Hotel L'Escale Blanche

7,5

• Ligging t.o.v. pistes9,3

14 tips over Hotel L'Escale Blanche

Guy, 4-3-2015
Boek direkt een grote skipas, wees voorzien om je bagage te versleuren (compakt houden en draagbaar) , have fun !!
Antijneke Castermans, 11-1-2015
Wij zijn met Belgische reisorganisatie gegaan, inclusief touringcar. Deze werd omgebouwd tot een bus met stapelbedden, zodat we een goede nachtrust kregen. Van harte aanbevolen!
Gonneke, 1-4-2014

Dit hotel heeft een mooie ligging bovenaan de gondel te midden van de pistes van Super Chatel. Vanaf hier kun je door (met vele sleepliften) naar Morgins, Champery, Les Crosets, Avoriaz en weer terug naar Chatel (het laatste stuk met de skibus). Het rondje andersom is ook mogelijk.

Vanaf het hotel kun je de dalafdaling (rood en blauw) nemen naar beneden. Vanaf daar gaat de skibus naar Pre la Joux of La Linga (afhankelijk van de drukte en aantal stops 10 - 45 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor L'Escale Blanche voor je op een rij gezet:

Luna, 24-2-2014

Ga met slaapbus van de touroperator.

Boek skilessen vooraf (online).

roel, 20-2-2014

Pracht gebied.met de kleine ski pas moet je er op letten dat het gebiedje in 2 delen is.eerste gebied is rond het hotel.. 2 gebied moet je naar beneden dan de skibus.Als je de Grote skipas neem ,moet je er op letten dat je op tijd terug gaat.er moesten in onze vakantie toch en paar mensen in andere dorpen blijven slapen (200 euri)

De snowborders hebben het zwaar...Veel sleepliften.

Jac, 27-1-2014
Bij uitstappen uit de Gondel hoef je niet ver buitenom te lopen om bij het hotel te komen. Houdt in het gondelgebouw links aan dan hoef je met je koffers slechts een aantal meters via de buitenlucht te gaan.

Yvonne, 11-1-2014
heerlijk bovenop de piste
Mario, 23-3-2013
Voor 59e kan je je skipas uitbreiden tot het hele portes-du-soleil gebied. Aanrader!
Gilles vanacker, 11-3-2013
De liften sluiten om 17 uur dus moet je s'avonds te voet de berg terug op klimmen.
Erwin Staelen, 2-3-2013

Goede skiers betalen beter de opleg voor een uitgebreidere skipas.

Veel skipret.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Escale Blanche voor je op een rij gezet: