Hotel Nature d'eaux

1 review over Hotel Nature d'eaux in het Nederlands

Perfect hotel / B&B voor overnachting op doorreis

Johan
18-8-2011

Met ons gezin één nacht hier verbleven toen we op weg waren naar de Cote d'Azur. Heel leuk hotelletje in de franse sfeer. Comfortabele famillie kamer geboekt met vijf personen. Ruim genoeg en leuk ingericht. Ontbijt traditioneel frans, stokbrood, goede koffie en marmelade.

Het hotel heeft ook een welness centre maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Vioor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Nature d'eaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nature d'eaux in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nature d'eaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.