Hotel L'Arc en Ciel

FrankrijkRhône - AlpsChâtel

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel L'Arc en Ciel voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 17 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 17 reviews
  • 7.1Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

17 Reviews over L'Arc en Ciel

• 10Mhamdi01-09-2015

Hotel familiale

hotel familiale propre Élodie et Bertrand vous accueille avec gentillesse

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 2j.hiesiger22-02-2014

plus jamais. lamentable

Hôtel très attirant sur le site internet. Mais une fois arrivée surprise... chambre bruillante. Service amateur. Restauration banale. Activités peu accessible dû a leur propreté. Venant chaques années sur CHATEL depuis 20ans je deconseille cette hôtel restaurant. Vraiment lamentable. De l'amateurisme.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 1teliot21-02-2014

amateuristisch eigenaren lompe kelner

Voor enkele dagen hier verbleven. Kelner in restaurant is ontzettend lomp tegen niet-fransen, jaagt je de bar uit om 21.45 uur met de mededeling dat je binnen 5 minuten weg moet zijn, bedient je in restaurant op irritant lomp niveau. eigenaren zijn aardig maar amateuristisch. Wilde niet laten opschrijven, maar moest omdat hij geen wisselgeld had. Na 3 dagen mocht ik € 150 afrekenen, had hij de meeste consumpties van de groep die hier aanwezig was voor een bruiloft om mijn kamer gezet. Ik ben er pas thuis achter gekomen en de mailwisseling loopt niet soepel, maar hij geeft wel gewoon toe dat hij alles bij mij geboekt heeft. Waanzin.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Liza20-02-2013

Fantastisch hotel!

Het hotel heeft een renovatie gehad. Het ziet er echt geweldig uit. Alles is nieuw en heel schoon. Badkamer in mijn kamer wel een tikkie te klein. Kamers zijn ook erg gehorig. Maar verder is het een prima hotel voor een leuke skivakantie. Eigenaren erg aardig. Personeel iets minder.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 2bremon03-01-2013

Plus jamais

Chambre rénové certes mais pas propre du tout. La salle de bain n'est pas faite tout les jours, la douche était sale (cheveux et savon collé). Chambre poussiereuse ! Quel dommage. Les patrons ne sont pas trés agréable à se demandé si il aime ce qu'il font !! Gros point négatif, le matin à l'aube, une souris sortait du restaurant !!??? Quel manque d'hygiène. Je n'ai pas manqué de passer le message à mes amis résidant aussi à l'hôtel ! Je vous déconseille si vous ne voulez pas tomber malade !

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8KaatjeMossel28-08-2012

Prachtig gerenoveerd!

Bijna hadden we voor een ander hotel gekozen vanwege de slechte beoordelingen op Zoover, maar die zijn gelukkig gedateerd! Arc en Ciel heeft de kamers inmiddels helemaal verbouwd en ik kan alleen maar zeggen: met succes. Ze zijn knus en sfeervol, en de badkamer is echt heel fijn.

• 5Nicolet20-03-2009

Sterk verouderd

Hotel L'arc en ciel, ziet er van buiten netjes uit, alleen eenmaal binnen merk je toch wel dat het hotel sterk verouderd is. De kamers zijn zeer klein en zien er vervallen uit. Bedlampjes bij het hoofdeinde deden het niet, bleek later al bekend te zijn?! Bedden sliepen redelijk, alleen wel aan de korte kant. Douche erg klein, maar wel altijd warm water. Toilet was ergens in een kast ingebouwd, zowat naast je bed?! Paste niet meer in de badkamer. Verder zijn de kamers erg gehorig. Qua eten, in eerste instantie leek dat wel goed, maar omdat we met een groep van 18 man waren, waren ze daar niet echt op berekend. De ene helft vd groep kreeg een ander dessert als op het dagmenu vermeld stond, bleek nl. op te zijn? Verder wel een leuke en gezellige bar in het hotel, met gratis internet. Eigenaars super aardig en proberen het je toch erg naar de zin te maken. Alleen zou ik hier niet nog eens na toe gaan, ondanks dat ze de boel willen gaan renoveren.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 1GARLET31-03-2008

Les chambres sont minuscules, très mal insonorisées. L'installation est plus que vetuste et les règles basiques de l'hygiène ne sont pas respectées. Les propriétaires sont désagréables au possible. A EVITER

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 7Peter Bakker02-03-2008

Een eenvoudig maar gezellig hotel. Kamers niet al te groot en vrij oud. Kamers aan de voorzijde hebben een mooi uitzicht. Leuk zwembadje, prima bar met pool-biljard. Gastvrij personeel. Elke avond goed diner. De ski-bus stopt letterlijk voor de deur en rijdt heel frequent.

• 4willemsen17-01-2008

Ben hier afgelopen week geweest met mijn gezin en vond het mijn minst leuke wintersport vakantie van afgelopen jaren. De kamers waren zeer vervallen en toe aan vernieuwing. Ik begrijp dan ook niet hoe het kan dat dit een 2 sterren hotel is... Ooit zou dit wel 2 sterren waard geweest zijn maar als er nu op gecontroleerd zou worden zou het hotel deze 2 sterren verliezen. Dit hotel zou ik dan ook niet meer boeken voor mijn familie, ik wens het personeel veel succes dit seizoen want met een baas als deze is plezier niet wat je mag hebben.

Hotel L'Arc en Ciel info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar