Camping Iris Parc Le Château de Galaure

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
Camping Iris Parc Le Château de Galaure
6,8

Omschrijving
Voor een echte Franse vakantie ga je naar de kindvriendelijke camping Iris Parc Le Château de Galaure. Lekker spetteren in het aquapark of in het meertje met strand ernaast. Samen met de kinderen op pad naar het avonturenpark, de krokodillenboerderij of de vlindertuin. De natuurliefhebbers zitten goed in de Rhône-Alpes.
Laatste review

Helaas niet meer!

Zak,
10-10-2018

Ons straatje met tenten en caravans hebben veel (geluids)overlast. Het betreft de 1e straat rechts als je de camping op komt.

Heel Veel auto's de hele dag langs je plek (reken maar uit, is de in en uitgang van de camping) )de animatie bij het podium (je kan elkaar tot laat in de avond gewoon niet verstaan), personeel van de camping die tegenover de receptie en bij het zwembad al heel vroeg en luid (06.30u) beginnen met hun werkzaamheden.

Mensen op de 1e plekken gelijk naast de heg hadden in de nacht ook nog eens veel overlast van de dronken en luidruchtige hangjeugd.

Onze buren zijn zelfs na een paar dagen verhuist naar een andere plek, snap ik! Zij sliepen in een tent, wij in een caravan.

Er is weinig animatie voor 10-ers. Schoonmaak,van toilet gebouw kan vaker, 1x per dag is te weinig. De douches zijn redelijk.

Wij zullen hier niet meer naar toe gaan.....

Kenmerken

492 reviews over Camping Iris Parc Le Château de Galaure in het Nederlands

Helaas niet meer!

Zak,
10-10-2018

Wij zullen hier niet meer naar toe gaan.....

Anne, Marketing, 1-11-2018

Beste gast,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons uiteraard dat onze camping niet op alle fronten aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Gasten waarderen de mogelijkheid dat de auto naast de accomodatie geplaatst kan worden. Dit zorgt voor wat verkeer op de camping. Wij zullen intern bekijken of wij de routing kunnen veranderen zodat andere gasten minimaal hiner hiervan ondervinden.

Afschuwelijk!

Astrid,
12-9-2018

Via touroperator geboekt, een jaar van te voren. Let op! Wij kregen een Tent toegewezen recht tegenover deur waar Chemisch toilet geleegd wordt. Wij hoorden op onze plek hoe de inhoud van het chemisch toilet er uit geschud werd. Geisoleerd zonder buren. Om 6.30 begint met veel kabaal de schoonmaak van dit gebouw. Op onze vraag voor een oplossing Werd geen gehoor gegeven. Zwembad veel te Klein voor zoveel mensen. Brood is voor de middag al op en wordt niet bijgebakken. 4 dames wc dus telkens wachtende mensen voor de deur

Beste Astrid,

Dank je wel voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jullie via de touroperator deze plek hebben toegewezen gekregen. Ik adviseer jullie om een klacht in te dienen bij de Touroperator want ik begrijp uw punt volledig. Onze excuses voor deze gang van zaken!

Mooie camping helaas amateuristische uitbating

De meester Isabel,
10-9-2018

Camping is proper ruim en mooie accommodatie. Helaas trekt het personeel alles naar beneden.

Kuisen ja dat moeten ze hier nog leren.

Opdienen en uitbaten bar restaurant is ook triestig. Terwijl klant zit te wachten om bediende te worden spelen de garçons pool ed.

Dure snacks om af te halen daar is prijs kwaliteit de mist in gegaan!

Restaurant is ook niet om mee te boffen. Helaas.

Beste Isabel,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat de camping bij jullie in de smaak is gevallen. Het spijt ons echter dat u niet tevreden bent over de staff op de camping. Ik zal jullie feedback direct delen met de directie op de camping en ervoor zorgen dat dit niet meer kan voorkomen.

Super vakantie gehad.

Hilde Bonnema,
5-9-2018

Voor ons een fantastisch camping.

Geweldige animatie. Van 10.00 uur sochtends tot 22.30 uur.

Van voetbal tot klimmen en knutselen en dansen. onze kinderen vinden dit geweldig dus een dik pluspunt.

Zwembad is prima te doen ja het is op warme dagen druk. Maar dat is ook zo op de stranden aan de costa. Wij hebben dit nooit als vervelend ervaren.

Toiletgebouwen worden keurig elke ochtend schoongespoten en gereinigd.

Als het dan binnen 30 min weer smerig is kan de schoonmaak niks aan doen.

Geen toilet brillen klopt. Ga dan naar een hotel inplaats van kamperen.

Eten op de camping is prima en betaalbaar. Pizza is erg goed en het personeels is vriendelijk. Maar wat kunnen sommige gasten zeuren dan snap ik wel dat ze wat minder vriendelijk zijn. Kom op relax je hebt vakantie.

Winkel en bakker om de hoek in het dorp helemaal prima. Alles licht op een afstand als je wat wil doen. Maar dat weet je. En de beveiliging is er echt wel.

Beste Hilde,

Dank je wel voor jullie prachtige beoordeling! Wat super dat jullie zo genoten hebben en wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Wij kijken er naar uit.

Prima voor 1x (met wat minpunten)

A. Beugelsdijk,
2-9-2018

Plus:

- leuk zwembad, vooral de lagune en de lazy river (grote zwemband meenemen!)

- mooie ruime plaatsen met meestal genoeg schaduw

- weinig insecten (muggen, wespen)

- winkel met ruime keus en normale prijzen in het dorp

- mooie omgeving van de camping (als je van heuvels en landschappen houdt)

- prima chalet met alles erin / erop

Min:

- faciliteiten (zwembad, etc.) veel te krap voor als de camping 100% vol zit

- schoonmaak van de stacaravans is ronduit slecht. Zelfs het eigen personeel zegt dit. Klagen bij aankomst helpt, want men stuurt meteen een schoonmaker die (bij ons) alles alsnog netjes heeft gemaakt

- als men in je huisje is geweest terwijl je er zelf niet bent, doet men de deur niet op slot. Lekker als al je spullen daar liggen. Let hier dus op!

- omgeving behoorlijk weinig te doen en je moet flink rijden naar bv. een leuke stad (Vienne, valence), activiteit (vercors of Ardèche) of grotere shopping ( salaise).

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie op ons camping! Jullie feedback nemen wij echter uiteraard zeer serieus en zullen dit direct delen met het team op de camping. Jullie spullen en onze mobile homes zijn ons erg dierbaar en het is absoluut verboden dat staff een mobile home niet afgesloten achterlaat. Ik hoop dat jullie dit ook direct hebben gemeld op de camping? Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Dat er geen wifi was en dan wel betalend voor een uurtje waar je steeds van de verbinding werdt gegooid .niet van deze tijd en ik denk een gemiste kans voor de camping zelf . Onwijs luidruchtige mensen die tot diep in de nacht lawaai blijven maken. In elke recensie lees ik dit en toch wordt er niks aan gedaan? Ben er dus maar zelf op afgestapt.

Knetterdure supermarkt op het terrein zelf. . De omgeving prachtig maar het grootste struikelblok was dat er werkelijk niets te beleven is in de directe omgeving. Mits je anderhalf uur rijd . Markten zijn om te huilen.

De omgeving werkelijk prachtig. Personeel heel vriendelijk.

Leuk riviertje achter de camping mooie zwembaden en met kleine kinderen heel goed te doen👍

Beste Sien,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie.

Wat betreft de Wifi: helaas kent Frankrijk een minder goede internetdekking waardoor de wifi niet de kwaliteit heeft zoals in Nederland. Wij zijn voortdurend bezig dit te optimaliseren maar zijn afhankelijk van de leveranciers in de regio's.

Het spijt ons dat jullie geluidsoverlast hebben ervaren. Onze nachtportieren doen er alles aan om dit te voorkomen. Vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat hier niets aan gedaan wordt. Het tegendeel is echter waar.

Kakkerlakken! Wij komen niet meer terug.

Peter P.,
26-8-2018

De ontvangst was prima. Een zeer ruime plek. Het personeel was vriendelijk. Het riviertje achter de camping was een fijne plek om aan de hitte te ontsnappen. Dat waren de pluspunten.

Kakkerlakken op de plaatsen; 's avonds liepen ze over je benen of over de tafel. De buren waren ook continue aan het spuiten tegen deze beesten. Heel veel geluidsoverlast (harde muziek, schreeuwen, enz.) van gasten tot 3 uur 's nachts. Hoewel we een plek met gras hadden geboekt, geen gras op de plaats (andere plekken wel). Te weinig toiletten, geen wc-brillen en niet schoon. De glazen bij de horeca waren vies en de broodjes haalden wij bij de super of de bakker. Die waren veel lekkerder én goedkoper dan op de camping.

Uiteindelijk zijn we een halve week eerder vertrokken. Toen we dit gingen melden bij de receptie werd niet eens gevraagd waarom. Weinig betrokken dus.

Beste Peter,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat vervelend dat jullie overlast hebben gehad. In dergelijke gevallen is het belangrijk direct onze receptie te waarschuwen zodat zij adequaat kunnen optreden. Het spijt ons dat dit in jullie geval niet heeft geholpen en dat u de vakantie vroegtijdig heeft afgebroken. Graag willen we telefonisch contact met u hebben om hier inhoudelijk verder op in te gaan. Ons aftersales team is telefonisch bereikbaar op telnr. 040 - 8447752. Hartelijk dank voor de moeite!

Topcamping voor onze kids

Fam de rooie,
25-8-2018

Aankomst was top! We moesten lang wachten bij de receptie maar de Nederlandse meisjes waren super vriendelijk en deden hun werk heel goed! De animatie viel erg tegen..

De meisjes van de camping kids waren super!! Kidsclub was erg gevarieerd en de minidisco was echt altijd een knaller door hun enthousiastme! De leider van de animatie was een goede presentator en danser maar daar is alles ook wel mee gezegd! Hij was vaak dronken of misschien zelfs stoned! En maakte vaak ruzie met andere teamleden! Not done! Desondanks bleven de meisjes hun best doen voor onze kinderen! Verder zat het zwembad heel vol en was het sanitair niet altijd schoon! Al met al een topvakantie gehad

Beste familie de Rooie,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat super dat jullie en de kinderen zo genoten hebben. Uw complimenten voor de animatoren van campingkids geven wij zeker aan hen door. Hopelijk tot een volgende keer.

Mooi park, maar personeel doet te weinig

G.J.,
25-8-2018

Bij aankomst bleek dat het een zeer drukke aankomstdag was. Ze hadden maar 2 mensen voor 50 caravans om schoon te maken. Bij het inchecken kwamen we er achter dat we niet naast onze familie stonden, waar we wel voor betaald hadden. Ze gaven aan dat we om 4 uur terug konden komen, dan zouden ze kijken of er ergens wat te ruilen was. Bij terugkomst, en wachttijd van 2 uur, gingen ze pas kijken of het kon..... Nee mevrouw, alles zit vol. Dat was een teleurstelling, maar die werd nog groter toen ze aangaven dat onze stacaravan nog niet schoon was... moesten we weer wachten in de hitte van 33 graden. Bij het eindelijk naar binnen kunnen bleek het kinderpakket ook niet aanwezig, moesten we daar weer achteraan. Verder is het een mooie camping, maar het zwembad te klein voor het aantal gasten. Ook voor baby's /peuters is het veelste druk en is er geen klein bad.

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. In de eerste plaats onze excuses voor de gang van zaken rondom in het inchecken. Wij vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten op uw sleutel. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het plaatsen van familie naast elkaar maar kunnen dit nooit garanderen. Het spijt ons dat dit niet duidelijk is overgekomen.

Heerlijke vakantie gehad!!

Geradine,
24-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op dit vakantiepark in een stacaravan Waikiki. Heerlijk zwembad met vlak daarnaast het meertje waardoor er veel afwisseling was. Zeker met jonge kinderen is het een erg overzichtelijk zwembad. En beslist niet te druk!

Als er eens iets was werd er snel en vakkundig gereageerd, heel fijn. Genoeg te zien in de omgeving als je het niet erg vindt even in de auto te zitten.

Best Geradine,

Dank je wel voor jullie super beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer. Wij kijken er naar uit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Château de Galaure in Chateauneuf de Galaure (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Château de Galaure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.