Camping L'Auberge du Doux

CampingWeer vandaag26°7°
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor L'Auberge du Doux voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping L'Auberge du Doux in het Nederlands

Nooit meer

Marc
18-8-2017

Camping om snel te vergeten. Sanitair te klein voor de camping (met elektrocutie gevaar). Laaghangende bomen. Onvriendelijke eigenaar. Plaatsen waar je met 2 opgezet wordt en nog 2 maal moet betalen ook. Geen directe toegang tot rivier zoals beloofd, ... Eén nacht en nooit meer.

Kleine gemoedelijke camping.

mv
15-8-2015

Kleine camping (42 plaatsen) midden in de natuur. Ongedwongen, gemoedelijke sfeer. Sanitair is vernieuwd en was steeds heel schoon. Voldoende toiletten en douches (temperatuur water is zelf te regelen). Zwembad met ligbedden is prima. De sympathieke eigenaren organiseren regelmatig kleinschalige activiteiten; jeux des boules, bingo, repas dansant waaraan door de gasten met enthousiasme wordt deelgenomen. Brood kan besteld worden bij de bar en een eenvoudige (snackbar)maaltijd is ook mogelijk.

Camping bevindt zich op ca. 1 km van het gehucht Boucieu le Roi. Hier zijn 2 eenvoudige restaurants aanwezig waarvan 1 ook dienstdoet als postagentschap en kruidenier. Het eten daar is overigens prima. Voor grotere supermarkten e.d. is Lamastre het dichtstbijzijnde 'stadje'.

Kleine gezellige camping. De nieuwe jonge eigenaren steken veel energie in de camping. Elke week is er een gezellige avond met diner en animatie wat onderdeel uitmaakt van het wekelijks animatieprogramma. De eigenaren zijn zeer flexibel, in overleg is veel mogelijk.

Het sanitair is gedateerd en wat ons betreft dan ook het volgende project waar aandacht aan besteedt moet worden. Er zijn (per sexe) een hurktoilet, een ‘normaal’ toilet (zonder bril) en twee douches. Voor 45 plaatsen en enkele vaste plaatsen is dit een te beperkt aantal. Intensief gebruik leidt tot meer vervuiling en het sanitair is dus niet altijd even fris. De douches zijn wel altijd warm.

Wat betreft de ligging heb je de indruk dat je in de middle-of-nowhere bent beland. De camping is gelegen nabij Boucieu-Le-Roi, een klein dorpje zonder voorzieningen. De dichtstbijzijnde stad met voorzieningen is Lamastre, 12 km verderop. De camping beschikt over een bar/terras. Brood, patat en ijs kan gekocht worden bij de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Auberge du Doux in Colombier-le-Vieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Auberge du Doux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.