Appartement Le Grand Ermitage

Appartement Le Grand Ermitage

Appartement
7,2

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Grand Ermitage voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Appartement Le Grand Ermitage in het Nederlands

Prima

Linda
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima appartement met voldoende ruimte. Keuken wat klein maar prima voor een week. Fijn zwembad met een kleintje. Korte afstand van het centrum

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

luxe nieuw appartementencomplex

arjan herngreen
16-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi ruim appartement. Goede slaapbank in woonkamer. Rustig gelegen. Wifi in appartement (1 toestel). Loopafstand van leuk klein centrum Chatel. Gezellige apres ski bar in hotel lion in het centrum. Warme sauna (95 graden), stoomcabine, yacuzzie, buitenzwembad met prachtig uitzicht. Skibus naar piste (lopend te doen maar niet echt comfortabel). Bus is in 2a3 minuten bij piste. Rijdt constant heen en weer overdag naar centrum/piste. Ook mogelijk over te stappen naar bus linga/pre la joux (gunstigere uitvalsbasis ca 10 min rijden). Broodjesservice mogelijk (ontbijt). Parkere n in garage of op straat. Verwarmde skilockers in kelder. Lift.

Gereisd Anders in Sat Feb 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresChemin de sous Vonnes 74390(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Le Grand Ermitage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Grand Ermitage in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Grand Ermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.