Géén boekingskosten

Chalet Le Sourire du Soleil

FrankrijkRhône - AlpsChassiers

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Le Sourire du Soleil voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer chalet info

15 Reviews over Le Sourire du Soleil

• 10Valentine, Wim, kids27-07-2019

Zeer mooie week gehad

Leuke ontvangst, we werden direct wat te drinken aangeboden en op tafel stond een fles wijn en confituur als welkom. Bas en Ellie zijn heel behulpzaam, maar niet opdringerig. Zeer mooi zwembad! Leuke stadjes in de omgeving, mooie natuur. Huisje in orde, top dat alle beddegoed, handdoeken en zelf keukenhanddoeken voorzien zijn. Wij hadden een kindje van 2 mee: bedje, kinderstoel en kinderbestek stond klaar toen we aankwamen. Terras aan de gîte is overdekt, zo heb je schaduw in het warme weer. De 2 gites grenzen aan elkaar, maar je hebt je privacy. Ook geen geluidshinder. Ellie geeft massages: aanrader ☺️

• 10Smit22-08-2018

Tres bien

Eigenlijk niets dan leuks te melden over deze accommodatie: - mooie gites, schoon, volledig ingericht - mooie omgeving - leuke eigenaren (Bas en Ellie) - goed zwembad

• 10Trix van Hijfte10-06-2018

Heerlijke week gehad, met mooie fietstochten

Compleet ingerichte gite, gastvrijheid Ellie en Bas, mooie omgeving. Lekker gegeten van door Ellie gekookte maaltijd en de verse aardbeien en kersen. De gites liggen in een mooie tuin en hebben een ruime veranda. Ook mooi zwembad, waar we vanwege het frisse weer, geen gebruik van hebben gemaakt. Wel lekker uitgerust in de luie stoelen bij het zwembad.

• 10Marjolein04-09-2017

Schone gîte in een prachtige en rustige omgeving!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een mooie, schone gîte in een prachtige en rustige omgeving. Largentière en Labeaume zijn prachtige plaatsen om te bezoeken. We hadden schitterend weer, het zwembad gaf hierbij een heerlijke verkoeling. Ellie en Bas zijn erg gastvrij. We hebben genoten van de gerechten, de gezelligheid en de warme ontvangst van Ellie en Bas. Ook heb ik een heerlijke massage van Ellie gehad! Wij komen graag nog een keer terug!

• 9Roland en Mirian15-08-2016

Helemaal fantastisch

We hebben 1 week in Gite Hirondelle gelogeerd. De gite is erg compleet ingericht. Werkelijk alles is er aanwezig. Zelfs een elektrische barbecue ontbreekt niet. De gite is heerlijk koel op warme dagen, ruim terras en lekker rustig gelegen. De gastheer en gastvrouw zijn erg gastvrij, niets is te gek om je verblijf onvergetelijk te maken. In de gite ligt een compleet informatieboek met tips voor leuke uitjes en plaatselijke restaurants. Het zwembad heeft een ruim zonneterras met comfortabele ligbedden en ligt in een mooie tuin. Rust, ruimte en gastvrijheid zijn de termen die ons verblijf het beste omschrijven. Wij komen zeker terug en zouden dan langer als een week willen verblijven.

• 9Babette13-07-2016

Geweldig verblijf

We hebben voor de 2de keer een week verbleven in het mooie le sourire du soleil. De eerste keer met een baby en deze keer met een kleuter en een baby. De gastvrouw - en heer, Ellie en Bas, doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken en zeker en vast ook voor kinderen.

De gite is mooi ingericht, lekker koel tijdens warme dagen en voorzien van alle comfort. Het domein is mooi aangelegd en het zwembad is een grote troef.

De ligging is heel rustig maar toch centraal om de mooie plaatsjes in de omgeving te bezoeken. Niet twijfelen om te reserveren, gewoon doen!

• 9Cornelia24-06-2016

Idyllische plek. Rust, ruimte en privacy.

Prima locatie. Rustig. Veel privacy. Hartelijke en behulpzame eigenaars bij wie je een keer per week kunt eten. De gastvrouw is een goede kok! Geen herrie, geen verkeer. Op loopafstand van het centrum van Chassiers, een prachtig oud dorp, en vlakbij Largentiere, een aantrekkelijk ommuurd stadje met een leuke weekmarkt. Ontvangst met wijn en eigengemaakte kersenjam. Heel mooi zwembad met heerlijke ligstoelen. Overdekt terras met tafel en fijne stoelen en een pikcnicktafel in de zon. De tuin is een lust voor het oog. Geweldig uitgangspunt om de Ardeche - en de Cevennen - te verkennen. Niet te ver voor een dagtocht naar wat grotere steden. zoals Montelimar.

• 10els, django en balder26-07-2015

super mooie, rustige locatie

Wij hebben 2 weken verbleven in le Sourire du soleil en een super aangename vakantie gehad! Wat ons vooral zal bij blijven zijn Bas en Ellie ( super vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan ) het zwembad ( heel goed onderhouden ) de gïte ( ideaal voor 4 personen ) met een heel interessant terras ( je kan er altijd in de schaduw eten bij heel warme temperaturen ). De Rust! Enkel de bosuil en de krekels vergezellen je wanneer je ' s avonds op het terras zit ! Zalig ! Heel goede uitvalbasis om verschillende mooie dorpjes te gaan bezoeken ! Je kan te voet naar de bakker ( 850 m ) en op 5' afstand heb je het mooie en gezellige stadje largentiere.

• 10Bernard en Lucienne01-07-2015

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Rustige ligging van 2 gites heerlijk in de natuur van de Ardeche en toch dicht bij voorzieningen. Makkelijk bereikbaar vanuit Nederland. Bas en Ellie zijn hele lieve en zorgzame mensen die het je volledig naar de zin maken. Zwembad is perfect en groot met ca 28 graden warm in zomer. Leuk klein dorpje en veel te zien bijnen straal van 50 km. Internet werkt naar tevredenheid. Kom gewoon Netflix streamen. Beslist een aanrader om hier naartoe te gaan.

• 8gchoorwegbeuzenberg19-10-2014

Rust, gastvrijheid, schone gite

Compleet ingerichte, schone gite. Plavuizen. Horren. Grote overdekte veranda met traphekje. De woonkamer is wat klein om te verblijven bij slecht weer (4volwassenen) Prachtige tuin, echter geen gelegenheid voor kinderen om bijvoorbeeld een balspel te doen, hiervoor is wel gelegenheid voor de carport of in het speeltuintje (5 min lopen). De twee gites liggen naast elkaar, door de planten en struiken voldoende privacy. Huur je twee gites dan is er, in de tuin voor de gites, ruimte om gezamelijk te vertoeven. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en hartelijk zonder opdringerig te zijn.

Chalet Le Sourire du Soleil info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)