Chalet La Grande Sassière

ChaletWeer vandaag15°7°
Chalet La Grande Sassière
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Sassière voor je op een rij gezet:

29 reviews over Chalet La Grande Sassière in het Nederlands

Top!!

Joyce Koster, 19-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Top verzorgd door Paula en Szymon. Iedere ochtend ontbijt verzorgd met eitjes en vers brood van de bakker.

In de avond 3 gangen menu met alles er op en er aan. Speciale verzoeken (gourmet) kon ook allemaal in overleg.

Vaat werd gedaan. Zeer vriendelijke mensen. In het begin wel beetje wennen dat er mensen in 'ons' huis liepen die we niet kenden. Maar wende zeer snel.

Konden ook alles vertellen over omgeving/pistes.

Lekker huisje. Top vakantie gehad.

Allemaal eigen badkamer. Grote huiskamer. Prima keuken. Lekker hok voor alle ski benodigdheden. Geluidshinder op de kamers (voor kinderen) was prima.

Naar de pistes moet je met de bus. Klein stukje. Je kan ook lopen, goed voor je conditie.

Voor kinderen in de omgeving niet heel veel te doen. Wel leuk dorp.

Prachtig chalet bij centrum, lift en pistes

Frédérique Vink, 27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net weer dit chalet voor deze winter geboekt. Gelukkig was het nog beschikbaar. We zijn er weer blij mee. We komen hier al voor het vierde seizoen en het is een prachtig chalet. Het chalet is heel ruim. Veel ruimer dan je zou denken op de foto’s op de site. Ook ruime en mooie slaapkamers, allemaal met een eigen badkamer. De chalet staf was ieder jaar heel goed. Ze houden alles schoon en kookten heerlijk voor ons. Het chalet ligt bij het centrum van Châtel. Je bent zo bij de liften die je meteen in de Portes du Soleil brengen.

Geweldig, luxe, ontspannen, kindvriendelijk.

John Laan, 7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet was prima met 6 slaapkamers en zes badkamers had een ieder zijn privacy. Woonkamer prima, heerlijke hal om alle schoenen, jassen etc achter te kunnen laten, apart skiruimte met verwarming voor het drogen van de schoenen. Het grootste succes was onze chaletmanager Robert die kookte voor ons, onze wensen dagelijks opnam voor het ontbijt en het diner en als wij 's middags terug kwamen van skiën stond de borrel met allerlei soorten kazen, worst en prima wijnen voor ons klaar. Het was klasse. Een kleine tip ter verbetering het schoonmaken van slaapkamers en badkamers tijdens de week zou beter kunnen, maar heeft onze pret zeker niet gedrukt

Bijzonder goede ervaring!

Chris van Gent, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vonden nagenoeg alles in het chalet heel goed. Het is fantastisch om met 12 personen de beschikking te hebben over 6 slaapkamers en 6 badkamers.De catering was buitengewoon goed verzorgd. De chaletstaf (Robert) bleek gastvrij,een aangenaam mens en een kok van de bovenste plank. Elke dag heerlijke borrelhapjes, een uitgebreid ontbijt en een zeer smakelijk driegangendiner. En onbeperkt allerlei soorten drank, incl. goede wijnen. Heerlijk vertoeven dus en aangenamer dan in een hotel.

De slaapkamers zijn aan de kleine kant ( ik schat 16 vierkante meter incl. de éénpersoons badkamer). Op de website van de verhuurder wordt meer ruimte gesuggereerd. Ook de verwarming zou beter kunnen worden ingeregeld. Het was vaak aan de koude kant. De spa werd door velen gewaardeerd.Jammer dat er op het balkon weinig ruimte overblijft om te zonnen of om met 12 man in de zon te lunchen aan de tafel.

Steenworpafstand van de skilift en pistes.

Camille Oudeman, 14-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden het super getroffen met de sneeuw. Het was er gelukkig volop toen wij er waren. We komen al wat jaartjes in Châtel, maar voor het eerst in zo’n catered chalet. Echt genieten is dit zeg! We ervaarden het echt als een luxe dat er ontbijt stond en dat er voor je gekookt wordt. En geen simpel hap hoor, maar echt heerlijke gerechten. We hebben ervan gesmuld. Het chalet ligt prachtig, net onder de dorpskern van Châtel. Je kan gewoon vanuit het chalet naar de skilift en de dorpskern lopen. De ski’s konden we gewoon kwijt bij het depot bij de lift. Scheelt een hoop gesjouw. Als je niet zo’n loper bent, dan stopt de ski-bus bij het chalet voor. De ski-bus is gratis en brengt je naar andere delen van Châtel waar je ook skiliften hebt. Over het chalet kunnen we kort en krachtig zijn: een plaatje van een huis. En die jacuzzi op het terras is echt super. Aparte ervaring hoor als je daar in je zwembroek inzit en om je heen zie je de besneeuwde bergtoppen. Touroperator bedankt weer voor een top vakantie!!!!

