Appartement Les PetitJean

Ben De Wit
20-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet Les PetitJean in Chatel is een echte aanrader voor grotere families. Wij waren daar van 11.01 tot 18.01.2014 met 4 gezinnen met totaal 5 kleine kinderen. Het huis bestaat uit een beneden appartement en de eerste etage met een bovenverdieping. Wij hadden het bovenste deel. De indeling en inrichting overtreft alle verwachtingen; het is er ruim en bovenal van huis uit gezellig. Er zijn 5 slaapkamers met totaal 3 badkamers. Kinderbedjes, kinderstoelen, wasmachine, droger; bijna alles is aanwezig. Het huis ligt tegenover de Linga skilift en je kunt er skiend naar toe.(terug een beetje omhoog lopen) In het dorp rijden frequent gratis skibussen zodat je ook naar andere liften of winkels, restaurants gebracht kunt worden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les PetitJean in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les PetitJean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.