Camping Iris Parc Le Château de Galaure

496 reviews over Camping Iris Parc Le Château de Galaure in het Nederlands

jammer

Familie Toremans-goris
16-8-2018

personeel super vriendelijk en deed hun uiterste best om hun werk goed te doen super personeel ,mooie omgeving,

gezellige camping indien 300 mensen minder jammer genoeg veel te veel mensen camping was echt overvol ,zwembad was veel te klein en veel te druk en de zwemvijver zeer mooi maar ook te klein voor het aantel mensen , na 7 dagen was het water echt vuil en rook vies.

Uitwerpelsen in douches meerdere malen dit is natuurlijk de fout van ronduit vuile en vieze mensen die hun eigen troep niet oppoetsen maar te weining controle van sanitair laat dit toe

stavaravan was ronduit vuil inclusief schaamhaar op en rond toilet bij aankomst.

vuile borden met etensresten op glazen pannen en bestek

Diep geschrokken

Evelien
15-8-2018

De toilet gebouwen worden erg slecht schoon gemaakt. Wil je gaan douche ligt er gewoob poep!!!

Erg weinig wc’s, de douche dan koud of zo warm dat je er niet onder gaat staan, echt niet fijn als je dochter eronder staat.

Wij hadden overlast van iemand in ons straatje samen met meerdere kampeerders, ( deze man was dronken en zat onder de drugs) draaide muziek heel hard en was grof tegen mede kampeerders( iedereen voelde zich oveilig vooral onze kinderen. Na 5 uur kwam iemand opdagen van de receptie. Werd met de man gepraat politie erbij maar hij mocht gewoon blijven want ze konden hem niet mee nemen of wegsturen. Wij hebben ons die avond/ nacht heel onvelig gevoeld en amper durven te slapen, ieder geluid zaten wij recht op en waren wij bang dat die man dat was.

Uiteindelijk is hij pas de volgende dag tegen de avond weg moeten gaan en ons werd niks vertel geen excuus of niks. Dit heeft echt onze laatse 2 dagen verperst!

Ontbrak aan sfeer en rust, niet voor herhaling va

Familie uit Limburg
15-8-2018

Glijbanen, skate-baan en meertje was erg erg leuk. Zwembad redelijk klein. Te weinig ligbedden. Service buitenbar was erg traag en onvriendelijk. Na 23 uur was het nog erg rumoerig op de camping. Daarnaasr hebben we leuke uitstapjes gedaan, zoals velotrain in de Ardeche, bezoek aan een grot. Helaas ligt de camping niet centraal en zijn het lange afstanden om iets te ondernemen. Goed plannen dus.

Voor de kleine kids is camping prima, maar voor ons als ouders niet voor herhaling vatbaar.

Zeer leuke camping voor kinderen!

Manon
15-8-2018

Het zwembad, terras en overdekte binnenspeelplaats liggen allemaal zeer gunstig bij elkaar. Ook is het zwembad goed gescheiden van het terras wat erg veilig is voor de kinderen. Het is niet zo een hele grote camping, maar er zijn wel veel faciliteiten. Wij hebben erg genoten van ons verblijf. Voor ons was het een minpuntje dat er nog geen glamping accommodaties te boeken zijn op de camping. Het grote pluspunt was het meertje wat is aangelegd. Dit was helemaal geweldig en zag er super mooi uit.

Nooit meer deze camping met slechte service

Mariska
13-8-2018

Het zwembad was erg leuk. Leuke glijbanen. De wc's werden niet goed schoongemaakt Er zijn veel te weinig wc’s.

