Sorteren

Reviews over Condorcet

Hartverwarmend! Prachtig en mooi!

Ingrid
    5-8-2018

Geweldige camping! Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren ( wij hadden pech onder weg en werden door de ANWB naar deze camping gebracht ) Beleg voor op de boterham lag nog in de auto, eigenaresse haalde uit haar eigen huis kaas en Nutella voor ons. Zeer ruime douches, met mengkraan. Leuk zwembad. Voor zover we gezien hebben een mooie omgeving. Helaas heeft deze camping geen winkeltje. Wel kan je er je broodjes bestellen voor de volgende dag. In het dorpje zijn 2 kleine winkeltjes waar je het noodzakelijke kunt halen. Er worden ook diverse activiteiten gehouden. Een paar avonden per week kan met er eten bestellen. De ene dag pizza, dan weer frietjes en dan weer iets anders. Volgend jaar gaan we zeker terug!

Een plekje om naar terug te keren.

Jolanda Visser
    2-8-2018

Een heerlijk rustig plekje met mooie huisjes en kamers in het grote huis in een prachtige tuin. Een stromend riviertje gaat erlangs . Aardige eigenaren die erg gastvrij zijn en heerlijk koken. Klein maar fijn zwembad.

Rustig gelegen

Kleine rustige camping
    3-9-2017

In de laatste week van onze vakantie zijn we op deze camping terecht gekomen. Doordat de ergste drukte weg was, was het voor ons dan ook een zeer rustige camping. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair ziet er netjes uit en de douches zijn lekker warm met een goede straal. Het zwembad wordt goed onderhouden. Op deze camping komen veel mensen die hier vaker terugkeren en elkaar dan ook al aardig goed kennen.

Wij hebben een heerlijke laatste week gehad.

Een blijvertje!

Jos van Osta
    16-9-2016

Voor wie van rust houdt in een prachtige omgeving. Frankrijk zoals Frankrijk op zijn mooist is. De locatie is fantastisch, de service meer dan uitstekend. Hier wordt Gastheer- & Gastvrouwschap met een hoofdletter geschreven: informeel, gezellig, maar wel TOP!

Heerlijk relaxt genieten! Voor kinderen veel te saai, voor alle overigen een paradijsje.

fantastisch verblijf

Peter Bouckhout
    15-9-2016

begin juli logeerden we 14 dagen in deze prachtige locatie

ben je op zoek naar rust , table d'hotes , vriendelijke en behulpzame eigenaars die je elke dag de nodige tips kunnen geven om je volgende uitstap te organiseren

ben je op zoek naar de natuur en de rust aan de rand van ene mooi zwembad?

zoek niet verder , je leeft hier als God in Frankrijk

Condorcet scoort een 7,3 uit 10, op basis van 14 reviews