Hotel Les Soldanelles

Hotel Les Soldanelles

8.7Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Châtel

Op vakantie geweest naar Les Soldanelles?

8.7Fantastisch

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

3 reviews over Hotel Les Soldanelles

• 10Fam. Vandekeybus07-01-2017

Super gezellig familiehotel met super vriendelijke bediening! Het eten was buitengewoon lekker!! Vlak naast de skipiste met fantastisch uitzicht en zalig zonnig terras!!! Wij gaan zeker en vast terug!!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Leen en Kristof25-12-2015

Super

Prima hotel, lekker eten! Heel warme ontvangst! Na vraag om van kamer te wisselen wegens een te klein bed, bleek dat voor het personeel geen moeite teveel! Heel familiaal! kamers zijn mooi onderhouden, fris en meer dan genoeg voor een weekje in de Alpen. Weliswaar niet de allernieuwste kamers, maar zeker meer dan dik in orde ! Het hotel is zeker een aanrader, wij komen hier zeker nog terug. Voor ons het was het zeker Top!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2015

• 7Hans en Trijnie06-03-2011

Vriendelijk, rustig en netjes

Les Soldanelles is een goed gelegen familie hotel midden in Chatel. Franse keuken zodanige gerechten is goed, voldoende en goede bediening. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar zeker voldoende en vers en wordt tot het einde bijgevuld. Kamers zijn niet luxe uitgevoerd en door doe het zelvers betimmerd. Douche is erg klein. Het geheel is wel schoon en goed onderhouden. Grote omkleed en skimaterialen ruimte is aanwezig. We hebben er een heel goed en rustig verblijf gehad.

Afstand naar skilift 100mtr, naar bushalte 50 mtr. Skigebied is enorm uitgestrekt en heeft vele mogelijkheden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011