Reviews over Colombier-le-Vieux

Kleine gemoedelijke camping.

mv,
    15-8-2015

Kleine camping (42 plaatsen) midden in de natuur. Ongedwongen, gemoedelijke sfeer. Sanitair is vernieuwd en was steeds heel schoon. Voldoende toiletten en douches (temperatuur water is zelf te regelen). Zwembad met ligbedden is prima. De sympathieke eigenaren organiseren regelmatig kleinschalige activiteiten; jeux des boules, bingo, repas dansant waaraan door de gasten met enthousiasme wordt deelgenomen. Brood kan besteld worden bij de bar en een eenvoudige (snackbar)maaltijd is ook mogelijk.

Camping bevindt zich op ca. 1 km van het gehucht Boucieu le Roi. Hier zijn 2 eenvoudige restaurants aanwezig waarvan 1 ook dienstdoet als postagentschap en kruidenier. Het eten daar is overigens prima. Voor grotere supermarkten e.d. is Lamastre het dichtstbijzijnde 'stadje'.

Perfect. Hadden we dit maar eerder ontdekt.

Wim van der Zon,
    31-8-2014

Voor het eerst dit jaari in een gite. En wat voor een. Alles was er. Niet alleen een perfecte gite maar ook een perfecte gastvrouw en gids. Veel infomatie gekregen over de omgeving. Veel interesse van uit de gastvrouw. Ze is zelfs onze gids geweest bij wandelingen. Wat een prachtig uitzicht. En, niet te vergeten, wat kan je lekker bij haar eten. Jammer dat ze er mee stopt. Gini ontzettend bedankt. We zullen dit nooit vergeten.

Colombier-le-Vieux scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews