Camping Municipal les Chaussieres

6.8Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Chatillon en Diois (Drome)

6.8Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 4.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

8 reviews over Camping Municipal les Chaussieres

• 2018
    8GJ06-08-2018

Geweldige camping voor een lage prijs

Heerlijke gemeente camping grenzend aan het gemeentelijk zwembad. Camping is relatief eenvoudig maar schoon (zowel Franse "hang-wc's als wc's met pot) en vriendelijke receptie. Douches waren lekker warm. 's Ochtends komt de plaatselijke bakker op de camping maar je kunt ook even het middeleeuwse dorpje inlopen. Dorpje is leuk (oud gedeelte heeft leuke smalle, oude straatjes) maar er is niet veel te beleven. Voornamelijk Franse en Nederlandse gaste op de camping. Aan het begin van de camping is een restaurant waar je prima kunt eten. Grote supermarkten zijn te vinden in Die (20 min rijden) in het dorpje is een kleine supermarkt waar je ook alles kunt vinden. Vanaf de camping kun je diverse wandelingen maken. Onze oude TomTom stuurde ons met de caravan op de heenreis over een bergpas met erg smalle wegen, 30 minuten omrijden had een iets relaxter laatste deel van de reis opgeleverd....

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Colinda Tijdgat04-06-2013

Nog steeds een mooie camping

Zoals gezegd terug gekomen op deze camping. Het is nog steeds een mooie camping om te zijn en de plaats is fantastisch. De omgeving en het uitzicht is prachtig. Aan de rand van een bijzonder mooi typisch Frans dorpje. Helaas is het camping beheer over gegaan in andere handen die duidelijk andere normen en waarden heeft, zoals je gewoon bij aankomst 2 uur te laten wachten ondanks de vele telefoontjes naar de beheerder. De receptie heeft dan ook vaste tijden op het bord staan maar dat word niet altijd na geleefd. De prijs is prima voor wat je krijgt, mooie grote plaatsen,schoon sanitair en terrein. Restaurant aan het begin van de camping en op de camping een snack aan het zwembad. Gratis Wifi bij het terras van de snack en de receptie. De jongste ging nog mee en heeft zich met het animatie team prima vermaakt. En dus gaan we in 2013 weer naar deze plek!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Weereenjansen23-06-2012

Heerlijke camping, met prachtige ligging

Mooie camping met ruime plaatsen, maar er zijn minder mooie stukken bij. Kwaliteit/netheid sanitair is wat wisselend. Prachtig met zwembad. Let op, geen shorts toegestaan, maar je kan daar een maillot de bain lenen. Wifi bij receptie werkt prima. Mooie uivalsbasis in de regio en weg ui de drukte van Die, dat overspoeld wordt door Nederlanders.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 10De Vries24-09-2011

Een pareltje

Afgezien van een enkele zeiksnor in een caravan zeer plezierig kampeerpubliek, 99 % tenten. De sfeer is layed back, de omgeving prachtig en de faciliteiten prima. Onze kinderen 7, 10 en 12 hebben zich prima vermaakt met de Franse en Nederlandse kinderen. Na 22.00 uur is het rustig. In het zwembad geen shorts toegestaan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Maria29-07-2010

prima

Leuke camping waar overwegend Fransen komen. Voetbalveldje, mini-golf en Jeu de boulesbaan op de camping. Mooi helder riviertje naast de camping waar je een plons in kan maken of dammen kunt bouwen. Naastgelegen zwembad kunnen campinggasten gratis gebruik van maken. Sanitair eenvoudig maar netjes. Wij hebben hier 5 dagen gestaan. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere Franse en Nederlandse kinderen die op de camping verbleven. Vriendelijke leiding. Bakkertje en kleine supermarkt op loopafstand. In het dorp voortreffelijk gegeten in de herberg tegenover de krant/tabakzaak. De naam is mij even ontschoten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Colinda Tijdgat10-02-2010

super mooie plek

Op deze camping heb je alles; een vriendelijke ontvangst die de moeite neemt jouw "frans" te begrijpen ,een mooi uitzicht, een schitterende rivier met superhelder water waar het weer goed toeven is als het heet is, een goed zwembad, animatie is er geloof ik wel maar daar hebben mijn kinderen geen gebruik van gemaakt( 15, 13, en 9), vriendjes genoeg. En een heel mooi typisch frans dorpje met ook vriendelijke bewoners! Zeker het Arts festival is een aanrader. Wij waren hier in 2008 maar gaan in 2010 weer terug!!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

1 tip over Camping Municipal les Chaussieres

• Weereenjansen, 23-06-2012 Rapporteren

Fiets vanaf de camping naar de gorge des gats! Redelijk vlak en mooi zwemmen!

3 vragen over Camping Municipal les Chaussieres

• H., 06-06-2018 Rapporteren

Bbq toegestaan?

Is op deze camping het gebruik van een houtskoolbbq toegestaan?

• GertJan, 29-04-2018 Rapporteren

douchen met een muntje

het schijnt dat je moet betalen voor het douchen. klopt dat en wat zijn de ervaringen?

GJ, 06-08-2018

We zijn net terug en muntjes zijn niet nodig, "gratis" warm water

• Conny, 01-09-2013 Rapporteren

petanque

Wordt hier dagelijks petanque gespeeld en zo ja door hoeveel personen??

Camping Municipal les Chaussieres info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200