vakanties Châtel

Reviews over Châtel

Erg gezellig, lekker bedrijvig

Henk, 13-3-2018
    Gezellig sfeertje, wij waren er met de Kerst. Veel sneeuw. Tegenover appartement zat een gezellige Engelse pub. Winkels en restaurantjes genoeg. Met de cabine lift Super Chatel zit je meteen in een leuk ski gebied. Tochten gemaakt, lekker de hele dag onderweg.

Mooi ruim skigebied met gezellig centrum

Rob Opdam, 18-11-2017
    Chatel is een mooi ruim skigebied met veel mogelijkheden. Voor de beginnende skiërs (zoals wij) tot de meer ervaren skiërs, er is voldoende uitdaging. Een knus centrum met voldoende eettentjes. De gratis skibus werkt perfect om van het ene naar het andere gebied te gaan (ligt allemaal dicht bij elkaar, maar iets te ver om te lopen).

Gezellige plaats

Ans, 6-9-2017

Heb het in de zomer gezien.

Ik denk dat Chatel meer op de winter is ingesteld

Geweldig.

Rony, 30-7-2017
    Prachtige streek voor mooie maar soms wel zwaardere wandelingen. Dicht tegen Zwitserse grens. Heel goeie bakkerij.

Mooi en uitgebreid skigebied en gezellig dorpje

Marije Dahmen, 20-7-2017
    Chatel heeft eigenlijk drie skibergen waar je kunt starten. De linga is het beste vertrekpunt. Elk jaar worden diverse liften weer vernieuwd waardoor er in dit gebied weinig oude liften meer zijn (behalve nog wel in super chatel). Het dorp is gezellig. Niet echt voor de heftige apres skiers, maar meer voor gezellige kroegjes en vele restaurantjes. Veel keuze, zo ook voor elk budget. Je moet even goed kijken, maar je kunt hier echt voordelig eten voor Franse begrippen! Lunch op de piste is prijzig zoals in elk gebied. heel leuk dat je de ene keer in zwitserland staat en dan weer in frankrijk. Door de hoogte is het een sneeuwzeker gebied. Wij konden in april nog prima skieen!!
Châtel scoort een 8,3 uit 10, op basis van 143 reviews