Géén boekingskosten

La Digue

FrankrijkRhône - AlpsChauzon (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Digue voor je op een rij gezet:

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Digue ligt bij Chauzon in de Franse Ardèche. Het zwembad is eenvoudig maar voldoet om even af te koelen. Voor de sportievelingen is er een tennisbaan op de camping. Vanaf de camping stap je zo in een kano de rivier op. Leuke plaatsen om te bezoeken zijn Labeaume en Balazuc of aanschouw de grotten van d'Orgnac.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over La Digue

• 9JHF28-08-2022

Heerlijke camping met fantastische sfeer!

Heerlijke familie camping. Goed op elkaar ingesteld team(werken al jaren samen) waardoor ze een goede sfeer weten te creëren. Fijn zwembad, goed terras met een verassend goede keuken. Fabiene & team, merci et à la prochaine!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Marijn03-08-2022

Niet wat we er van verwacht hadden

Rivier vanaf de camping niet makkelijk toegankelijk. Ondanks de ruimen plekken heb je het gevoel dat je hutje mutje op elkaar staat. Sanitair ziet er netjes uit, maar toiletten en douches in 1 ruimte, dus stank overlast. Veel waterdruk problemen en het water is of bloedheet of koud. Kortom gevaarlijk. Zwembad is prima en het terras is fijn, maar best veel lawaaioverlast als je dicht bij het terras staat. Kortom het is het net niet. Dorpje is schilderachtig, maar er is niets en je moet overal de auto voor pakken. De regio biedt daarentegen zo veel!

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Kampeerder24-08-2021

Nette camping, prima sanitair en fijn zwembad.

Vriendelijk personeel, keurig sanitair, fijn zwembad en rivier op loopafstand om heerlijk af te koelen. Plaatsen wel erg dicht op elkaar maar fijne mede kampeerders. In de avond wel wat geluidsoverlast van jongeren die muziek draaien en rondhangen in de speeltuin en op de tennisbaan maar verder een fijne tijd gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Theo van der Veek25-09-2020

Geen Spanje maar Frankrijk

Na de teleurstelling dat we niet naar Spanje konden. Hebben we gekozen voor La Digue. Het was een schot in de roos. Geweldige gastvrouw Fabienne. Alles was keurig schoon en het restaurant was geweldig. Wij zijn met een blij gevoel na 3 weken verder getrokken.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Visser25-09-2020

Fijne, gemoedelijke camping in leuke omgeving

Wij verbleven op camping la dique van 11 tot 18 september. Net buiten het seizoen en vanwege corona ook natuurlijk, was het rustig. Wij verbleven in 1 van de chalets, schone huisjes met zeer complete keuken inventaris. Fijne plekken met voldoende ruimte rondom en een terras met zitje. De rivier is echter best een stukje lopen, ook vanwege het lage water. De rivier is rondom de camping niet echt geschikt om te zwemmen. Verderop stroomafwaarts zijn wel voldoende plekjes met zandstranden. Chauzon zelf is een klein gehucht zonder winkels of restaurants. Aanraders: Ruoms en Balazuc zijn leuke plaatsjes in de buurt, Kano varen over de rivier met diverse stroomversnellingen, wandelen in de buurt van Cirque du gens, Super U in Ruoms (zeer grote supermarkt) Wij zouden hier graag nog eens terugkomen.

• 6Eetgelegenheden
  • 10De kroontjes08-07-2020

het is weer heerlijk

We zijn net weer aangekomen bij La digue in de Ardeche. Warm ontvangst (als altijd) van Fabienne en haar team. De camping is uiteraard (vanwege Corona) minder bezet dit jaar. Het campingteam heeft alle nodige maatregelen getroffen in het restaurant en de toiletten. De kampeerplekken zijn ruim. We hoeven nergens heen. Gewoon relaxen op de camping en bij de rivier. Iets eten in het restaurant of afhalen of gewoon lekker zelf koken. Wordt weer een topvakantie! De reis verliep goed. In de tankstations zijn mondkapjes overal verplicht. De meeste mensen houden zich hieraan.

Op de camping is het heerlijk. We genieten en houden ons aan de 1,5 m regels. Kinderen genieten van de ruimte op de camping, een ijsje bij de ijsbar en het mooie weer.

Nu de vierde keer dat we hier zijn. Soms komen we paar dagen, soms twee weken of een week. Het is hier gewoon altijd goed geregeld. Ook nu met Corona.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9S .15-01-2020

Fantastisch.....

Jaren zijn we hier geweest met heel veel plezier. Wij huren altijd een verblijf en deze is altijd superschoon ! Prachtige ligging in de natuur met heel veel leuke uitstapjes , markten, terrasje dicht in de buurt! Gezellige sfeer! Wij gaan aankomend jaar weer...

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam. Dietvorst18-08-2019

Heerlijke vakantie gehad. We hadden plaats nr. 29 veel schaduw. Onze vouwwagen paste er perfect op. De camping was lekker rustig. Net zoals de directe omgeving, wanneer je dichterbij Ruoms komt kan je zelfs inde file komen te staan om naar de super te gaan, dit soort ellende gelukkig niet bij Chauzon. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en spreekt ook een beetje nederlands. Kortom een camping om nog eens naar terug te gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Fam. S24-08-2018

Leuk voor een keer.

Met de caravan naar deze camping gegaan, leuke camping maar geen vier sterren waardig. Plaats geboekt op bastide mooie ruime plaats echter na net onze voortent etc opgezet te hebbben moesten we verhuizen ivm zware regenval en overstromingsgevaar. Op het weer heeft de camping uiteraard geen invloed echter komt er op de plaats die wij toegewezen kregen een grote regen afvoerpijp uit de grond niet handig in dit geval. We hebben een andere plaats gekregen nr 15 onder het toitelgebouw ruime plaats maar regelmatig een rioollucht. Eigenaresse is aardig en behulpzaam. Afhaal maaltijden zijn beperkt, friet of pizza verwacht hier niet te veel van. Zwembad is klein gezien de omvang van de camping. Sanitair was bij ons onder de maat en wordt smorgens en savonds schoongemaakt, maar dit heeft helaas meer te maken van de mede campeerders en hoe zij dit achterlaten na gebruik. WiFi Werkt niet vooral niet kopen veel te duur.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6Sandra21-10-2017

Nooit meer

Rumoerige camping met veel nachtlawaai. Bjikomend ook veel geluidshinder van omliggende campings. Leuke uitbaatster , maar haar vrouwelijke collega in de bar was een echte " bitch ": onvriendelijk, arrogant, hautain, ....wel jammer op zo een leuke locatie.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar