Camping Municipal du Vieux Moulin

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtige camping

Luc
20-8-2016

Erg mooie camping met o. a. mooie plekken aan de rivier. Deze plekken bieden ook de meeste schaduw. Allervriendelijkste ontvangst door de beheerder, zeer behulpzaam met info e.d. Veel vaste oude Franse gasten, weinig Nederlanders gezien. Het sanitair is oke, verder niet spectaculair. Lekkere douches.

Bij de receptie is een home met bieb, tv-ruimte, wifi enz. Het gemeentelijk zwembad ligt naast de camping. Qua logistiek ligt deze camping ideaal! Vlakbij een Intermarché, Brico en Netto. Ook loop je zo het stadje in. Een verrassend mooi stadje trouwens met oude markthal, oude vakwerkhuizen, leuke bruggetjes, veel bloemen, mooi park en leuke restaurantjes. Minstens 5 bakkers heb ik geteld. Ook het modeltreintjesmuseum is een aanrader. Wij vonden de omgeving verrassend prachtig. Zeer geschikt om te fietsen. Veel meertjes, bocages, landweggetjes, bossen, mooie dorpjes. Soms een klimmetje maar goed te doen. Echt, voor fietsers is het er super. We hebben er 6 dagen gestaan en we hebben genoten!

Prima camping, maar.....

John & echtgenote
2-8-2012

Zeer vriendelijk beheerders (echtpaar) die je gastvrij zullen verwelkomen. Het terrein is mooi aangelegd. De plekken waaruit wij mochten kiezen lagen achteraan op het terrein. Uiteindelijk gekozen voor plaats 102 naast het sanitair. Van te voren werden we door de beheerder gewaarschuwd; de naastgelegen Lavage (autowasstraat in de openlucht)/tankstation levert af en toe herrie op. Op de plekken vooraan of bij de rivier heb je hier geen last van. Alles(supermarkt, restaurant, dorpskern) is lopend bereikbaar. Het stadje/dorp is "verrassend" leuk. Naast de camping ligt het gemeentelijke zwembad en is gratis toegankelijk voor de campinggasten. Wi-Fi beschikbaar, maar niet achteraan op het terrein. Vooraan is er een Wi-Fi-zithoek. De sanitair blokken verschillen onderling qua samenstelling, zodat je bij het ene blok veel en bij de andere "normale" toiletpotten hebt (met bril en papier).

Leuke camping

zonenbos
4-9-2011

Nette camping met rime plaatsen op loopafstand van het schattige plaatsje. Het sanitair is prima, schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de plaatselijke jeugd het leuk vind om 's avonds met hun brommertjes luidruchtig over het naastgelegen parkeerterrein te scheuren.

De supermarche ligt op loopafstand van de camping, net als de pizzeria waar ze lekkere afhaalpizzas maken.

Chatillon is een pittoresk plaatsje met een mooie ouderwetse overdekte markt. De lokale markt wordt op zaterdag gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Vieux Moulin in Chatillon sur Chalaronne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal du Vieux Moulin scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.