Hotel Fleur de Neige

• Sauna

10 reviews over Hotel Fleur de Neige

• 2018
    9Gwen25-02-2018

Prima hotel met uitstekende keuken

Gastvrij hotel met ruime moderne kamers (3 pers + hond paste prima) en mooie badkamer. Kamer aan de achterkant en je hoort het eventuele verkeer niet, bovendien een schitterend uitzicht. Prima bedden. Zowel ontbijt als diner heerlijk, alles homemade. Ligt aan het begin van het gezellige dorp, skibus en skilift dichtbij. Gewoon heel plezierig hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8janneke18-11-2009

mooi skihotel

Prima hotel om tijdens een skivakantie te verblijven. Mooie ruime kamers, goed sanitair en een lekker balkon waar je van de laatste zon kunt genieten. Eten is prima en uitgebreid. Gezellige lounche met open haard en goede stoelen waar je met een portje lekker een boek kunt lezen.

Gereisd met partner in februari 2003

• 8Dik08-02-2009

Gezellig en gastvrij!

Leuke vakantie gehad. Philippe de eigenaar van het hotel had het niet druk dus stond voor ons klaar. Jammer dat we niet konden dineren want hij had geen personeel voor de keuken. Het ontbijtbuffet is goed het ontbrak ons aan niets. We waren een keer kletsnat geregend op de piste, Philippe stelde voor onze kleren te drogen in de droger Klasse!!! Kamers zijn zeker voor Franse begrippen schoon en goed onderhouden. Chatel heeft ook wel gezellige kroegjes en eet tentjes.(onder de bowling lekkere gourmet)

Wij waren zeer tevreden over het hotel en het skigebied, alleen hadden we zeer slecht weer die week.

Phillippe Thanks, de 4 men from Holland

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Antoi30-05-2007

Leuk hotel, wel gehorig. Was alleen maar boekbaar al tweepersoonskamer maar je hebt ook driepersoonskamer. Kamers zijn niet klein. Gewoon normaal. Badkamer was lekker school. Zwembadje erbij was leuk. Eten was geweldig. Lekker kaasplankje na het eten. Ook het skigebied is erg mooi.

Gereisd in mei 2007

• 8Claske & Dick Helders09-02-2007

Wij hadden een 'superieure kamer' en was in tegenstelling tot de andere recenties erg ruim. We hadden vrij veel spullen en konden alles kwijt. Het eten was echt fantastisch. De bediening was ook erg vriendelijk. Ze deden ook moeite om Engels te spreken. Wij hebben vanaf dag 2 de auto genomen om naar Pré la Joux te rijden. Je parkeert dan onder aan de lift. Geen gedoe met bussen en sjouwen met spullen. Als je niet in het hoogseizoen gaat is het prima te doen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2007

• 8Sandra31-08-2006

Het hotel was goed. We hadden een 3 persoonskamer en die was erg ruim. Het eten was prima (zowel het ontbijtbuffet als het diner)Om naar de skiliften te komen moest je wel met de bus en daarna een stuk omhoog lopen. Dat was eigenlijk het enige minpuntje van de vakantie.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 6John Verschragen07-03-2006

Net terug van een weekje wintersport in Chatêl. Het ski-gebied is uitmuntend en veel variatie. We hebben naar onze smaak toch wel iets té veel in de bus gezeten naar de liften en één keer erg lang moeten wachten. Gelogeerd in Hotel Fleur de Neige. Dit was een matig hotel. Wie heeft nog bedden van 1.80 meter lang?? Ik ben 1.97, dus dat was geen feest. De kamers waren erg klein (lege koffers moesten in de auto anders kon je niet meer bewegen). Via de luidsprekers klonk in de bar en eetzaal de hele dag rockmuziek!!! Niemand leek het op te vallen (het was vrij zacht)maar mij stoorde het zo dat ik tot 3 maal toe 's-avonds de muziek zelf maar heb uitgezet. Een iets lagere prijs zou dit hotel in een beter daglicht plaatsen. Nu vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ten ongunste van de prijs uitvallen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006

• 7Jen02-03-2005

Wij zijn er met kerst geweest. Kamers zijn erg klein maar verzorgd. 2e kerstdag hebben we er ook gegeten en het kerstdiner was super!!! Personeel was erg vriendelijk. Omdat we de laatste dag om 6 uur wilden vertrekken kregen wij 's avonds ons ontbijt vast op kamer met thermoskannen koffie en thee. Prima hotelletje.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005

• 5Michel21-09-2004

We zijn geweest in april 2004. Wij zullen de volgende keer zeker een andere keuze maken. De kamer was erg klein, het eten te karig en eentonig en de bediening niet erg vriendelijk. Het was dan wel laat in het seizoen maar dit had een stuk beter gekund.

Gereisd in september 2004

Hotel Fleur de Neige info