Aparthotel

Almeing,
19-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Goede prijs kwaliteitverhouding. Vooral de all-inn formule is prima. Alleen apres ski is een woord dat ze niet kennen. Qua skigebied helemaal top

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super verblijf voor prima prijs.

C. Brouwer,
2-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel panoramic in Chatel is een hotel dat door touroperator gehuurd wordt. Gerund door een team van enthousiaste Nederlanders. De kamers zijn eenvoudig maar ruim sommige kamers hebben een balcon. De kamers zijn super schoon en elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Altijd een heerlijk warme douche. Het eten is super en lekker elke lunch mee op de piste. Het ligt perfect in een leuk dorp en dicht bij de lift en bushalte op 50 meter. Super ski gebied.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Een heerlijke vakantie in een super fijn hotel

Fam. Reurslag (6 personen),
3-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een week in Hotel Panoramic. Het hotel is wat gedateerd maar dat werd voor 200% gecompenseerd door de gemoedelijke en huiselijke sfeer, het heerlijke eten en prachtige uitzicht. Maar vooral door het geweldige team dat geleidt wordt door de Nederlandse eigenaren Dirk en Marlou. Niets is ze teveel!!

Het eten is supergoed. Om 16.00 uur staat de koffie, thee en chocolademelk al klaar en is de bar tot 23.00 uur geopend voor een lekker drankje.

Skibus op 50 meter. Je wandelt zo het gezellige centrum in.

Wij hebben een super week gehad en komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in december 2018

helemaal goed.....

jtm,
29-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel ,met jonge mensen die de boel runnen. Zeer aangenaam om te zien dat deze mensen er zijn voor de gasten en het verblijf daar tot een waar genoegen maken.

Gereisd met partner in juni 2018

fantastisch

Rita Verbist,
6-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een geweldig accommodatie,. Alles wat er moet zijn bij een vakantieverblijf was er. Eten super, zowel warm eten als ontbijt etc., verzorging super, vriendelijkheid super. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Niet super modern hotel, maar alles wat er moet zijn was er. Een aanrader. Veel succes aan dit jong team. Fantastisch

Gereisd met vrienden in mei 2018

Aanrader, fantastisch, huiselijke sfeer

Frits Spijkers, Tilburg,
27-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super Nederlandse leiding van jonge mensen die je echt in de watten leggen. Het eten was prima de accommodatie wat gedateerd maar ruim en erg gezellig. Maar vooral de complimenten voor het hele verzorgingsteam o.l.v. een geweldige Marlou.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Miniski in fastastisch hotel met een top team

Gezelschap van Leeuwen,
8-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een miniskivakantie met de Pasen in hotel Le Panoramic in Chatel. In de bus werden we al super gastvrij ontvangen door Marlou samen met Dirk de eigenaars van het hotel. Het kon dus niet meer stuk. Het enthousiasme wat zij en hun team uitstralen maakt dat je vakantie onvergetelijk is. Ook het eten, ontbijt en diner is prima. Je wordt ook nog in de gelegenheid gesteld om een lunch mee te nemen. Goede bedden. Van de aankomst tot vertrek ben je echt Hun Gasten. Hier komen we dus graag terug.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Gastvrij, aan alles wordt gedacht

Kuiper,
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk geskied in Portes de Soleil, fantastische sneeuw dit laatste week-end van maart. In hotel le Panoramic voel je je vanaf de eerste tot de laatste minuut thuis, het team denkt bij alles na, hoe ze de gasten kunnen verwennen. Vanaf het ontbijt wat klaarstaat als je uit de bus stapt, tot het snel nog even wat eten en douchen, voor vertrek terug naar huis (paas ski weekend, vrij-zo'n). Fijne all inclusive formule, prima keuken ook.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Fantastisch!

MarNolWenSanEs,
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2e keer hier geweest bij het super gezellige team van Dirk & Marlou. Wat een top week weer ! Goed eten, goede bedden heerlijke douche. Het team is supergastvrij en zullen het iedereen naar het zin proberen te maken !! We mochten zelfs helpen met het ontbijt klaar zetten 😘😜 In de gezellige bar kun je lekker borrelen 🍻 of een spelletje doen.. en niet te vergeten de PUBQUIZ op dinsdag. 👍 In het prachtige ski gebied Portes du Soleil kan je je echt wel een week goed vermaken. ⛷🏂 Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2018

supervakantie

lampaert,
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben een super skivakantie gehad. uitstekende ontvangst, lekker ontbijtbuffet, avondeten keuze uit 3 menus, mooie kamers met veel warm water voor iedereen. dicht bij de pistes. zeker aan te raden. jullie zijn een super team. doe zo verder

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Le Panoramic in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Le Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.