Reviews over Condrieu (Rhone)

Heerlijke camping om veel te ontdekken.

Roy,
    29-5-2018

Fijne camping en lekker centraal gelegen. Mooi zwembad voor de kinderen, veel te doen in de omgeving. Mooie steden en zelfs naar de bergen. We hebben erg genoten van alles. De kinderen hebben een toptijd gehad.

mooi hotel maar duur

Valaert Walter,
    16-4-2010

het hotel is een prachtige halteplaats op weg naar het zuiden. Het eten was lekker maar een beetje zwaar. De prijs/kwaliteitverhouding klopt echter niet helemaal.

schitterende locatie, restaurant teleurstellend

elly rouw,
    23-2-2009

Dit hotel-restaurant bezocht in februari 2009. Het ligt uitstekend aan de oever van de Rhone en veel kamers kijken daar prachtig op uit. De kamer die wij hadden was klassiek ingericht, maar recentelijk van frisse kleuren voorzien. Schoon. Niet zo groot, maar wel comfortabel en met een goed bed en prachtig bedlinnen met monogram. Het hotel heeft heel vriendelijk personeel dat van alle kanten aan kwam rennen bij onze aankomst. Check-in prima. Valet parking. Prima plek als start van een fijne wijnreis!

Het restaurant heeft een Michelinster maar verdient hem in onze ogen niet. Erg teleurstellend en veel te duur voor de geboden kwaliteit. Wellicht had de kok een slechte dag.....

Condrieu (Rhone) scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews