Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.3Ruimte
  • 9Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

We hebben de beste aanbieders voor Chalet La Ferme voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over La Ferme

• 8Stefano van de Sant27-02-2014

Comfortabele accommodatie met perfecte ligging.

Chalet Le Ferme heeft aan al onze verwachtingen voldaan. De kamers zijn niet heel groot maar groot genoeg. De bedden zijn fantastisch (zelfs voor Nederlandse maatstaven lekker lang en breed) en de douche heeft een goede straal. Wat wil een mens nog meer op wintersport! Het eten is van goede kwaliteit en voldoende qua hoeveelheid. De staf doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en dat lukt ze ook wat mij betreft. De loopafstand naar de Linga-gondel is naar mijn mening heel goed te doen (voor volwassenen). Met deze lift zit je meteen middenin het skigebied dat voor elk wat wils biedt (jong, oud, beginner, gevorderd, skiër of board freak). Het skigebied combineert Oostenrijkse gezelligheid (het is er niet al te hoog want je doorkruist regelmatig de boomgrens) met de Franse perceptie over hoe uitgestrekt een gebied moet zijn. Heel uitgestrekt dus. Kortom, een absolute aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Hans12-02-2014

Prima vakantiestek voor de wintersporter!

In feb 2014 een week te gast geweest in dit chalet. De kamers zijn eenvoudig maar de nieuwe boxspring bedden sliepen echt fantastisch! De Nederlandse staf doet haar best om het verblijf zo aantrekkelijk mogelijk te maken. s Ochtends een lekker ontbijt en 's avonds een drie gangen menu. En s middags staat er koffie/thee met wat lekkers klaar. In de gezellige woonkamer kan je prima relaxen. De kamers in het Chalet zijn niet groot (maar ja, je bent in Frankrijk dus wat mag je verwachten?) en behoorlijk basic maar wij hebben in een skivakantie ook niet meer nodig. Je ski's stal je in de hal gelijk bij de voordeur in een kast met schoenverwarming voor je skischoenen. De skilift (gondel) is op een paar honderd meter. Wij vonden het prima te lopen, andere gasten namen even de skibus die bij het chalet stopt en stapten een halte verder bij de lift weer uit. Ideale ligging om de Port du soleil te verkennen. De gezellige dorpskern van Chatel is een wandeling van 20 minuten. Kortom: aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Yvonne28-02-2009

ideale wintersport met kinderen

Chalet La Ferme in Chatel is super wanneer je met kinderen op wintersport gaat en toch een relaxte sfeer verkiest boven een hotel.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Chalet La Ferme info