het zou vrij makkelijk veel en veel beter kunnen zijn. Niemand ziet dat omdat er geen leiding is. Ik ga er NOOIT meer heen !!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Courchevel Olympic info