Vakantiepark CGH Les Chalets d'Angèle

Frankrijk, Rhône - Alps, Châtel

9.1Fenomenaal

• 9.1Onderkomen
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor CGH Les Chalets d'Angèle voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

18 reviews over Vakantiepark CGH Les Chalets d'Angèle

• 8Tania17-08-2015

Heel leuk

Super verblijf. Heel mooie ruime kamer, prachtige badkamer, praktische keuken en wij hadden nog een prachtig terras met mooie terrasmeubels om er iedere dag buiten te ontbijten. Accommodatie ligt ongeveer 1 km van het levendige centrum Châtel, winkeltjes, restaurants, bars e.d. , wel relatief stijl om te gaan (zeker als de temperaturen +/- 28°c is). Eén iets is jammer, de kamers zijn maar om 17u klaar (als je geluk hebt en de kamer is iets vroeger klaar) is het geen probleem. Vriendelijke receptie. Ze werken samen met een traiteur, wel wat vervelend toch in de zomer is dat je er moet zijn als ze komen leveren, omdat het rechtstreeks aan de traiteur betaald moet worden (+/- 18u), maar als je een dagtrip doet kan dat wel eens uitlopen. Er is ook een mooi zonneterras met een zwembad (enkel binnen), bubbelbaden (2), niet te groot maar wel verzorgd. Het is een echte aanrader.

• 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8rita05-08-2015

Mooi appartement

Het is een mooi, vrij nieuw appartementencomplex. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooi wellnes gedeelte met zwembed, kinderbad. Ligbedjes zowel binnen als buiten.bubbelbaden, turks stoombad, sauna, fitness enz. Appartement voorzien van afwasmachine, oven/magnetron, föhn enz enz. Tegen vergoeding kun je een wasmachine en droger gebruiken. We hadden het appartement c16. Met twee aparte slaapkamers. Zag er netjes en schoon uit. Uitzicht was minder omdat er op dat moment bouwactiviteiten plaats vonden naast ons appartement. Maar alles is heel goed afgewerkt.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Annelien30-12-2014

Top appartement!

Wij verbleven met kerst in chalet d'angele appartement C23. Dit appartement is gevestigd in het hoofdgebouw en dat is lekker makkelijk als je na het zwemmen met natte haren weer terug wilt lopen, want je hoeft dan niet naar buiten. Wij waren met 6 volwassenen en twee hele jonge kinderen, die makkelijk bij ons met een campingbedje op de kamer konden slapen. De kamers waren erg groot. Ook lekker dat het appartement twee badkamers heeft voor wat extra privacy. Een appartement die van alle gemakken is voorzien op een prachtige locatie. Wij komen zeker weer!

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 9Danielle 09-08-2014

Mooie locatie

Twee weken verbleven in appartement C 1. Appartement is van alles voorzien, wij hadden een enorm balkon. Wij hadden met 6 personen een 8 persoons appartement. Ik zou niet met 8 personen in dit appartement gaan zitten. Dat is wel heel krap. Verder hadden we een schitterend uitzicht op de bergen. Er is hier, rondom dit ski dorp veel te doen. Je kunt prachtige wandelingen maken. Wil je de berg niet zelf omhoog lopen dan zijn er zat liften open om naar boven te gaan. Na het wandelen een duik in het zwembad of lekker ontspannen in de hamam of sauna. Goed geregeld en alles was zeer schoon. We verbleven twee weken en na een week kwamen ze de bedden en handdoeken verschonen. Prima service

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Marco04-08-2014

Wat een geweldige plek voor de zomervakantie

Dit appartementencomplex in Chatel is vrij nieuw. Het is een en al luxe . Het bestaat uit 4 gebouwen onderverdeeld in appartementen bovenop een ondergrondse garage. Het heeft een uitstekend groot zwembad, een heerlijk welnessgedeelte en een fitnessruimte. Wij (gezin met 2 kids) hadden een 8 persoons-appartement (Nr. C-17). Het is volledig en luxe ingericht. De bedden zijn uitstekend maar wel kort. Chatel ligt op 1200 meter en heeft een rustig dorps karakter waarbij alles "rondom" de kerk is gesitueerd. Chatel ligt net over de grens van Zwitserland en is gericht op toerisme. In de zomer een prima uitvalbasis voor wandelaars en mountainbikers. Er is een grote supermarkt op 5 minuten rijden van het complex. In het centrum heb je geldautomaten, restaurants, winkels en het VVV. Het gebied Portes Du Soleil heeft prima openbaar vervoer (bussen) en er zijn legio cabine- en stoeltjesliften die je overal heen brengen. Wat een ontdekking dit complex en dit gebied. Helemaal geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9evertjan7401-02-2014

