Camping Le Soleil Fruité

Camping Le Soleil Fruité
8,3

49 tips over Camping Le Soleil Fruité

Ester, 29-8-2016

Ga naar de rivier "de Drome" in Mirabel et Blancons.

Heel leuk dagje uit waar je niets voor hoeft te betalen!

Geweldig voor jongens: dammen bouwen, zwemmen, visjes vangen met stenen gooien en tussendoor luieren en picknicken langs de kant.

Wij hebben super genoten ervan!

Vergeet alleen niet om waterschoenen mee te nemen!

Ester, 29-8-2016

Reserveer vanuit Nederland al de Velorail want deze is anders waarschijnlijk al volgeboekt in het hoogseizen! (http://www.velorailardeche.com/)

Velorail is: 'fietsen' in een auto op rails met z'n vieren of vijven door de natuur.

Top-uitje!

MM., 19-6-2016
Voor de liefhebber: in Romans sur Isere zit de merken outlet "Marques Avenue Romans" naast de Super U parkeren gratis.

Mereluittenhout, 30-7-2015

- in het restaurant kun je prima een hapje eten, ook met kinderen. Erg leuk wanneer er een muziek avond is.

- TIP: haal bij het zwembad je handdoek weg als je gaat 'lunchen'. Dan hebben mensen die 's middags bij het zwembad komen ook een bedje :) Wat een ergenis!!

- Tip voor de campingeigenaren; een apart stukje voor mensen die op doorreis zijn. Dan is er 's ochtends geen overlast van mensen die weer vertrekken.

- Het park in Valance is leuk om naar toe te gaan en het treintje in de Ardeche

Luc, 17-7-2015
Tip: In het Frans is een "baguette" een groot stokbrood. Ik dacht aan een klein stokbroodje, waardoor ik voor de eerste ochtend 7 grote stokbroden besteld had.
campanulax, 8-7-2015
Op de bonnefooi?Kom op tijd,ook in het voorjaar, want de camping is al heel vroeg complet, begin juni al om 12u!

patrickgsm, 18-9-2014
Parc Jouvet in Valence, mooi park met speeltuin, draaimolen en treintje.
Nicky, 9-9-2014
Train de L'Ardeche, mooie rit met een authentieke stoomtrein door de bergen v/d Ardèche, 15 min. rijden vanaf de camping. Lac du Champos, mooi zwemmeer van natuurlijk water in een mooie omgeving, 25 min. rijden. Tournon-sur-Rhône - Tain L'Hermitage, 2 kleine dorpjes verbonden door een oude brug. Valence is ook een mooie stad, wel op de goede dag gaan anders zijn de winkels dicht. Houdt er rekening mee dat in veel dorpen/steden de winkels tussen 12.00 en 14.00 gesloten zijn.
Familie Coolen, 15-8-2014

De chocoladefabriek in Tain L"Hermitage is leuk om te doen, ook met kleinere kinderen. Je mag er van alles zien, ruiken en proeven.

De krokodillenfarm is ook erg leuk en leerzaak voor de kinderen.

Het Nougatmuseum in Montpelier was een afknapper.

Wilna, 13-8-2014

Leuk om te bezoeken op een uurtje rijden, le palais iDeal in hauterives.

Train de l'ardeche, net na toernon