Camping Iris Parc Le Château de Galaure

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°2°
Camping Iris Parc Le Château de Galaure
6,7

Omschrijving
Voor een echte Franse vakantie ga je naar de kindvriendelijke camping Iris Parc Le Château de Galaure. Lekker spetteren in het aquapark of in het meertje met strand ernaast. Samen met de kinderen op pad naar het avonturenpark, de krokodillenboerderij of de vlindertuin. De natuurliefhebbers zitten goed in de Rhône-Alpes.

498 reviews over Camping Iris Parc Le Château de Galaure in het Nederlands

prima najaarsvakantie gehad

pierre,
25-2-2019

Heerlijke genoten in het rustige naar.

Prima moderne stacaravans en zeer aangename pmedewerkers

De animatie was , zelfs in het laagseizoen, zeer leuk en onderhoudend.

De natuurlijke zwemvijver was voor ons echt een plus

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Anne, Marketing, 1-3-2019

Beste Pierre,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben van onze camping, voor ons het mooiste compliment. Heel erg graag tot een volgende keer.

Onze ervaring was dit keer helaas niet goed.......

Reactie op negatieve review ,
9-2-2019

Wij sluiten ons met de negatieve review.

Wij zijn de familie die verhuist is.

Heel veel overlast gehad en elke dag bij de receptie geweest of er iets aan gedaan kon worden. Helaas ....na 6 nachten zeer weinig slapen en overdag overlast de manager erbij laten roepen.

We zijn die dag naar een rustiger gelegen plekje verhuist. Koste ons een hele dag, afbreken en weer opzetten.

Bij touroperator een melding gemaakt. Deze plek op de camping moet nooit meer verhuurd worden, schandalig!

Uit ervaring weten wij dat de camping super is, we waren er niet voor niets voor de tweede keer.....

We hebben een vergoeding van negentig euro gekregen. Schamele troost voor zes dagen ergernis en slapeloze nachten en een dag kwijt aan verhuizen. Heel jaar hard ervoor gewerkt en dan de helft van je vakantie verziekt.....

Hopelijk wordt dat straatje niet meer verhuurd, maar laten ze daar bv personeel slapen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Anne, Marketing, 14-2-2019

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie feedback. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze gang van zaken. Jullie bericht zullen wij tevens delen met de Touroperator.

leuke camping

monique,
25-1-2019

wij verbleven in een bali caravan. de caravan zag er prima uit, alleen de vloer in de slaapkamer was verzakt. Dit gelijk aangegeven bij de receptie, maar hier werd niets mee gedaan. beetje jammer.

verder een top vakantie gehad onze kinderen vonden de glijbanen en het aangelegde strandje helemaal geweldig! wij waren hier dan ook dagelijks te vinden!

je merkt wel dat als het druk is op de camping het zwembad eigenlijk te klein is voor zoveel mensen. Ook omdat er vanalles mee het water in mag (luchtbedden, banden, opblaasbare dieren enz) is het al gauw erg vol in het water.

enige minpuntje was het luchtkussen, hier konden de kinderen heel de dag op spelen alleen rond 20.00uur loopt hij automatisch leeg zonder enige aankondiging. dit vond ik erg gevaarlijk omdat er gewoon nog kinderen op spelen als hij leeg loopt. kleine kinderen komen er dan onder terecht en kunnen hier niet zelf uit omdat het luchtkussen te zwaar is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Anne, Marketing, 14-2-2019

Beste Monique,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Jullie opmerking wat betreft het luchtkussen heb ik direct opgenomen met het management van de camping en wij gaan ervoor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. Hopelijk tot ziens op één van onze Iris Parc campings.

Genoten van onze vakantie

Alain Waelens,
8-1-2019

Erg genoten van onze eerste camping vakantie als gezin. De stacaravan was van alle gemakken voorzien. De camping ligt wel wat afgelegen, maar onze dochter maakten we enorm blij met een dagelijks bezoek aan het zwembad of een knutseluurtje in de kidsclub.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste Alain,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Goed te lezen dat jullie zo genoten hebben! Hopelijk tot een volgende keer.

Zalig ontspannen in de natuurlijk

Kim Laperre,
7-1-2019

Deze rustige camping is een ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. Ons neefje was helemaal in de ban van het campingkids programma en had direct een heleboel vriendjes gemaakt, waardoor wij ook heerlijk konden ontspannen. Het artificiele strand is echt leuk. Het personeel was op heel de camping vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was basic maar zeker in orde. Palais ideal is een echte aanrader en vonden wij zeer impressionant. Iets verder rijden op 1 uur afstand heb je Mirmande, een zeer aangenaam pittoresk dorpje.

Gereisd met partner in juni 2018

Beste Kim,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en tips! Super dat jullie zo genoten hebben, dat is voor ons het mooiste compliment. Palais Ideal en Mirmande zijn inderdaad zeer de moeite waard om te bezoeken en dat geeft direct een prachtig beeld van het echte Frankrijk. We hopen jullie snel nog eens te kunnen verwelkomen op onze camping!

toppetje

anne willems,
7-1-2019

wij hebben een prima vakantie gehad in een mooie moderne accommodatie.

de camping is ruim opgezet en de zwembijver was echt een surplus.

vriendelijke medewerkers en leuk 's avonds kunne aperitieven en eten op het terras

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Beste Anne,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling! Daar zijn wij als team ontzettend trots op. Een groter compliment hadden jullie ons niet kunnen geven. Heel erg graag tot een volgende keer op onze camping!

Helaas niet meer!

Zak,
10-10-2018

Ons straatje met tenten en caravans hebben veel (geluids)overlast. Het betreft de 1e straat rechts als je de camping op komt.

Heel Veel auto's de hele dag langs je plek (reken maar uit, is de in en uitgang van de camping) )de animatie bij het podium (je kan elkaar tot laat in de avond gewoon niet verstaan), personeel van de camping die tegenover de receptie en bij het zwembad al heel vroeg en luid (06.30u) beginnen met hun werkzaamheden.

Mensen op de 1e plekken gelijk naast de heg hadden in de nacht ook nog eens veel overlast van de dronken en luidruchtige hangjeugd.

Onze buren zijn zelfs na een paar dagen verhuist naar een andere plek, snap ik! Zij sliepen in een tent, wij in een caravan.

Er is weinig animatie voor 10-ers. Schoonmaak,van toilet gebouw kan vaker, 1x per dag is te weinig. De douches zijn redelijk.

Wij zullen hier niet meer naar toe gaan.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Anne, Marketing, 1-11-2018

Beste gast,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons uiteraard dat onze camping niet op alle fronten aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Gasten waarderen de mogelijkheid dat de auto naast de accomodatie geplaatst kan worden. Dit zorgt voor wat verkeer op de camping. Wij zullen intern bekijken of wij de routing kunnen veranderen zodat andere gasten minimaal hiner hiervan ondervinden.

Afschuwelijk!

Astrid,
12-9-2018

Via touroperator geboekt, een jaar van te voren. Let op! Wij kregen een Tent toegewezen recht tegenover deur waar Chemisch toilet geleegd wordt. Wij hoorden op onze plek hoe de inhoud van het chemisch toilet er uit geschud werd. Geisoleerd zonder buren. Om 6.30 begint met veel kabaal de schoonmaak van dit gebouw. Op onze vraag voor een oplossing Werd geen gehoor gegeven. Zwembad veel te Klein voor zoveel mensen. Brood is voor de middag al op en wordt niet bijgebakken. 4 dames wc dus telkens wachtende mensen voor de deur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Beste Astrid,

Dank je wel voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jullie via de touroperator deze plek hebben toegewezen gekregen. Ik adviseer jullie om een klacht in te dienen bij de Touroperator want ik begrijp uw punt volledig. Onze excuses voor deze gang van zaken!

Mooie camping helaas amateuristische uitbating

De meester Isabel,
10-9-2018

Camping is proper ruim en mooie accommodatie. Helaas trekt het personeel alles naar beneden.

Kuisen ja dat moeten ze hier nog leren.

Opdienen en uitbaten bar restaurant is ook triestig. Terwijl klant zit te wachten om bediende te worden spelen de garçons pool ed.

Dure snacks om af te halen daar is prijs kwaliteit de mist in gegaan!

Restaurant is ook niet om mee te boffen. Helaas.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Beste Isabel,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat de camping bij jullie in de smaak is gevallen. Het spijt ons echter dat u niet tevreden bent over de staff op de camping. Ik zal jullie feedback direct delen met de directie op de camping en ervoor zorgen dat dit niet meer kan voorkomen.

Super vakantie gehad.

Hilde Bonnema,
5-9-2018

Voor ons een fantastisch camping.

Geweldige animatie. Van 10.00 uur sochtends tot 22.30 uur.

Van voetbal tot klimmen en knutselen en dansen. onze kinderen vinden dit geweldig dus een dik pluspunt.

Zwembad is prima te doen ja het is op warme dagen druk. Maar dat is ook zo op de stranden aan de costa. Wij hebben dit nooit als vervelend ervaren.

Toiletgebouwen worden keurig elke ochtend schoongespoten en gereinigd.

Als het dan binnen 30 min weer smerig is kan de schoonmaak niks aan doen.

Geen toilet brillen klopt. Ga dan naar een hotel inplaats van kamperen.

Eten op de camping is prima en betaalbaar. Pizza is erg goed en het personeels is vriendelijk. Maar wat kunnen sommige gasten zeuren dan snap ik wel dat ze wat minder vriendelijk zijn. Kom op relax je hebt vakantie.

Winkel en bakker om de hoek in het dorp helemaal prima. Alles licht op een afstand als je wat wil doen. Maar dat weet je. En de beveiliging is er echt wel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Beste Hilde,

Dank je wel voor jullie prachtige beoordeling! Wat super dat jullie zo genoten hebben en wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Wij kijken er naar uit.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Château de Galaure in Chateauneuf de Galaure (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Château de Galaure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.