Appartement Résidence La Flèche d'Or

4 reviews over Appartement Résidence La Flèche d'Or in het Nederlands

Prima Aparthotel, attente service

Joost, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima hotel waar de kamers appartementen zijn (met keukentje en salon), plus volledige ontbijt en diner-service in het hotel (geen lunch). Zeer attente en vriendelijke bediening, dochter van eigenaren spreekt uitstekend engels. Franse streekgerechten die goed bereid zijn. Dranken niet overdreven duur, normaal voor een ski-hotel. Zwembadje voor de kinderen is een leuke toevoeging, naast de stoom- en finse saunas. Bedden zeer matige kwaliteit, kort en smal, matrassen doorgelegen. Neem gerust je eigen topper mee als je je rug wilt sparen. Interieur hotel gedateerd, maar functioneel. Skibus haltes beide richtingen voor de deur.

Fantastisch !

myriam vink, 8-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn nu voor de 3e keer in deze appartementen geweest en het was wederom helemaal top. De appartementen zijn simpel en schoon en van alle gemakken voorzien met een groot balkon. Wij hadden 2 studio's geboekt maar kregen 2 appartementen voor 4 personen. Prima bedden mèt dekbedden. Gratis wasmachines en droger in de gemeenschappelijke ruimte aanwezig. Gratis gebruik van zwembad, sauna, Turks bad en jacuzzi. Men biedt hotelfaciliteiten met een prima ontbijt en geweldige diners, o.a. raclette, steengrill, kaasfondue, tartiflette en andere streekgerechten. De drankjes zijn redelijk geprijsd. Kortom: we hebben een week culinair genoten. Skibus voor de deur en vlakbij twee nieuwe liften. Vriendelijk personeel.

Prima eten!

Marcel en Marion, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement netjes,wij hadden hoekapp.met ruim terras/voldoende ruimte,

geen handdoek-bed/wissel [1xp.week]helaas geen dekbed,ontbijt en diner prima! Heerlijke salades,voldoende afwisseling,vriendelijke eigenaresse,personeel behulpzaam.Klein zwembad,met sauna/stoombad.

Skibus stopt v/d deur.Op loopafstand van centrum.

Uitstekende accommodatie !

j wilgenburg, 26-7-2011

Wij waren er eind juni met 5 volwassenen voor een bergwandelvakantie. Voor een prijs onder 40 Euro p.p/p.d. hadden we 2 grote en een kleine studio (ruimte genoeg dus), met hp ! Ontbijt goed, avondeten prima.

Van de vele faciliteiten (zwembad enz.) hebben we geen gebruik gemaakt.

Service en voorzieningen prima, en klantgericht. We waren er enorm tevreden over.

Ligging 1 km buiten de plaats, bij een meertje. Heel mooi wandelgebied, met multi-pass als superaanbieding: voor 1 euro/pd onbeperkt gebruik van liften, bus enz. in hele PdS-gebied. Lijkt voor wintersport ook prima bestemming (mits niet te laat, ivm hoogte). Gezellig dorp.

Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence La Flèche d'Or in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence La Flèche d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence La Flèche d'Or scoort een 7.62 uit 10 op basis van 4 reviews.