Appartement MMV Le Domaine du Lac

3Onvoldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

3Onvoldoende

• 2.5Inrichting
  • 2.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor MMV Le Domaine du Lac voor je op een rij gezet:

Appartement info

51 reviews over Appartement MMV Le Domaine du Lac

• 2018
    2Boos09-08-2018

WAARDELOOS

Waardeloos park, huisje was vies bij aankomst meteen met zijn allen gaan poetsen, servies niet compleet, keukenkastje hangt scheef, wc en badkamer stinken, 4 persoonshuisje en dan is er een klerenkastje waar 1 persoon xijn kleren in kwijt kan, wasrek was stuk, voordeur gaapt. Klachen bij de receptie heeft geen zin die luisteren niet naar je of je nu engels of frans spreekt zijn zeer onvriendelijk eigenlijk gewoon bot. Restaurant en bar zouden open zijn maar helaas alleen voor semenairs of grote groepen (dit is echt een lachertje) Aan het zwembad ligt een barretje maar deze gaat open wanneer de eigenaar zin heeft. In de omgeving is niks te doen. Touroperator waar bij wij voor de eerste keer en ook meteen de laatste keer hebben geboekt doen helemaal niks met onze klacht. WAARDELOOS

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Gerd Renkema03-07-2018

Waardeloos !!!

Rommelig, onverzorgd park. Idiote openingstijden van de receptie, pas vanaf 17.00 uur kun je aankomen. Bij de receptie zien ze je liever gaan dan komen, vrijwel geen Engels te verstaan. Het park heeft een zogenaamde hotelfunctie... Dit houdt in dat gedurende de hele week het een komen en gaan is van de witte, snel rijdende busjes met werklieden die bijna in je tuin parkeren. Eigen auto kon niet in zicht bij het huisje staan. Huisje zelf is netjes. De snel rijdende auto,s maken het zeer kind onvriendelijk. Naast het park ligt een schietbaan, hele weekend net of er met voetzoekers wordt gegooid. Onverwarmd zwembad, veel te klein en geen parasols. Op deze camping krijg je geen vakantiegevoel.... Slechte WIFI. Ook geen info over omgeving aangeboden. Valence ligt dichtbij (8 km) Het was voor ons teleurstellend om op zo,n park te verblijven, en raad een ieder aan hier niet naar toe te gaan, echt een afknapper van jewelste !

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Tiny27-04-2018

Graag nog eens terug!

Heerlijk ruime schone appartementen op de begane grond met terras, 2 slaapkamers, 2 badkamers, goed ingerichte keuken. Heerlijk zwembad met massagestralen. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Binnenzwembad met Turks stoombad en sauna. Prima uitvalsbasis naar Ardèche, Drôme, Grenoble, etc. Mag wat meer begroeiing hebben, dan valt het geluid van de snelweg ook minder op.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• Oude reviews

5Tulp24-07-2017

Voor 1 nachtje te doen, als vakantie een afrader

Of wij hadden het slechtste huisje van het kleine parkje of alles is zo dat weet ik niet. -Dikke kier en rammelende voordeur. - vaatwasser kon alleen open als je hem iets scheef draaide - vriezer was deur stuk waardoor koelkast elke keer wat nattigheid van de vriezer in liep. En koelkast zelf sloot niet goed meer - schimmel in badkamer vloeren en plafond kwam los - airco vol stof en viezigheid - keukengerei erg weinig niet eens onderzetters of goede pannen - plank die schuin hangt omdat die los laat - niet alle verlichting deed het, er zat of kapot of geen lampje in

Ruimte was prima, 2 slaapkamers met beide een badkamer met douche en wasbak en blaas verwarming en raam. 1 toilet apart in het huisje. En een slaapbank stond in woonkamer. Wij waren op door reis van Spanje naar Nederland met 4 volwassenen en 2 kinderen, en waren dus maar kort in dit huisje. Had er ook geen dag langer willen zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7E.J.van der Meer26-06-2016

Geen tweede keer

De huisjes zijn modern en voorzien van het hoogstnoodzakelijke. De keukeninventaris is voor Franse begrippen voldoende.Voor Nederlanders is het aan te raden om zelf b.v. placemets mee te nemen, een fatsoenlijke braadpan, onderzetters voor pannen, houten keukenlepels e.t.c. Er moet worden gekookt op twee electrische kookplaten wat geen sinecure is. Wij hebben dit vier weken kunnen volhouden. Voor een gezin niet aan te bevelen. Het personeel is vriendelijk echter wel. erg vrij door onaangekondigd ons huisje te betreden en spullen uit de keukenlade mee te nemen. Wij hebben dit gemeld echter men deed er niet veel mee. De op de foto,s zichtbare parasols zijn er niet.Het waait hier vaak te hard was de uitleg. Buiten in de zon zitten is zo wel lastig. De menukaart van het restaurant is zeer beperkt en er is geen sprake van wisselende menu,s.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Anita13-05-2016

Geweldig voor een overnachting

We hebben hier één nacht doorgebracht op doorreis naar Spanje. Bijzonder vriendelijk in goed Engels ontvangen bij de receptie. Wifi werkte prima.