De douche was afwisselend heel heet en heel koud. Regelmatig kwam er geen water uit de douches. Deze camping kan op meerdere manieren worden gereserveerd (touroperator of via de camping). De verschillende systemen sluiten niet op elkaar aan. Wij hadden tot 31 juli geboekt (en betaald), maar moesten 30 juli al van onze plek omdat iemand anders ook onze plek had geboekt. Zij stonden al te wachten. In hun systeem van de camping stond 30 juli maar ik had de bevestig van 31 juli. Er worden fouten gemaakt als er vele boekingen handmatig moeten worden overgetypt. De service van de receptie en vooral de manager was ver te zoeken. Wij moesten van onze plek af want de nieuwe familie moest daar staan. Er werd niet meegedacht en wij voelden ons helemaal geen gasten meer. Op de hitte van hebben wij de spullen gepakt. Nooit meer hier

Erg leuke camping

Richard
12-8-2018

Leuke vakantie gehad. Kids waren lyrisch over het zwembad. Deze is als het druk is aan de kleine kant, maar hun maakte dat niks uit. Veel leuke uitstapjes gemaakt. Kijk eens bij tips. Niet allemaal in de buurt maar erg leuk. Sanitair mag vaker wordenbschoongemaakt maar aommige gasten maken er ook wel een potje van op de wc. Bah dat krijg je natuurlijk nooit schoon of je moet na elk bezoek schoon gaan maken. Al met al dus een top vakantie gehad.

Leuk park, slecht management.

Linda
11-8-2018

We waren met 2 kinderen op vakantie van 4 en 6 jaar. Het zwembad was erg leuk. Leuke glijbanen.

Minpunten waren de de Kidsclub en slecht management. Kinderen werden niet geteld bij de Kidsclub en kregen ook geen bandje ter herkenning dat ze opgehaald werden. Zoon stond opeens voor de stacaravan terwijl we hadden opgegeven dat we em zouden ophalen. Zwemactiviteiten werden georganiseerd waren in mijn ogen onveilig.

Broodjes zijn na 12.00 uur op en wordt niet bijgevuld. Wij hadden betaald voor een plek bij de speeltuin en zonnige plek. Beide was niet het geval. Na een week konden we een andere stacaravan krijgen, maar dan wel twee keer zelf de eindschoonmaak doen terwijl wij hiervoor betaald hadden.

Wij hebben ons prima vermaakt .

Saskia
11-8-2018

Wij zijn net een week terug. Wij zaten in een staan caravan Bali schoonmaken kan beter gedaan worden. Gratis WiFi wordt hier niet aangeboden (is niet van deze tijd.)

De info map worden alleen maar website’s aangeschreven om adressen te zoeken moet je internet hebben. Animatie ze doen hun best kinderen vinden het leuk maar het is een aanfluiting van niks vergeleken met de birkelt die was goed. 2 persoons bed was niet goed lag een ziekhuismatras hier door 2 weken last van de rug gehad op 1 persoons bedden waren goed. Af en toe heb ik met de kinderen moeten ruilen van bedden.Ballenbak daar mag de leeftijd wel na beneden er zijn te veel oudere kinderen die er bovenop gaan klimmen. Het is jammer dat de spring kussen af en toe weg was voor de jonge kinderen ivm dat oudere kinderen op de randen gingen zitten en probeerde naar beneden te halen. Het sanitair gebouw bij het zwembad mag vaker schoon gemaakt worden. Voor de rest was het top

Te massaal en teveel herrie voor jonge kinderen

Jong gezin
11-8-2018

We zaten van half juli tot eind juli op een kampeerplaats naast het zwembad - een verschrikking! Overdag de hele dag herrie van het zwembad en 's avonds tot na middernacht herrie van de entertainment... De wc's werden niet iedere dag schoongemaakt en zaten soms helemaal onder de poep. De douche was afwisselend heel heet en heel koud. De meiden van de entertainment waren heel leuk voor onze kinderen en de minidisco was een feest iedere avond, maar wij zijn oververmoeid weer naar huis gegaan door de herrie....Met jonge kinderen zou ik deze camping overslaan.

Nooit meer Nasr deze camping

Versluijs
10-8-2018

Het is een luidruchtige camping waarbij het nl personeel erg aardig was ,daarentegen was het Frans personeel meer dan onfatsoenlijk tot op het asociale af

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Château de Galaure in Chateauneuf de Galaure (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Château de Galaure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iris Parc Le Château de Galaure scoort een 7.21 uit 10 op basis van 496 reviews.