FrankrijkRhône - AlpsChâtelAppartementen ChâtelAppartement La Toison Blanche A B&C

Appartement La Toison Blanche A B&C

FrankrijkRhône - AlpsChâtel
4OnvoldoendeScore uit 1 review

4OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 4Waardering
  • 1Ruimte
  • 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over La Toison Blanche A B&C

• 4Marije30-12-2012

Geen succes voor lange mensen.

Wij zijn beide lang en dus ook niet de lichtste en in dit appartement is dat niet handig. Wij hadden een studio in gebouw A en dat was echt te klein. Een slaapkamer in een soort van kast die 1,80 lang en 1.40 breed was. Mijn vriend en ik konden beide onze benen niet kwijt in dat bed, dus probeerde we de slaapbank. (stretcher) Ook geen succes, helaas. Voor kleine, lichte personen is dit een prima appartement, maar als je lang bent is dit niet een ontspannen plek. We zijn na 3 slopende nachten vertrokken. De buurt is daarentegen prima. Je zit redelijk dicht bij de skibus. Geen geluidsoverlast.Het is wel even een wandeling naar het centrum (bergopwaarts), maar dat vonden wij wel lekker. Je neemt je ski's en skischoenen gewoon mee naar binnen. Verder is chatel een warm en leuk dorp. In de omgeving heb je heerlijke restaurants met wel Franse prijzen. wij konden gelukkig zo naar een ander appartement, omdat we via "chatel tour" geboekt hadden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement La Toison Blanche A B&C info