Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme

BedAndBreakfastWeer vandaag30°17°
Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie-Drôme voor je op een rij gezet:

54 reviews over Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme in het Nederlands

Een blijvertje!

Jos van Osta
16-9-2016

Voor wie van rust houdt in een prachtige omgeving. Frankrijk zoals Frankrijk op zijn mooist is. De locatie is fantastisch, de service meer dan uitstekend. Hier wordt Gastheer- & Gastvrouwschap met een hoofdletter geschreven: informeel, gezellig, maar wel TOP!

Heerlijk relaxt genieten! Voor kinderen veel te saai, voor alle overigen een paradijsje.

fantastisch verblijf

Peter Bouckhout
15-9-2016

begin juli logeerden we 14 dagen in deze prachtige locatie

ben je op zoek naar rust , table d'hotes , vriendelijke en behulpzame eigenaars die je elke dag de nodige tips kunnen geven om je volgende uitstap te organiseren

ben je op zoek naar de natuur en de rust aan de rand van ene mooi zwembad?

zoek niet verder , je leeft hier als God in Frankrijk

Weer een super verblijf

Jan en Erna
18-8-2016

Prachtige locatie, rustig gelegen, heel lekker eten 2x per week en zulke lieve en servicegerichte eigenaren. Er ontbreekt je niets. De omgeving is schitterend en je kan er heerlijke wandelingen maken.

Kortom een fantastische vakantie gehad. Wederom voor herhaling vatbaar.

Geweldig!!

Frank en Kim
6-8-2016

Een fantastische week gehad. Een paradijsje. Uniek concept voor rust én gezelligheid!!!! Voor ons heel fijn een b&b zonderen kinderen. Twee keer in de week kun je mee-eten: heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! Een bezoek aan de gieren in St. May is zeker aan te raden ;-)

Is echt een droom in de Drome

Machteld en kurt
3-8-2016

Eigenaars zijn super enthousiast in alles wat ze doen en zijn er steeds voor hun gasten .Prachtige omgeving, zalige sfeer op hun domein ,en perfecte uitvalbasis om toffe uitstappen te maken .Een echte aanrader .Een 10 sterren adres !!!!!! Op maandag en donderdag kan je aanschuiven bij de gastheer om mee te genieten van zijn sterren kookkunsten .Zeker aan te raden !!!!

fantastisch!

Frans en Karine
1-2-2016

Voor de 2 de maal daar geweest . Prachtige locatie en mooie omgeving. Geweldige gastvrouw en gastheer en een geweldige kok. Je kan er mooie wandelingen maken en een regio om tochten met de fiets te maken. Absolute aanrader!!!!

Gertjan en Sjanie
27-9-2015

Een prachtige plek, in rustige omgeving met op kleine afstand genoeg te doen en te ontdekken.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van Nanette en Cristan dragen bij aan een bijzonder fijn verblijf. De heerlijke kookkunsten van Cristan moet je zeker niet overslaan. Prachtige Gites smaakvol ingericht. Kortom alles is hier fantastisch. Echt een aanrader!

heerlijke plek!

Jan en Erna
5-9-2015

Prachtige locatie, heerlijke gite en lieve, vriendelijke en service gerichte eigenaren. Alles kan, niets hoeft en het diner is perfect met een heerlijke wijnen en goed gezelschap. Veel gewandeld, veel getourd in de prachtige drome, gerust. Kortom, onthaasten in optima forma. De broodjes service elke dag is perfect.

Vakantieparadijsje

Elise
18-8-2015

Prachtige locatie, geweldige gastvrouw en -heer, mooie kamers (gites heb ik niet van binnen gezien), heerlijk eten en alles met veel aandacht en liefde verzorgd. Met buitenkeuken, zodat je ook zelf kunt koken als je dat wilt. Een echt vakantieparadijsje, precies zoals je je voorstelt hoe zo'n paradijsje er in Zuid-Frankrijk uit zou kunnen zien. Absoluut een aanrader dus! Niet of minder geschikt voor kinderen.

Beter kan bijna niet

Jasper en Anneke vd Toorn
27-7-2015

La Roseraie-Drome biedt een gastvrijheid en een ligging die wij nog niet vaak tegen gekomen zijn. De table d'hote is een aanrader, het zwembad met ligstoelen een perfecte ontmoetingsplaats en onze zeer comfortabele gite had een fantastisch uitzicht. Wandelmogelijkheden waren er ruimschoots zelfs direct vanaf de locatie. Nannette en Christon hebben een Franse sfeer weten te creëren bij Nederlanders, uniek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme in Condorcet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Roseraie-Drôme scoort een 9.35 uit 10 op basis van 54 reviews.