Fijne, ruime en schone bungalow met super fijne douche. Bed was ook goed, maar hele dunne kussentjes. Auto kon voor de deur geparkeerd worden. Voor de deur een springkussen en het buitenbad. Er is ook een verwarmd binnenbad waar onze meiden dankbaar gebruik van gemaakt hebben. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar zijn in de ochtend naar de supermarkt (Leclerc) in Valance noord. (5 min) Daar heerlijk verse broodjes gehaald en in het zonnetje op de parkeerplaats opgegeten.

Topovernachting gehad maar langer zouden we er niet willen zijn omdat er in de omgeving niet veel te beleven valt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Peter24-08-2015

Prima

Ons huisje (155) lag perfect, tegen de boomgaard aan, veel privacy. Prima zwembad (zonder poespas), kids hebben zich erg goed vermaakt. Ligt wel wat ver weg van Ardeche/Gard (alhoewel je daar ook in een uur bent via de snelweg), maar ook in de buurt is er genoeg te doen. Park ligt best afgelegen, maar daardoor ook veel rust. Toch goed bereikbaar als je de aanwijzingen volgt (niet GPS :-) ). Huisje zelf (inrichting, uitrusting) is prima, het matras vd normale bedden was voor mij te hard (maar ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft, de rest had er geen moeite mee), dus wij hebben geslapen op de slaapbank (dat ging ook prima). Er was wel animatie, maar daar hadden onze kids geen interesse in (was volgens mij ook allemaal frans). Vriendelijk personeel.

Tip: haal brood/croissants en zo bij het bakkerswinkeltje bij het tankstation (richting snelweg/Valence). Een stuk goedkoper, je moet er alleen effe 5 minuten voor rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7jacco b04-08-2015

Franse service

Op zich een prima complexje. Schone huisjes, veel ruimte, redelijk zwembad. Wat me opviel, is de Franse opvatting over service. Frankrijk loopt echt 30 jaar achter bij de rest van West-Europa. Er moet 400 euro borg gestort worden. Op een keukenkast hangen strikte instructies hoe te handelen bij vertrek. Er komt op het moment van vertrek een controleur - niet verzonnen! - die zelfs de theelepeltjes gaat natellen. Pas daarna wordt de borg teruggegeven en 'mag' je vertrekken. Dit systeem is niet gastgericht, maar gericht op eigen - bureaucratische - verlangens. Beste mensen, ik ben bij jullie op vakantie, niét gedetineerd!! Lijkt me goed als de Fransen bv. eens bij Landal gaan kijken hoe dat anders kan. Blijf ver weg van de 'snackbar' bij het zwembad. Duur, en een abominabele kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9CT24-08-2014

Fantastisch park

Wij hebben een geweldige tijd gehad op park Domaine Du Lac in Chateauneuf sur Isere, mooie frisse appartementen en vriendelijke mensen. Het zwembad was heerlijk en er waren voldoende ligbedden. Het is een kleinschalig mooi onderhouden park, de accomodatie is lekker licht ingericht en de bedden lagen goed. Voor ons is dit park zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9danny J.05-08-2014

zeer tevreden !

mooie ligging, veel in de nabije omgeving om te doen ( aven d' orgnac, velorail , diverse mooie dorpen/steden.... ) zeer vriendelijk/behulpzaam personeel. mooie appartementen. wel opgelet dat het divanbed vrij smal is ( te smal om bvb 2 kinderen te laten slapen) maar dat hadden we op voorhand gelezen waardoor we een luchtmatras voorzien hadden. keuze menu in het restaurant is eerder beperkt maar wij hadden in half pension geboekt en er was dagelijks ( 10dagen lang) een andere/aparte menu. tip : vraag 's morgens naar de menu en als je dat niet ziet zitten kan je altijd terecht in de snackbar voor heerlijke pizza, frieten ... binnenzwembad zou horen tot het ' welness gedeelte' maar was vrij toegankelijk, dus ideaal voor de iets minder goede dagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Appartement MMV Le Domaine du Lac info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino