Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.8Inrichting
  • 7.9Ruimte
  • 6.9Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Les Etroits

• 10Jantine Verweij12-10-2010

Fantastisch skichalet. Toplocatie, top verzorging!

We hebben een geweldige wintersport gehad in dit skichalet. Wat een gastvrij onthaal zeg door deze chaletstaf. Heerlijk genoten van de lekker driegangendiners die zij in het chalet voor ons hebben bereid. Onze complimenten. Het chalet heeft werkelijk een schitterend uitzicht. Het ligt in een rustige en prachtige omgeving waar je een heel mooi uitzicht hebt op de bergen. Je bent ook in no time bij de lift, dus dat is ideaal. Voor komende winter hebben weer dit chalet van deze chaletorganisatie gekozen. We boeken hier al meer dan tien jaar dus we weten weer dat het top zal zijn met een geweldige leuke chaletstaf.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Bert van der Hoek22-03-2010

Super locatie met prachtig uitzicht

De ontvangst door Wim & Tiny was perfect. De gastvrijheid optimaal. Een week lang zijn we verwend met de kookkunsten van Wim en de verzorging van Tiny. Een prima chalet, waarbij alles precies goed was. Met 12 personen was er nog ruimte over. Met meer personen wordt het krap. Voor de piste is wel een auto nodig. Maar dat is geen enkel probleem. De afstand naar de pistes is zeer acceptabel. Al met al was het een groot feest om in Les Etroits te zijn. Elke dag een heerlijk divers ontbijt, een borrel bij terugkomst van de piste en 3 gangen diner. Het was 1 grote convenience. Heerlijk.

Wim en Tiny, nogmaals namens onze groep, bedankt voor de ontzettend ontspannende week in het chalet en laat even weten waar jullie volgend jaar zitten.

Namens de rest, Bert & Lisette

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Hilde14-01-2010

Zalig genieten

In de kerstvakantie verbleven wij met 5 gezinnen in Les Etroits (23 personen). We hadden een fantastische week, ook al liet het weer het een beetje afweten. Heel gezellige chalet, mooi aangekleed en vooral erg proper. We werden er door de staf, Wim en Tiny, in de watten gelegd, vooral op culinair gebied. Bedankt Wim voor al die heerlijkheden, en bedankt Tiny voor al die goede zorgen. Ook de kinderen werden verwend : samen koekjes bakken,.. Kortom : een aanrader.

• 9Dirk Cramer27-08-2009

Een absolute aanrader dit chalet

Voor de tweede keer inmiddels dit chalet van deze organisatie geboekt. Bruce en Carolien was onze reisleiding. Wat kan die Bruceh koken zeg, ongelooflijk. Carolien was een hele servicegerichte meid en stond voor minst of geringste al voor je klaar. Lekker de open haard aan en de staf staat in de keuken voor het diner. Geweldig hoe je voor zo'n grote groep kunt koken. We hadden wat spullen laten liggen in het chalet toen we vetrtokken. Eén telefoontje naar de organisatie en binnen een week hadden wij de spullen weer thuis. Onze complimenten aan de staf en aan de organisatie.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9N. Verspecht16-03-2009

Super skivakantie gehad!

Wij hebben vorige week een super skivakantie gehad. We waren met 16 volwassenen en 2 kinderen. De chalet was ruim genoeg en we hebben allemaal genoten van deze vakantie, vooral van het zonnetje op het terras en het lekkere eten. Bruce & Carolien waren zeer gastvrij en Bruce zijn kookkunsten zijn uitstekend. De chalet is echt een aanrader voor grote groepen.

• 9joke spits08-03-2009

een weekje heerlijk genoten!

Wij hebben met 10 volwassenen en 7 kinderen tijdens de krokusvakantie verbleven bij Caroliene en Bruce! Het was SUPER! Enthousiast ontvangst (ook al waren we te vroeg), gezellige en propere chalet (enkel sauna ontbreekt ;-) ), overheerlijk gegeten! Tof dat jullie voor de kids aangepast koken! We zijn in de watten gelegd en wij hebben GENOTEN! Voor herhaling vatbaar!

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Margriet Meester08-03-2009

Vakantie in Chatel

Net terug met een groep van 19 mensen 8 kinderen van 3 t/m 9 jaar en 11 volwassenen . omdat het leeftijd verschil zo groot was wilden we wel dat we de kinderen op 1 punt naar de lessen konden brengen. Dit kon bij een skischool. deze skischool start bij Linga. 'sMorgens gaat er rechtstreeks een bus vlak bij het Chalet vandaan, terug 1 keer overstappen. Helemaal goed. Het chalet en de verzorging is helemaal top. We hebben allemaal een gewelgige vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Fam. Meester, Vonck, de Ruig, Schouten en Bakker.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8M. Storsbergen02-03-2009

Heerlijke vakantie

Het huisje biedt de warmte, gezelligheid en kneuterigheid die je verwacht van een chalais in een wintersportgebied. Het eten was prima verzorgd door Bruce en Carolien. Het gebied is fantastisch, echter de ligging tov de 'centrale'' liften niet ideaal. Dit kon de pret echter niet drukken. Een aanrader voor groepen die goed verzorgd willen worden.

• 7Fam Jaspers23-02-2009

Leuk met een groot gezelschap

Met een grote groep is het goed toeven in dit chalet. De verzorging was fantastisch! Bruce en Caroliene waren geweldig. Goed georganiseerd en discreet aanwezig. De 2 pers. kamers zijn aan de kleine kant en het chalet is zeer gehorig. Voor skilessen aan de andere kant van het dorp en apres -ski moet je wel de (overvolle) bus in, dat kan een uitdaging zijn!!

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Fam. van Eldik21-02-2009

Wij hebben genoten!

Wij kwamen met 19 personen naar Chalet les Etroits. De ontvangst was zeer gastvrij hoewel we veel te vroeg waren. De chaletstaf (Bruce en Caroliene) heeft ons verwend met heerlijk eten en lekkere hapjes na het skiën! TOP! Dat de skiles niet vlakbij was was wel een minpuntje maar daar stonden veel pluspunten tegenover. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar en een ieder aan te bevelen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Chalet Les Etroits info