Hotel Le Lion d'Or

FrankrijkRhône - AlpsChâtel

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Lion d'Or voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 78 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 78 reviews
  • 7Waardering
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

84 Reviews over Le Lion d'Or

• 7Mieke22-02-2016

Prima prijs/kwaliteit

Eenvoudig hotel, maar vriendelijke uitbaters en bediening ! Lekker eten. Goede ligging, zeer centraal. Mogelijkheid tot douchen op je laatste dag. Ideaal voor mensen die jong van geest zijn of gewoon energieke mensen in het algemeen, die niet struikelen over de kleine minpuntjes als je gaat muggenziften. Met mijn kids zou ik hier niet komen, maar dat is persoonlijk. Skigebied: hier is de tijd 20 jaar blijven stil staan (in de negatieve zin)

• 9andre14-03-2015

prima prijs/kwaliteit

Hotel is erg verouderd ,kamers zijn klein ,maar dit vond ik geen probleem ,,,,maar wij hebben ons geweldig vermaakt . Eten en drinken was super voor elkaar ,aardig personeel ,,super skigebied ( alleen toen wij er waren eerste week januari was niet alles open, te weinig sneeuw ) Hotel is zeer zeker een aanrader ,maar met kinderen zou ik er niet naar toe gaan

• 9Henny02-03-2015

Geweldige vakantie, prima personeel

Leuk hotel, centraal gelegen. Hulpvaardig personeel. All inclusiv- formule werk perfect: alles gratis ook de apres ski. Volgend jaar gaan we weer. Van de kamers moet je niet teveel verwachten want die zijn zeer minimaal. Alles bij elkaar een aanbeveler.

• 10Tim Van de Voorde24-02-2015

Prijs / kwaliteit Absolute Topper!

Is meer dan twee sterren waard. ruime kamer voor drie personen met mooie vernieuwde badkamer (-> met inloopdouche) Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt kon iets gevarieerder maar avondeten was super. Klanten of kinderen die de menu niet lusten, kunnen iets anders kiezen zonder probleem. Aprés ski bar was super en reglementen werden nageleefd. wij sliepen boven de bar maar na 20 u werd de muziek minder gezet; al moeten we zeggen dat het supergeisoleerd was. Hotel midden in het centrum aan het vertrekpunt van de skipendelbussen. In Chatel is het aangenaam vertoeven. Dionne en Ronald zetten er een goede organisatie neer en hebben een goed team achter zich staan.

• 8geertje06-01-2015

Prima service, en prijs/kwaliteitsverhouding

Klantvriendelijk personeel, wij hebben niet in het hotel geslapen maar wel 7x ontbijt en 5x avonden eten geboekt in het restaurant. Prima ontbijt en je mocht zelfs een lunch meenemen, s'avonds 3 gangen menu, goed verzorgt en koffie en thee na en dat voor 109 euro!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Willem25-03-2014

Voor een super gezellige vakantie

De Lion d'Or is vooral gezellig en je krijgt goed te eten. De all inclusive formule werkt goed drankjes en eten zijn inbegrepen. Het is zelfs mogelijk een lunch pakketje te maken. Alleen de grote eter kan wat te kort komen met sommige gerechten en soms is er niet genoeg voorraad. Het hotel ligt centraal in Chatel dicht bij de bussen en de lift naar Super Chatel. Het nederlandse personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en je hoeft in het hotel geen frans te kunnen. De kamer zijn zeer simpel en niet allemaal goed onderhouden. Ondanks de nederlandse leiding is het onderhoud en de schoonmaak op z'n frans.

• 8Ben19-03-2014

Een eye-opener, op een fantastische plek!

Wat een geweldige vakantie. We zijn in de voorjaarsvakantie hier een week geweest. Het hotel ligt centraal in een fantastisch ski-gebied. Voorzieningen meer dan goed. Ontbijt en diner, prima! Apres-ski bar geweldig. Ligging in het centrum van Chatel, geweldige plek. Hier komen we weer. Eenvoud siert de mens, dit tekent het hotel!

• 8wigo11-03-2014

super weekend

met 10 man een lang weekend boarden. Het was geweldig. Kamers eenvoudig maar goed. Geweldige service. Heerlijke sauna. En voor Franse begrippen een leuke apres-ski bar. All in formule is echt een aanrader. Wij komen zeker terug. Groeten van de stage-divers

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ria25-02-2014

Aanrader!

Mini ski weekend geboekt bij touroperator. Voor 2e keer naar dit hotel, echt aanrader! Lekker centraal, prima eten, vriendelijk personeel en gezellige bar! De kamers zijn eenvoudig, net als de rest van het hotel, maar voor deze prijs is dat prima!! Volgend jaar gaan wij weer!

• 8Braspenning Toon09-02-2014

Toffe vakantie gehad

Vriendelijk personeel Eten was zeer goed (Nederlandse kok verraste ons steeds weer) Apres ski in de vie bar waar heel de omgeving naar toe komt top Kamers sober maar OK Vertrek naar pistes per bus op 30m van het hotel,skilift superchatel 200m lopen van het hotel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Le Lion d'Or info