Chalet La Grande Sassière

9.3Fenomenaal

• 8.4Ligging t.o.v. pistes
  • 9.5Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Sassière voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Kinderopvang
Meer chalet info

30 reviews over Chalet La Grande Sassière

• 2018
    9Gerwin Beurskens30-10-2018

Top chalet. Alles in de nabijheid.

Met een hele club vrienden genoten in dit mooie en ruime chalet. Als je van een authentieke wintersportbestemming houdt, met een top skigebied en een sfeervolle accommodatie dan moet je dit chalet kiezen. De skibus stopt pal voor het chalet en je bent in zo'n drie minuten bij de lift. Je kan het ook lopen, maar daar hadden we niet zo'n trek in. Actief zijn wel weer op de piste. 's Avonds is het wel leuk om wandeling te maken naar het dorpscentrum. Wij vinden dit echt een top chalet.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Mireille Moschner30-10-2018

Prachtig huis. Dichtbij centrum en liften.

Sfeervol chalet op korte afstand van de liften en het centrum. Het is een prachtig ruim opgezet en warm chalet. Met veel hout en natuursteen. Bij het gezellige centrum van Châtel. We hadden het gehele chalet afgehuurd. Alle kamers hebben een eigen badkamer. En wat helemaal heerlijk is, is de jacuzzi op het grote balkon van het chalet. Je hebt vandaar uit een prachtig uitzicht op de bergen. Als je van een relaxte sfeer houdt, is dit wel een pareltje hoor. Tenminste, dat vinden wij...

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Joyce Koster19-01-2018

Top!!

Top verzorgd door Paula en Szymon. Iedere ochtend ontbijt verzorgd met eitjes en vers brood van de bakker. In de avond 3 gangen menu met alles er op en er aan. Speciale verzoeken (gourmet) kon ook allemaal in overleg. Vaat werd gedaan. Zeer vriendelijke mensen. In het begin wel beetje wennen dat er mensen in 'ons' huis liepen die we niet kenden. Maar wende zeer snel. Konden ook alles vertellen over omgeving/pistes.

Lekker huisje. Top vakantie gehad. Allemaal eigen badkamer. Grote huiskamer. Prima keuken. Lekker hok voor alle ski benodigdheden. Geluidshinder op de kamers (voor kinderen) was prima. Naar de pistes moet je met de bus. Klein stukje. Je kan ook lopen, goed voor je conditie. Voor kinderen in de omgeving niet heel veel te doen. Wel leuk dorp.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Frédérique Vink27-11-2017

Prachtig chalet bij centrum, lift en pistes

Net weer dit chalet voor deze winter geboekt. Gelukkig was het nog beschikbaar. We zijn er weer blij mee. We komen hier al voor het vierde seizoen en het is een prachtig chalet. Het chalet is heel ruim. Veel ruimer dan je zou denken op de foto’s op de site. Ook ruime en mooie slaapkamers, allemaal met een eigen badkamer. De chalet staf was ieder jaar heel goed. Ze houden alles schoon en kookten heerlijk voor ons. Het chalet ligt bij het centrum van Châtel. Je bent zo bij de liften die je meteen in de Portes du Soleil brengen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9John Laan07-03-2017

Geweldig, luxe, ontspannen, kindvriendelijk.

Chalet was prima met 6 slaapkamers en zes badkamers had een ieder zijn privacy. Woonkamer prima, heerlijke hal om alle schoenen, jassen etc achter te kunnen laten, apart skiruimte met verwarming voor het drogen van de schoenen. Het grootste succes was onze chaletmanager Robert die kookte voor ons, onze wensen dagelijks opnam voor het ontbijt en het diner en als wij 's middags terug kwamen van skiën stond de borrel met allerlei soorten kazen, worst en prima wijnen voor ons klaar. Het was klasse. Een kleine tip ter verbetering het schoonmaken van slaapkamers en badkamers tijdens de week zou beter kunnen, maar heeft onze pret zeker niet gedrukt

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Chris van Gent27-02-2017

Bijzonder goede ervaring!

Wij vonden nagenoeg alles in het chalet heel goed. Het is fantastisch om met 12 personen de beschikking te hebben over 6 slaapkamers en 6 badkamers.De catering was buitengewoon goed verzorgd. De chaletstaf (Robert) bleek gastvrij,een aangenaam mens en een kok van de bovenste plank. Elke dag heerlijke borrelhapjes, een uitgebreid ontbijt en een zeer smakelijk driegangendiner. En onbeperkt allerlei soorten drank, incl. goede wijnen. Heerlijk vertoeven dus en aangenamer dan in een hotel.