Zeer luxe appartement

Hadden een 6 persoon appartement. Deze is (net als bij menig ander) goed voor 4 personen (5 en 6 moeten op slaapbank). Appartement zeer volledig uitgerust. Keuken is voorzien van voldoende servies en bestek. Tevens is er een broodrooster, Senseo, waterkoker, rijstkoker en staafmixer aanwezig. Je krijgt een schoonmaakpakket met vaatwastabletten, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, schuurspons en afwaskwast. Wifi is zeer goed op de kamer. Bedden erg goed. Wellness bestaat uit 2 grote sauna's een grote stoomcabine en een groot zwembad. Allen erg schoon en netjes. Onderin de kelder je eigen opbergruimte voor de ski's met een ski-schoenenrek met luchtdoorstroming. Grote parkeergarage waar je een aangewezen ruime plek krijgt. Vanuit de garage stap je zo in de lift naar je appartement. Skibus stopt voor appartement. Grote supermarkt zit 1,5 km verder het dal in.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Journée22-01-2014

Toplocatie !

Net terug van deze "toplocatie"en een fantastische skivakantie! We zijn al naar heel wat accomodaties geweest, maar dit ruime luxe appartement met zijn gezellige warme sfeer is er één waar je je meteen thuis voelt. Vanuit het grote woongedeelte (met balkon) geniet je van een prachtig panorama. Naast de faciliteiten (fitness, sauna's, hammam, massages en grote verwarmde zwembad) die inpandig aanwezig zijn kan er gebruik gemaakt worden van de parkeergarage en de dagelijkse broodservice (een aanrader) Op de mooie pistes vind je overal gezellige restaurantjes en barretjes. Na het skiën zijn er voldoende après-ski mogelijkheden in het oude dorpje Chatel, waar je ook nog leuke winkeltjes aantreft. Kortom: We hebben genoten en hopen hier nog een keer terug te komen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 9Activiteiten

• 9Ingrid22-01-2014

Luxe en gezelligheid!

Wat een luxe appartement is dit! Schoon, ruim, gezellig ingericht, van alle gemakken voor zien en niet geheel onbelangrijk: heerlijke bedden! Kortom een topvakantie in Chatel en in dit appartement! Het dorp Chatel is zeer knus met fijne kwaliteitswinkels en heerlijke restaurants. Iets buiten het dorp een mega supermarkt. De skibus stopt hier letterlijk voor de deur. Een sportwinkel met skiverhuur zit onder het appartement. Kortom een zeer geslaagde vakantie en kom hier zeker weer!

• 8Ligging t.o.v. pistes
    • 7Activiteiten

• 10Joosten12-01-2014

Onvergetelijke wintersport!

Recidence d'angele heeft bij ons een sublieme indruk achtergelaten. Pistes of centrum zijn door bushalte voor de deur gemakkelijk te bereiken. Daarnaast zijn de faciliteiten (spa, zwembad, sauna's, hammam, fitness) en afwerking appartement van een luxe niveau. Parkeergarage, huur en opslag skimateriaal, broodservice en behulpzaam personeel het is allemaal top. Volgend jaar weer!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8ilske07-01-2014

Mooi

Dit is een nieuw en luxe appartement. Met een mooi zwembad en spa. Het is allemaal nieuw dus het ziet er netjes uit. Alleen mag het van mij schoner. De bordjes en bestek waren niet al te schoon, en er komen geen schoonmakers. Dus je moet de hele week met je handdoek doen en ook zelf de prullenbak legen. Neem zelf dus ook wc papier mee want dat is er ook niet.

• 7Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

8 tips over Vakantiepark CGH Les Chalets d'Angèle

• Joosten, 12-01-2014 Rapporteren

Materiaal huren?=> inpandig Skiset winkel geeft 15% korting + super service! Hapje prikken of opwarmen met vin chaud? => le Fiacre (centrum) is bij ons door verwarmd terras favoriet! PS => Senseo apparaat in appartement aanwezig.

• Erik Hulzebosch, 03-04-2013 Rapporteren

kamer C23!! geweldig uitzicht en lekker ruim van binnen, voelt als thuis!

• ReinieR, 01-04-2013 Rapporteren

Leuk dorp met vele restaurants en cafés.

0 vragen over Vakantiepark CGH Les Chalets d'Angèle

Vakantiepark CGH Les Chalets d'Angèle info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden