Camping La Corbaz

Camping La Corbaz
2,8

Onvoldoende

7 reviews over Camping La Corbaz in het Nederlands

heel frans, goede ligging, aardige mensen

Jeannet,
30-8-2017

De ligging is super; je kunt alle kanten op voor dagtochten. De camping is echt frans met bijna alleen maar Franse gasten. Sanitair oud maar wel schoon. Plaatsen niet heel groot maar voldoende. Veel schaduw. Zwembad klein en niet verwarmd. Op woensdagavond vaak veel lawaai omdat er dan iets georganiseerd wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer !

Alie van Ark
19-8-2016

Wij kwamen vorige week toevallig deze camping tegen , het was avonds al laat , toen we er aan kwamen , was maar voor 1 nacht met onze camper.Verschrikkelijk wat een oude bende.Er waren wel een paar mooie caravans.Maar het toilet gebouw was te vies om naar toe te gaan.Betaalde 18 euro , maar was 18 euro te veel!

Gereisd met partner in augustus 2016

niet/zeer slecht onderhouden terrein

Caroline
19-8-2016

Toiletten waren vies op dag van aankomst en 2 dagen later nog steeds. Wastafels met kranen die alle kanten op spoten. Veel vervallen caravans en huisjes op het slecht onderhouden terrein. Al met al een slechte ervaring

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een verschrikkelijke camping!!

W. van der Vlugt
24-7-2013

3 jaar geleden op deze camping geweest. Was goed bevallen, aardige mensen. Nu juli 2013 weer geweest. Wat een ellende. Tent opgezet, stroom deed t niet. Verhuizen naar andere plek, geen excuses ofzo. Sanitair met deuren zonder klinken. 3 van de 4 dagen geen zwembad ivm verbouwen. Zeer onaardig personeel. Ging met sportbroek zwembad in en werd toch een partij uitgekafferd. Personeel zegt nooit gedag, kijkt stoïcijns voor zich uit.

Half 11 mag er geen auto meer op t park, 3x reed er om 4 uur 's nachts een zware dieselbus over de camping en parkeerde naast onze tent. 's morgens om 7 uur werden de stoelen van t zwembad afgespoten met een hogedrukreiniger. Ook toen het zwembad dicht was!

Had een maand van tevoren 75 eu vooruit betaald, konden dit bedrag niet terugvinden. Half uur staan bakkeleien bij receptie. Uiteindelijk mijn afschrift laten zien via telefoon. Slordig!!

Ik zou aanraden niet naar deze camping te gaan. Slechte accommodatie en heel onaardige mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

nooit meer

Katy en Kris
21-3-2009

Heel kort: Als je je sanitair aan 't verbouwen bent en je je cliënteel niet de gelegenheid kan geven om op een deftige manier naar het toilet te gaan of te douchen (er was enkel een straaltje ijskoud water), sluit dan tijdelijk even en vraag voor een plaats met enkel elektriciteit zeker geen 22 Eur/nacht. Na even onderhandelen de prijs wel op 18 Eur gekregen, maar dan nog; zoiets doe je NIET. Wij nooit meer!!! 1 dag met de camper in januari 2009

Gereisd met partner in maart 2009
2008

voor herhaling vatbaar

judith
10-8-2008

Fijne camping, niet te groot met ruime plaatsen. Aan de rand van het kleine stadje cluses. Makkelijk bereikbaar, dicht bij A40, waar je overigens geen last van hebt.

Vriendelijke eigenaren en personeel, die helaas geen tot weinig engels spreken. Willen er wel moeite voor doen om je te begrijpen en zichzelf vertaanbaar te maken. Voor de kinderen een leuk speeltuintje, een zwembad (met verschillende dieptes) en enkele ping-pong tafels. Kinderen kunnen ook badmintonrackets, en pingpongbadjes (gratis) lenen.

Sanitair is oud en redelijk schoon. Mag wel vernieuwd worden. Altijd warm water zowel voor de afwas als voor de douches.

Gereisd familie in juli 2008

2006

leuke camping op een mooie plaats

richard van der veen
24-7-2006

leuke camping op een mooie plaats.sanitair verdient enig onderhoud maar is wel schoon.goed restaurant.personeel erg vriendelijk.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Corbaz in Cluses (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Corbaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.