Appartement Le Petit Savoyard

FrankrijkRhône - AlpsChâtel

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Le Petit Savoyard voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Le Petit Savoyard

• 9Angela11-02-2019

Super gezellig skidorp

Onze eerste wintwrsportvakantie als gezin. Wij verbleven een week in Ferienwohnung Chatel 407(Le Petit Savoyard). Super mooi en ruim 8 pers.appartement met 2 badkamers, oven, magnetron etc. en zelfs een vaatwasser. Bedden waren ook goed. Het enige nadeel was dat ze ipv dekbedden wollen dekens hadden. Deze zijn lastig in de hoeslakens te krijgen en op de plaats te houden.

Het dorp Chatel is echt een gezellig Frans wintersport dorp (geen betondorp) met gratis skibussen die je de hele dag vervoeren. Ook voor beginners is dit gebied geschikt. Je kunt een beginners (debutant) skipas kopen. Hiermee kun je eerst alleen de groene pistes skiën en gebruik maken van de daarbij horende liften. Voor de gevorderde skiër is er een uitgebreidere skipas voor Portes du Soleil.

Gezellige en goede restaurants. Voor ieder wat wils.

De ski's die je op verschillende locaties in Chatel kunt huren zijn prima en niet duur als je dit vooraf online boekt.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 5b van derwoude11-02-2011

lekker simpel

Het is een prima appartement,wel gedateerd,maar je bent er toch bijna niet. goede bus verbinding, alleen qua inrichting is niet alles aanwezig, geen garde,opscheplepels,pannenlappen, pannenonderzetters enzv. Het was ook niet schoon, maar dat kon ook niet anders want de vloerdoek zag er niet uit. Pluizen aan de wand. Misschien dat ze daar beter een vergoeding voor kunnen vragen zodat het schoongemaakt wordt in plaats dat iedereen het schoon moet opleveren,dit gebeurt echt met de Franse slag

• 5P.04-03-2010

Alle waar naar zijn geld

Ook wij hadden een appartement gehuurd in dit huisje. Ook deze zou voor 6 personen geschikt zijn. Nee dus. 4 personen maximaal. De schuine daken zorgden regelmatig voor hoofdpijn. Fatsoenlijk staan in de slaapkamer ging niet (schuin dak). Fatsoenlijk staan in de keuken ging niet (schuindak). Afzuigkap smerig, stof onder de bedden. Bad is te klein om in te liggen (kleine kinderen uitgezonderd). Bad is te klein om in te staan en te douchen. Badruimte was oud en af. Wc-ruimte oud en af. Eigenaar zou er beter aan doen alle appartementen grondig te verbouwen tot 1 of 2 grotere. Parkeren: ten tijde van ons bezoek te weinig, altijd moest er een auto ergens anders parkeren. Ligging naar de piste's/centrum: lopen minimaal 10-15 minuten langs een drukke doorgaande weg! Niet geschikt om met kinderen te doen.

Tenslotte wel iets positiefs: de koelkast, magnetron, vaatwasser waren nieuw/schoon. Het huisje zelf moet gewoon grondig worden schoongemaakt/opgeknapt.

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 7Tom Spruit02-03-2010

Klein appartement

In Le Petit Savoyard is een aantal appertementen ondergebracht, van verschillende afmetingen. Wij hadden er 1 dat volgens de beschrijving geschikt was voor 6 personen, echter de ruimte was daar volstrekt te klein voor, 4 komt meer in de buurt. Verder goedkoop maar wel voldoende ingericht, vriendelijke eigenaar, lopen naar het dorp in 10-15 minuten. Parkeerruimte is wel erg beperkt, te weinig.

• 8Yvonne04-03-2008

prima appartement. langs de weg waar de bus rijdt, lopend ben je ook zo in het centrum (helling op). keuken is uitgebreid: oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat. badkamer: bad zonder douchegordijn en wasbak met spiegel erboven. beheerder is vriendelijk. bedden zijn redelijk hard, wij hebben allevier een extra matras kunnen pakken (app. voor max 8 pers).

Appartement Le Petit Savoyard info

Veilig betalen met