Reviews over Châtillon-Saint-Jean

Geweldige plek voor de vakantie.

guuswilma1955,
    21-9-2014

Geweldige plek mooi huis met een mooie tuin en zwembad gelegen aan de Isere. Het uitzicht is erg mooi. De rust die er is.

Alfried en Janet zijn goede gastheer en gastvrouw.

Alfried verteld mooie verhalen over de streek waar je de mooie dingen kunt zien.

Janet kan heerlijk koken dat doet ze 3 per week en goed.

Kortom een geweldige locatie voor een vakantie.

Geweldig verblijf op een bijzondere plek!

Hein, Erna, Mascha ,
    8-9-2014

Les Bessieux is echt een aanrader! Deze chambres d'hôtes is geweldig mooi en sfeervol op een prachtige ligging. De kamers zijn zeer verzorgd en netjes. Janet en Alfried zijn heel gastvrij en geven goede tips om mooie plekjes in de omgeving te ontdekken. De avonden dat je kunt blijven eten maken het plaatje compleet. Het eten is heerlijk en met elkaar heel gezellig. Het is hier volop genieten! Wij hebben een vakantie gehad om nooit te vergeten!

Een vakantiebestemming om nooit meer te vergeten!

Angela Roefs,
    25-8-2014

Prachtige en rustige ligging in een mooi natuurgebied van alle comfort voorzien met zeer gastvrije eigenaars. Het ontbreekt je aan niets en niets is teveel gevraagd. Je voelt je hier meteen thuis en welkom. Alfried heeft zeer leuke en goede tips om de dag door te komen. Bovendien kan Janet super lekkere maaltijden klaarmaken en is het iedere dag weer een feest en gezellig om daar te zijn. Ook met oudere kinderen is het hier prima vertoeven. Alfried en Janet dank jullie wel! Heel veel liefs, ook aan jullie lieve en super vriendelijke hond Fynn

Een droomplekje in de Drôme

Hampsink,
    17-8-2014

Bijzonder gastvrije ontvangst door zeer hartelijke eigenaren, Alfried en Janet en hun lieve speelse hond Finn. Werkelijk prachtig gelegen B&B met ruime mooi aangelegde tuin, veel relaxmogelijkheden en een heerlijk zwembad. Kamer en badkamer zijn mooi ingericht. Overkapte eetgelegenheid voor lekker ontbijt en gezellige avonduren. We komen graag nog eens terug.

Top locatie aan de Isère.

Aat en Riet,
    14-7-2014

Een schitterende locatie in een schitterende omgeving. Janet kookt fantastisch. Janet en Alfried kennen de omgeving op hun duimpje en kunnen allerlei leuke tips geven.

De kamers zijn ruim, zeer schoon en het ontbreekt je aan niets. Een prachtige tuin met zwembad en leuke hoekjes om in of uit de zon te zitten met uitzicht op de Isère. Er is veel te zien en te beleven in de omgeving. Maar wandelen gaat ook prima.

's Morgens een uitgebreid ontbijt en om de dag verzorgt Janet voor een heerlijk viergangen diner.

Heerlijk rustige ligging met gezoem van de bijen en het gefluit van de vogels zorgen voor een paradijs op aarde.

Châtillon-Saint-Jean scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews