We hebben een aantal aanbieders voor Châtel voor je op een rij gezet:

Reviews over Châtel

Uitstkent

Henk van der Steen,
    11-1-2019

Ski bus bijna naast de deur, cabine lift 10 minuten lopen dus perfect voor ons, oja leuke pub tegenover waar je een lekker biertje kan drinken en/of voetbalwedstrijd kijken.

De auto's konden we gratis in overdekte parkeergarage kwijt, kregen in/uitrij kaart. Parkeer garage was ook ongeveer 10 minuten lopen.

Ontvangst was prima, appartement ruim en schoon en keuken ook prima. Eigenaresse erg aardig, wij wilden plotseling, ivm verwachte sneeuwval, vrijdagavond weg, was geen probleem. Ski gebied grandioos en sneeuw kon niet beter

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een heerlijke vakantie in een super fijn hotel

Fam. Reurslag (6 personen),
    3-1-2019

Net terug van een week in Hotel Panoramic. Het hotel is wat gedateerd maar dat werd voor 200% gecompenseerd door de gemoedelijke en huiselijke sfeer, het heerlijke eten en prachtige uitzicht. Maar vooral door het geweldige team dat geleidt wordt door de Nederlandse eigenaren Dirk en Marlou. Niets is ze teveel!!

Het eten is supergoed. Om 16.00 uur staat de koffie, thee en chocolademelk al klaar en is de bar tot 23.00 uur geopend voor een lekker drankje.

Skibus op 50 meter. Je wandelt zo het gezellige centrum in.

Wij hebben een super week gehad en komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Top chalet. Alles in de nabijheid.

Gerwin Beurskens,
    30-10-2018

Met een hele club vrienden genoten in dit mooie en ruime chalet. Als je van een authentieke wintersportbestemming houdt, met een top skigebied en een sfeervolle accommodatie dan moet je dit chalet kiezen. De skibus stopt pal voor het chalet en je bent in zo'n drie minuten bij de lift. Je kan het ook lopen, maar daar hadden we niet zo'n trek in. Actief zijn wel weer op de piste. 's Avonds is het wel leuk om wandeling te maken naar het dorpscentrum. Wij vinden dit echt een top chalet.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Prachtig huis. Dichtbij centrum en liften.

Mireille Moschner,
    30-10-2018

Sfeervol chalet op korte afstand van de liften en het centrum. Het is een prachtig ruim opgezet en warm chalet. Met veel hout en natuursteen. Bij het gezellige centrum van Châtel. We hadden het gehele chalet afgehuurd. Alle kamers hebben een eigen badkamer. En wat helemaal heerlijk is, is de jacuzzi op het grote balkon van het chalet. Je hebt vandaar uit een prachtig uitzicht op de bergen. Als je van een relaxte sfeer houdt, is dit wel een pareltje hoor. Tenminste, dat vinden wij...

Gereisd met vrienden in februari 2018

helemaal goed.....

jtm,
    29-6-2018

Fijn hotel ,met jonge mensen die de boel runnen. Zeer aangenaam om te zien dat deze mensen er zijn voor de gasten en het verblijf daar tot een waar genoegen maken.

Gereisd met partner in juni 2018
Châtel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 149 reviews