De slaapkamers zijn aan de kleine kant ( ik schat 16 vierkante meter incl. de éénpersoons badkamer). Op de website van de verhuurder wordt meer ruimte gesuggereerd. Ook de verwarming zou beter kunnen worden ingeregeld. Het was vaak aan de koude kant. De spa werd door velen gewaardeerd.Jammer dat er op het balkon weinig ruimte overblijft om te zonnen of om met 12 man in de zon te lunchen aan de tafel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Camille Oudeman14-11-2016

Steenworpafstand van de skilift en pistes.

We hadden het super getroffen met de sneeuw. Het was er gelukkig volop toen wij er waren. We komen al wat jaartjes in Châtel, maar voor het eerst in zo’n catered chalet. Echt genieten is dit zeg! We ervaarden het echt als een luxe dat er ontbijt stond en dat er voor je gekookt wordt. En geen simpel hap hoor, maar echt heerlijke gerechten. We hebben ervan gesmuld. Het chalet ligt prachtig, net onder de dorpskern van Châtel. Je kan gewoon vanuit het chalet naar de skilift en de dorpskern lopen. De ski’s konden we gewoon kwijt bij het depot bij de lift. Scheelt een hoop gesjouw. Als je niet zo’n loper bent, dan stopt de ski-bus bij het chalet voor. De ski-bus is gratis en brengt je naar andere delen van Châtel waar je ook skiliften hebt. Over het chalet kunnen we kort en krachtig zijn: een plaatje van een huis. En die jacuzzi op het terras is echt super. Aparte ervaring hoor als je daar in je zwembroek inzit en om je heen zie je de besneeuwde bergtoppen. Touroperator bedankt weer voor een top vakantie!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Naomi ten Caat31-10-2016

Heel mooi chalet in centrum vlakbij lift & piste

We hebben echt de juiste keuze gemaakt door dit chalet te boeken. Het is een pracht van een huis in het gezellige Franse dorpje Châtel. We hebben ook heerlijk genoten van het lekkere zonnetje na het skiën in de buiten jacuzzi op het terras van het chalet. Wat een geweldige ervaring was dit zeg. Met je vrienden gezellig met je wijntje al bubbelend genieten van de bergen om je heen. Echt een superleuke belevenis. Het chalet is heel mooi van binnen. We komen er al drie winterseizoenen achter elkaar en iedere keer is er wat nieuws gebouwd in het chalet, dus ze doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. En dat lukt ze helemaal. We worden altijd heel vriendelijke geholpen bij het reserveren van het chalet. Het is een hele prettige reisorganisatie. Wij willen altijd even bellen en de tijd nemen voor het boeken. Wij vinden het volkomen terecht dat touroperator vaak een Zoover Award wint.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Ellen Westdijk Wilkes25-10-2016

Deze winter weer! Pracht van een chalet en ruim.

Met de hele familie op wintersport geweest in dit prachtige chalet. We wilden met onze kinderen en hun kinderen genieten met elkaar. Zelf skiën we niet meer dus wilden we een fijn, sfeervol en ruim huis. En waar er een leefruimte is waar wij als grootouders lekker konden lezen overdag. En dat is allemaal uitstekend gelukt. We hebben het echt heerlijk gehad hier. Een hele goede verzorging door de chaletstaf. Zij doen dit werk al jaren, dus heel professioneel. We gaan dit zeker nog eens doen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 10Peter Weppner09-02-2016

Geweldige eerste keer

Voor ons was het de eerste keer dat we gebruik maakten van het catered chalet concept. Dat is uitstekend bevallen. Het chalet is super met mooie ruime slaapkamers, een gezellige "woon- eetruimte" met open keuken. De inrichting is heel gezellig en comfortabel. De bedden zijn uitstekend en zo ook de sanitaire voorzieningen. De verzorging door Randi en Johram was fantastisch met 's morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met als extra's op aanvraag spiegeleieren met bacon. 's Avonds een driegangendiner waar we onze vingers bij aflikten, voorafgegaan door een middagsnack met koffie, thee, frisdrank, bier of wijn. En natuurlijk na het skiën in de Hattum buiten met uitzicht op de besneeuwde bergen. Kortom we werden compleet in de watten gelegd. Ook konden Randi en Johram ons uitstekend informeren over de omgeving, de weersverwachting etc. Absolute klasse, luxe waar je zomaar verslaafd aan kan raken.

Gereisd met partner in februari 2016

Chalet La Grande Sassière info