Chalet Les Hautes Cîmes

Dit inderdaad nooit meer

R. van Leeuwen
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Les Haute Cimes, de dame die ons moest binnen laten straalde van ongastvrijheid. Het huisje op zich volstond ok, maar qua leefruimte was het mager, zeker voor 1900 Euro per week. Je krijgt niet voldoende waar voor je geld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Hautes Cîmes in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Hautes Cîmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.