Vakantiepark Isla Cool Douce

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Chauzon (Ardeche)

9.3Fenomenaal

Meer vakantiepark info

13 reviews over Vakantiepark Isla Cool Douce

• 2018
    9Familie Ververgaard07-09-2018

In een woord geweldig mooi, de kinderen en wij ook hebben ons uitstekend vermaakt. We zijn er twee keer naartoe gegaan. Hele mooie omgeving, van de rotsen afspringen wat de kinderen heel erg TOF vonden. Wij komen zeker nog een keer terug!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Bob19-08-2018

Fantastisch en simpelweg TOP

Gewoon simpelweg TOP! Top locatie om lekker te chillen met familie en vrienden! Je kan hier lekker tot rust komen in de hangmatten en een beetje uitleven in het water en met het rotsspringen. Zeker een aanrader om dit te doen! Top personeel, behulpzaam en vriendelijk. De hamburgers zijn ook zeker aan te raden, economisch en super smaakvol, leuk terras met uitzicht op de ardeche en het strand👌 ook de afvaarten zijn zeker aan te raden om te doen, je wordt van de locatie weggebracht en komt ook daar weer aan, waardoor je verder helemaal geen zorgen hebt over vervoer, je wordt ook weggebracht met een Land Rover wat de ervaring helemaal naar een toppunt brengt. Kortom Isla Cool Douce is een topper voor een dagje uit in de Ardeche!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Anne A28-07-2018

Aanrader!

Absoluut aan te raden, wij waren een weekje in de Ardèche met onze 3 jonge kinderen en onze uitstap naar Isla cool douce werd met stip onze leukste dag!

Zandstrand, heel leuke speeltuin en een supergezellige vakantiesfeer. Top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Maarten28-06-2018

Service en vriendelijkheid staan voorop

Kayaktrip Balazuc --> Pradons Voorseizoen, dus nog vrij rustig, maar wat een prettige Ontvangst en Service, Deze mensen doen hun werk met veel plezier, zelfs voor 2 personen werd alles geregeld! Weggebracht in de Land Rover en aankomst op de mooie Locatie. Zeker een aanrader..

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Zoltan10-05-2018

Geweldig voor gezinnen (ook met kleine kinderen)!!

Met twee pubers van 12 en 13 is het op vakantie vaak zoeken naar een geschikte dag aktiviteit die voor ons allemaal geschikt is en na wat gezoek op internet kwamen we uit bij Isla Cool Douce, Zo'n 20 minuten rijden vanaf onze camping. Bij aankomst werden we enthousiast begroet in het Nederlands want de eigenaar en het personeel bleken Belgisch. We hadden besloten een kajak tocht te maken en huurden twee tweeperoons kajaks waarmee we met een groepje na een half uurtje rijden met een four-wheeldrive stroomopwaarts afgedropt werden. De kajaktocht werd een ware survivaltocht omdat het waterpeil van de Ardèche erg laag stond dit keer en we regelmatig vastliepen op de rotsbodem, maar dat mocht de pret niet drukken en na een prachtige tocht van ruim! 3 uur waren we terug bij Cool Douce waar we nog heerlijk in een hangmat geluierd, gezwommen en lekker gegeten hebben. Een aanrader als je vakantie viert in de Ardèche!!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Eric04-07-2017

Zalige plek

Isla cool douce.... een aanrader We hadden een kano toch via isla cool douce met als eind punt isla cool douce... heeeeerlijk wat een top kano toch en wat een heerlijk eindpunt.... van de kano tocht ... heerlijk zandstrand heerlijk gegeten ... wat wil je nog meer... voor alle leeftijden is er wat te doen van een waterfiets en kano tocht to speeltuin voor de kleintjes... heerlijke zwembaden ... in één woord geweldig ... en daar isniks overdreven aan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10tessalotgerinkx11-07-2016

Geweldig mooi

Isla cool douch is echt heeel erg mooi! we konden op allemaal rotsen klimmen en dan springen super vet natuurlijk! hoogste was geloof ik rond de 12 meter. verder hingen er allemaal leuke hangmatjes super chil dus! het zand was heerlijk om in te lopen geen last van steentjes enzo! ben hier ook geweest met een groep vrienden en we hebben ons zeer goed vermaakt hier! zeker een aanrader om heen te gaan! ik zeg doen :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Marc09-04-2014

Zelfs op het einde van het seizoen ...

Zelfs op het einde van het seizoen was het er super vertoeven - rustig, zalig met alles wat je nodig hebt om te genieten. Een aanrader!

Ouders kunnen er genieten van het mooie strand en hebben zicht op hun kroost die zich in het water kan uitleven.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10ROBBY GRIETENS03-12-2012

Fantasische locatie !!! de moeite waard !!

vriendelijk personeel, volledig Nederlandstalig, lekker eten... zeer toegankelijk voor gezinnen met kinderen. prachtig strand in volle natuur. en toch makkelijk parkeergelegenheid.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Martin25-08-2012

Toplocatie

Toplocatie, wel 3 euro pp toegang voor het zandstranddeel, maar volop mogelijkheden voor kanotrips ( wordt naar balazuc gebracht en vaart dan 8 km terug naar chauzon, waterfietsen en halen van versnaperingen. Ook een zwembad aanwezig. Voor waaghalzen kan je vanaf verschillende rotsen veilig in de ardeche springen. tot 15 m hoog.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden