Cheyssieu

Reviews over Cheyssieu

rust en ruimte

M. den Dekker,
    31-7-2014

Camping 'les Etangs' ligt aan het eind van een doodlopend weggetje net buiten de bebouwde kom van het kleine dorp Cheyssieux. Zoals de naam al zegt zijn er een aantal vijvers, waar je kunt vissen of eenvoudigweg rondom kunt wandelen. Er heerst volkomen rust, in de vroege ochtend en in de avond hoor je alleen de vogels en de kikkers.

Het sanitair is eenvoudig, in het restaurant kun je 's middags voor een prima prijs een eenvoudige doch goede maaltijd gebruiken. De beheerders van het geheel, met name een moeder en haar dochter, zijn uitermate vriendelijk en tegemoetkomend.

Op een afstand van tien minuten met de auto is er een Intermarché, iets verder weg ligt de gezellige stad Vienne. Tochten naar het berggebied 'de Pilat' zijn ook binnen handbereik.

Al enkele jaren hebben we hier met veel plezier een zeer rustgevende vakantie doorgebracht!

Gereisd met partner in juli 2014