Vakantiehuis Maison Terrisse

Vakantiehuis Maison Terrisse

8Fantastisch

Score uit 1 review

Frankrijk, Rhône - Alps, Chassiers

Op vakantie geweest naar Maison Terrisse?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Maison Terrisse

• 8Carole Bijman30-09-2007

Wij hebben hier met z'n tweeën een perfecte week gehad. Waren op zoek naar rust en romantiek en die hebben we gevonden. Het betreft een authentiek Frans huis midden in de natuur tussen de wijnranken met groot stuk eigen grond. Veel ruimte in het huis. De inrichting bestaat uit Franse brocante. De een zou het vergane glorie noemen, wij vonden het erg gezellig en hebben heerlijk geslapen in de antieke twijfelaar. Keuken en badkamer zijn wat verouderd maar alles functioneert prima en is echt gezellig. Plaatsje Chassier op 10 min lopen, echt schattig Frans slaap dorpje, met de auto kun je leuke uitstapjes maken in de prachtige omgeving. Voor kinderen zijn er eigenlijk geen faciliteiten en voor echt kleintjes is het misschien ook wat gevaarlijk door de tuin die in terassen is aangelegd. Het huis zou geschikt zijn voor 7 personen, zelf zou ik er niet voor kiezen om met zoveel mensen vakantie te vieren in dit huis: er zijn twee slaapkamers, 1 met twee twijfelaars, 1 met 1 twijfelaar en wiegje

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Vakantiehuis Maison Terrisse