Camping La Digue

Camping La Digue
7,8

12 tips over Camping La Digue

marc_14, 29-12-2014
Zelf een paar luie klapstoelen meenemen, als je de ruimte hebt. Anders zit je 2 weken rechtop een bankje of en stoel en kun je niet even lekker onderuitzakken :-) Verlengkabel met meervoudige stekkerdoos is ook wel handig, er is namelijk maar 1 vrij stopcontact aanwezig in de mobilhome en dan is het lastig om alle mobile devices van tegenwoordig tijdig van verse stroom te voorzien.
Thijs, 23-8-2014
Let op met de route naar de camping. Wij hebben het bordje "andere campings" gemist, waardoor we met caravan in het historisch centrum van Chauzon terechtkwamen. Met veel kunst en vliegwerk kunnen keren.
Bert, 26-7-2014

Neem strandschoenen mee

Neem zwembroek mee omdat een short niet mag in het zwembad

Karen, 31-1-2014
Neem cash geld mee als je aankomt en wierook om de nare luchten van die tank verminderen.
DanielleMelet, 16-9-2013

Bezoek het prachtige stadje Labeaume.

Kies in de zomervakantie een rustige of bewolkte dag om de gorge de l'Ardeche te bezoeken, anders kun je achteraan sluiten in de file.

Ga vooral niet op maandag boodschappen doen bij de superU in Ruoms...de andere dagen is dit wel prima te doen.

Neem een schepnet of hengel mee voor je kids! Die van ons heeft zich kostelijk vermaakt.

Arts, 8-9-2013
Tip, ga in het hoogseizoen..

boukjestrous, 28-7-2013
We dachten online te hebben gereserveerd, maar de beschikbaarheid stond toch niet goed op de eigen site, op de ANWB site, en de camping-frankrijk site (we hadden de bevestiging niet afgewacht, dat duurde wat lang, dus we namen dit zelf ten onrechte aan). We konden er maar een avond staan en werden toen aangeraden naar de naastgelegen camping te gaan. Dit was ook andere gezinnen overkomen, dus wees gewaarschuwd.
sjors_katja, 26-7-2013

Kanootje huren hoort er een beetje bij, is leuk.

de grotten van d'Ornac waren echt een adembenemende trip, wel 30 minuten rijden maar zeer de moeite waard. Labeaune en Balazuc zijn een bezoekje waard, Genoeg te doen en zien

Jan, 20-7-2013

Wij hebben temaken gehad met een muggenplaag!!! Neem vooral Spray mee!!

23-06-2013

Maurice, 18-6-2013
Neem voldoende anti muggen spray mee want in juni stikt het ervan.