Camping La Digue

Camping La Digue

106 reviews over Camping La Digue in het Nederlands

De camping bestaat uit 2 delen. 1 Centraal gedeelte en 1 iets verder weg gelegen veld met veel bomen. Wij stonden op het veld wat ook onze voorkeur had. Veel ruimte voor onze caravan dicht bij de rivier waarin we heerlijk gezwommen hebben en gevaren hebben met ons opblaasbootje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair kan altijd beter maar omdat we nette kampeerders om ons heen hadden was het prima ! heerlijke douches.

Kleine vriendelijke kampwinkel maar ook een grote supermarkt op 10 min rijden.

Een aanrader voor mensen die een rustig plekje zoeken in de drukke Ardeche. Wij stonden hier 1.5 week met veel plezier.

Mooie omgeving, camping niks bijzonders.

Riny Heuvelman
6-8-2017

Staan nu n weekje op "Le bastide", toiletblok voldoet, maar houdt niet over. Bij afwassen bijna geen water als "alle" (5) bezet zijn.

Verder is er daar niets te doen en moet je voor het winkeltje, zwembad etc n tippel over/langs een andere camping. In de winkel is aan levensmiddelen eigenlijk niets te krijgen, wat broodbeleg, geen verse groenten oid, vooral wijn, bier, beetje frisdrank en wat speelgoed.

Restaurant valt tegen: pizza's, frites, n daggerecht dat is t wel zo ongeveer. Prijzen zijn onlogisch: losse frites en losse frikandel zijn goedkoper dan frites met n frikandel, maar niet los te bestellen. 1 bol schepijs: 2,- twee bollen: 2,50, drie bollen 3,20???

Sfeer op de camping: sfeer maak jezelf is het devies...

Kost samengevat: voor €700 per 2 weken komen wij hier niet meer terug en zijn er op steenworp afstand genoeg alternatieven...

IIk kom hier terug!!

Susan van den Berk
31-7-2017

Derde keer hier met mijn kinderen. Geweldige camping! Alle voorzieningen oke, vooral ook de afeer: geweldig team 👍🏼

Hier voel je vakantie😎🏖⛺️👌

J. Beerens
25-7-2017

Met caravan en 2 bijzettentjes op mooie grote plaats met grote bomen gestaan. Gezellig druk, maar niet overvol en zowel Fransen, Duitsers als Nederlanders op de camping. Hier is het heerlijk vertoeven; de rust, het weer, de sfeer op de camping, het Franse terras en de vriendelijkheid van eigenaresse Fabienne.

Het zwembad schoon en geen handdoekje leggen 'smorgens; zwembad is niet groot maar wel relaxed.

Lekker balletje slaan op de tennisbaan, wandeling maken in mooie omgeving. Fabienne helpt je graag de omgeving te leren kennen. Wel stukje rijden naar plaatsjes in omgeving.

Sanitair is schoon, ook in hoogseizoen.

Kortom, heerlijke vakantie genoten, I love camping La Digue!

uitstekende camping

Devos Marnix
10-7-2017

prachtig onderhouden, zowel de campingplaatsen als sanitair

Prima camping!

Jong stel
4-6-2017

Het is een leuke, gemoedelijke camping. Wij stonden met onze tent op het gedeelte Les Jardins, dit lijkt mij toch wel het leukste gedeelte van de camping. Er zijn fransen, italianen, nederlanders, engelsen.. van alles wat en dat maakt het leuk.

Prima sanitair, af en toe wachten op een douche.

Lekker eten in het restaurant en de service bij de receptie is goed. Erg mooie omgeving en vanaf deze camping prima om overal naar toe te gaan. Mijn man heeft veel gefietst met wielrenner, uitstekend om te doen.

Zwembad is niets bijzonders, maar wel oke als je lekker wilt zonnen en af en toe verkoeling zoekt.

Geen last gehad van muggen of andere insecten..

Kortom een heerlijke vakantie gehad hier in de ardeche en op deze camping!

Prima vakantie gehad

Marcel
23-1-2017

Op 'aanraden' van zoover geboekt op het gedeelte Les Bastides, wat het rustige gedeelte zou zijn. In de ochtend veel te vroeg aangekomen en keurig geholpen, er werden een aantal op opties gegeven op het vrij lege veld. Keuze gemaakt, maar na een blik op een paar tenten met een forse verzameling lege flessen en de overige franse gasten, toch gevraagd om te verkassen naar Les Jardins. De campinggasten van de tenten werd nog even heel duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling en wij kregen een andere plek toegewezen. In volle zon, maar voortent gaf genoeg schaduw. Blij de overstap te hebben gemaakt, we waren begin juli en nog steeds relatief rustig. Kinderen voldoende aanspraak en vermaakten zich prima in het zwembad. Tocht gemaakt met kano over Ardeche,einde bij camping. Rivier stond alleen heel laag door droogte. Eind juli werd het wel drukker op de camping, maar herrie kan ik mij niet herinneren. Hou alleen rekening met de caravan dat je niet door het dorp kan en je vlak voor het dorp linksaf een forse helling op moet. Ik hoef niet terug omdat het verder niet bijzonder was, maar het was voor ons wel goed.

Oude reviews (archief)

Prima camping!

Karin Karin
6-9-2016

Eind augustus/ begin september een week geweest. Wij hadden een 'lodge stacaravan' gehuurd. Deze was netjes, goed bed en een heerlijke veranda. Rustig gelegen aan de rand van de camping. Fijne week gehad. Zwembad was heel aangenaam met voldoende bedden en stoelen. Maar goed, geen idee of dit voldoet in het hoogseizoen. Aardige beheerders. Wij hebben geen last van lawaai gehad, maar er waren dan ook bijna geen kinderen of jeugd meer. Auto is noodzalelijk. Mooie omgeving om te verkennen. In het hoogseizoen zou het ons te druk zijn.

Sanitair was redelijk, leuke muzikant die optrad. Camping ligt aan rivier maar dat is toch een heel eind lopen, is op dat punt ook erg ondiep waardoor je niet kunt zwemmen. Omgeving is mooi.

Niet goed:

Het slechtste eten dat je maar kunt bedenken, entrecote zwart, taai en lauw, Pizza's aangebrand. het lijkt erop dat het opgewarmde prak is. Toch jammer.

Allerergste: geen toezicht. 's-avonds zich vervelende pubers die in het speeltuintje hangen en niets anders kunnen bedenken dan grind op een metalen glijbaan gooien. In de nacht dronken jongeren die aan de rivier zitten en auto's die over de camping rijden. Ik heb nog nooit zo'n lawaaierige camping meegemaakt.

Wifi werkt niet en je moet er ook nog flink voor betalen.

teveel lawaai s'nachts

kim
15-8-2016

wij zijn 3 nachten op de camping gebleven met een camper. we stonden in het onderste gedeelte v d camping aan de rivier. dit stuk is blijkbaar voor iedereen toegankelijk, ook niet camping gasten zoals lokale franse jongeren. er is ook geen security s'avonds of bareel die kan worden afgesloten. heel de nacht op en aanrijden van auto's en feestende jongeren aan de ardeche. we hebben dit gemeld maar dit werd gewoon genegeerd. ook het sanitair is niet proper! voor ons niet meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Digue in Chauzon (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Digue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Digue scoort een 8.02 uit 10 op basis van 120 reviews.