Hotel L'Arc en Ciel

• Sauna

17 reviews over Hotel L'Arc en Ciel

• 1teliot21-02-2014

amateuristisch eigenaren lompe kelner

Voor enkele dagen hier verbleven. Kelner in restaurant is ontzettend lomp tegen niet-fransen, jaagt je de bar uit om 21.45 uur met de mededeling dat je binnen 5 minuten weg moet zijn, bedient je in restaurant op irritant lomp niveau. eigenaren zijn aardig maar amateuristisch. Wilde niet laten opschrijven, maar moest omdat hij geen wisselgeld had. Na 3 dagen mocht ik € 150 afrekenen, had hij de meeste consumpties van de groep die hier aanwezig was voor een bruiloft om mijn kamer gezet. Ik ben er pas thuis achter gekomen en de mailwisseling loopt niet soepel, maar hij geeft wel gewoon toe dat hij alles bij mij geboekt heeft. Waanzin.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Liza20-02-2013

Fantastisch hotel!

Het hotel heeft een renovatie gehad. Het ziet er echt geweldig uit. Alles is nieuw en heel schoon. Badkamer in mijn kamer wel een tikkie te klein. Kamers zijn ook erg gehorig. Maar verder is het een prima hotel voor een leuke skivakantie. Eigenaren erg aardig. Personeel iets minder.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8KaatjeMossel28-08-2012

Prachtig gerenoveerd!

Bijna hadden we voor een ander hotel gekozen vanwege de slechte beoordelingen op Zoover, maar die zijn gelukkig gedateerd! Arc en Ciel heeft de kamers inmiddels helemaal verbouwd en ik kan alleen maar zeggen: met succes. Ze zijn knus en sfeervol, en de badkamer is echt heel fijn.

Gereisd met partner in maart 2012

• 5Nicolet20-03-2009

Sterk verouderd

Hotel L'arc en ciel, ziet er van buiten netjes uit, alleen eenmaal binnen merk je toch wel dat het hotel sterk verouderd is. De kamers zijn zeer klein en zien er vervallen uit. Bedlampjes bij het hoofdeinde deden het niet, bleek later al bekend te zijn?! Bedden sliepen redelijk, alleen wel aan de korte kant. Douche erg klein, maar wel altijd warm water. Toilet was ergens in een kast ingebouwd, zowat naast je bed?! Paste niet meer in de badkamer. Verder zijn de kamers erg gehorig. Qua eten, in eerste instantie leek dat wel goed, maar omdat we met een groep van 18 man waren, waren ze daar niet echt op berekend. De ene helft vd groep kreeg een ander dessert als op het dagmenu vermeld stond, bleek nl. op te zijn? Verder wel een leuke en gezellige bar in het hotel, met gratis internet. Eigenaars super aardig en proberen het je toch erg naar de zin te maken. Alleen zou ik hier niet nog eens na toe gaan, ondanks dat ze de boel willen gaan renoveren.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Peter Bakker02-03-2008

Een eenvoudig maar gezellig hotel. Kamers niet al te groot en vrij oud. Kamers aan de voorzijde hebben een mooi uitzicht. Leuk zwembadje, prima bar met pool-biljard. Gastvrij personeel. Elke avond goed diner. De ski-bus stopt letterlijk voor de deur en rijdt heel frequent.

Gereisd met familie in februari 2008

• 4willemsen17-01-2008

Ben hier afgelopen week geweest met mijn gezin en vond het mijn minst leuke wintersport vakantie van afgelopen jaren. De kamers waren zeer vervallen en toe aan vernieuwing. Ik begrijp dan ook niet hoe het kan dat dit een 2 sterren hotel is... Ooit zou dit wel 2 sterren waard geweest zijn maar als er nu op gecontroleerd zou worden zou het hotel deze 2 sterren verliezen. Dit hotel zou ik dan ook niet meer boeken voor mijn familie, ik wens het personeel veel succes dit seizoen want met een baas als deze is plezier niet wat je mag hebben.

Gereisd met familie in januari 2008

• 9Sjoerd de Rijker29-09-2007

Wij zijn de afgelopen 2 winters en afgelopen zomer in het hotel geweest. Moet eerlijk zeggen het was top. Gelijk de lift in naast het hotel en 's middags lekker een biertje in de gezellige bar. Elke avond een top maaltijd en als we iets niet lusten dan kregen we iets anders. Degen met stijve spieren gingen lekker de sauna in en daarna nog wat baantjes trekken in het zwembad. Wat ons zeer goed bevallen is vliegen naar Geneve en dan met het hotelbusje naar Chatel. Echt super. Sandra&Stefan en jullie team ga zo door.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Remco14-09-2007

Wij verbleven in een appartement dat via het hotel was geboekt en maakten daarbij gebruik van de faciliteiten van het hotel. Werkt prima al is de ligging en interieur van het appartement een grote verrassing aangezien het particuliere accomodaties zijn. Restaurant is prima, zeker als je het afzet tegen de prijs. Personeel is erg gastvrij en flexibel, gaan ook geduldig met kinderen om. De bar is het altijd goed gevuld en gezellig om er een biertje te drinken. Ligging is buiten het dorp, niet op loopafstand. Wel rijdt de skibus regelmatig en biedt de naastgelegen skilift rechtstreeks toegang tot het enorme skigebied. Kortom een leuk hotel met erg aardig personeel dat verder je gewoon een prima vakantie bezorgt.

Gereisd met familie in december 2006

• 2j. k. jacobs15-04-2007

Ik ben een aantal weken geleden op vakantie geweest in dit hotel. De kamers waren zeer klein en slechtonderhouden helemaal voor de prijs die je betaald... Ze melden op de site dat stoeltjes lift naast hotel is, dat is ook zo maar wat heb je eraan als deze gesloten is (de gehele week die wij daar waren.) De baas was absoluut niet vriendelijk nog gastvrij. Ook het zwembad is zeer klein en vies er viel toen ik aan het zwemmen was ook steeds een lamp uit de muur (volgens baas veilig)... Verder was het eten ook niet super, een bordje spaghetti is niet echt een 2 sterren maaltijd voor mij.

Gereisd in april 2007

• 8sonny29-01-2007

vind het een zeer aangenaam hotel met echt zeer hulpzame mensen .het personeel is zeer vriendelijk en het eten is echt tip top on orde.het enige minpunt is dat de kamers wel klein zijn .maar dat zou mij zeker niet tegen houden om terug te gaan naar het hotel.

Gereisd met partner in januari 2007

Hotel L'Arc en Ciel info