• Type accommodatie

Reviews over Châtel

top stadje

jtm
    30-6-2018

Een echt winterdorp ,helemaal prima voor wintersporters. Wij waren er in de zomer ,dan is het rustig en ook heel goed te doen.

Erg gezellig, lekker bedrijvig

Henk
    13-3-2018

Gezellig sfeertje, wij waren er met de Kerst. Veel sneeuw. Tegenover appartement zat een gezellige Engelse pub. Winkels en restaurantjes genoeg. Met de cabine lift Super Chatel zit je meteen in een leuk ski gebied. Tochten gemaakt, lekker de hele dag onderweg.

Mooi ruim skigebied met gezellig centrum

Rob Opdam
    18-11-2017

Chatel is een mooi ruim skigebied met veel mogelijkheden. Voor de beginnende skiërs (zoals wij) tot de meer ervaren skiërs, er is voldoende uitdaging. Een knus centrum met voldoende eettentjes. De gratis skibus werkt perfect om van het ene naar het andere gebied te gaan (ligt allemaal dicht bij elkaar, maar iets te ver om te lopen).

Gezellige plaats

Ans
    6-9-2017

Heb het in de zomer gezien.

Ik denk dat Chatel meer op de winter is ingesteld

Geweldig.

Rony
    30-7-2017

Prachtige streek voor mooie maar soms wel zwaardere wandelingen. Dicht tegen Zwitserse grens. Heel goeie bakkerij.

Châtel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 144 reviews