Heel mooi chalet in centrum vlakbij lift & piste

Naomi ten Caat, 31-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben echt de juiste keuze gemaakt door dit chalet te boeken. Het is een pracht van een huis in het gezellige Franse dorpje Châtel. We hebben ook heerlijk genoten van het lekkere zonnetje na het skiën in de buiten jacuzzi op het terras van het chalet. Wat een geweldige ervaring was dit zeg. Met je vrienden gezellig met je wijntje al bubbelend genieten van de bergen om je heen. Echt een superleuke belevenis. Het chalet is heel mooi van binnen. We komen er al drie winterseizoenen achter elkaar en iedere keer is er wat nieuws gebouwd in het chalet, dus ze doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. En dat lukt ze helemaal. We worden altijd heel vriendelijke geholpen bij het reserveren van het chalet. Het is een hele prettige reisorganisatie. Wij willen altijd even bellen en de tijd nemen voor het boeken. Wij vinden het volkomen terecht dat touroperator vaak een Zoover Award wint.

Deze winter weer! Pracht van een chalet en ruim.

Ellen Westdijk Wilkes, 25-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met de hele familie op wintersport geweest in dit prachtige chalet. We wilden met onze kinderen en hun kinderen genieten met elkaar. Zelf skiën we niet meer dus wilden we een fijn, sfeervol en ruim huis. En waar er een leefruimte is waar wij als grootouders lekker konden lezen overdag. En dat is allemaal uitstekend gelukt. We hebben het echt heerlijk gehad hier. Een hele goede verzorging door de chaletstaf. Zij doen dit werk al jaren, dus heel professioneel. We gaan dit zeker nog eens doen.

Geweldige eerste keer

Peter Weppner, 9-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor ons was het de eerste keer dat we gebruik maakten van het catered chalet concept. Dat is uitstekend bevallen. Het chalet is super met mooie ruime slaapkamers, een gezellige "woon- eetruimte" met open keuken. De inrichting is heel gezellig en comfortabel. De bedden zijn uitstekend en zo ook de sanitaire voorzieningen. De verzorging door Randi en Johram was fantastisch met 's morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met als extra's op aanvraag spiegeleieren met bacon. 's Avonds een driegangendiner waar we onze vingers bij aflikten, voorafgegaan door een middagsnack met koffie, thee, frisdrank, bier of wijn. En natuurlijk na het skiën in de Hattum buiten met uitzicht op de besneeuwde bergen. Kortom we werden compleet in de watten gelegd. Ook konden Randi en Johram ons uitstekend informeren over de omgeving, de weersverwachting etc.

Absolute klasse, luxe waar je zomaar verslaafd aan kan raken.

Fantastisch! Aanrader!

Andrea van der Meer, 18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch! De intimiteit van een Chalet met de service van een hotel. Ruime kamers met allemaal een eigen badkamer/toilet (+föhn) en uitmuntende service! We werden ontvangen door Randy & Johram (chaletstaf) die klaar stonden mer champagne en vers gebakken taart. Dát is nog eens een warm welkom! De gerechten die werden bereid waren heerlijke huisgemaakte specialiteiten: vers (!) en verrassend! Het skigebied is groot en ideaal voor zowel beginners als gevorderden. Voor de echte deardevils heb je de beruchte zwarte piste "Le Mur") één van de steilste van de Franse Alphen. De gratis bus brengt je overal naartoe! Randy en Johram konden ons ook geweldig adviseren over de omgeving. En dán die outdoor jacuzzi..! Wij komen zéker terug! Ik kan het iedereen aanraden.

Voor derde keer hier verbleven. Top!

Marie Claire Zuyderduyn, 23-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet ligt zo fantastisch, zo bij het dorp van Châtel en bij het skigebied dat wij inmiddels al voor de derde keer hier zijn verbleven. Je zit niet in de hoofdstraat die alleen maar druk is met auto's, maar je zit echt op een rustige plek met top uitzicht. Wil je de drukte opzoeken, dan wandel je er zo naar toe. Het chalet is echt lekker ruim al zie je dat niet zo op de foto's op de site van touroperator.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Grande Sassière in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Grande Sassière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Grande Sassière scoort een 9.25 uit 10 op basis van 30 reviews.