Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Moulin de Lande

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Moulin de Lande voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 50 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Le Moulin de Lande

• 10Ingrid Benoist23-10-2022

Echt een Frans paradijs met mooie gite én zwembad

Een mooi natuurlijk terrein met veel privacy, ruime gite en fijn zwembad. Gelegen in de mooie streek de Ardeche.

• 10Ruimte
  • 10Ria en Ernst03-10-2022

Om te onthouden en om terug te komen

Geweldige locatie, heerlijke gite, hartelijke gite-eigenaren, fijn zwembad, idyllisch riviertje, weids uitzicht over het wijngaardje, helemaal super!

• 10Tineke Wevers01-11-2021

Heerlijke en kindvriendelijke plek!!

We hebben, samen met onze familie, 2 heerlijke weken gehad bij Moulin de Lande!! Wij verbleven in Gite Du Moulin met onze 2 kindjes van 3 en 5jaar. Ruim huisje, eenvoudig ingericht en alles wat je nodig hebt. Het grote domein is prachtig. Groot zwembad, klein speeltuintje voor de kinderen, riviertje waar je visjes en kreeftjes kan vangen,... Het is echt een rustige en mooie plek!! Qua ligging is het ook ideaal. Je ligt op een goede afstand van mooie dorpjes in de ardeche! De eigenaars wonen op het domein. Super vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

• 9Nicole Froeling08-09-2021

Bijzondere plek

Een zeldzaam leuk plekje, dit terrein in de Ardeche. Wij verbleven met onze twee dochters in de voormalige geitenstal en hebben een toptijd gehad. Prachtig uitzicht vanaf het terrasje voor de deur, naast de wijngaard, met bbq. Lekker ontbijten in de ochtendzon op het dakterras. Overal fruitbomen en vlinders, s nachts zelfs het spannende gesnuif van de wilde zwijnen gehoord. Toegang tot de rivier, fijn zwembad en ontspannen, vriendelijke eigenaren. En heel veel leuks in de buurt voor dagtrips (de markt in Largentiere en Le Viel Audon zijn bijvoorbeeld aanraders). Kan iedereen deze plek aanraden!

• 9Familie Jacobs25-08-2021

Toplocatie

Le Moulin de Lande is de plek bij uitstek om tot rust te komen en te genieten van de vele mogelijkheden en bezienswaardigheden van de Ardèche. Elk huisje is voorzien van alle comfort en ieder heeft zijn eigen privé. Céleste en Theo zijn enorm vriendelijke mensen die je hartelijk ontvangen en graag een babbel met je maken.

Toplocatie!

• 9Ruimte
  • 9Tanja van Westen04-08-2021

Heerlijk rustig plekje in de Ardeche

We hebben een weekje heerlijk genoten bij Le Moulin de Lande. We zaten in gite du Moulin, maar alle 4 huisjes zijn mooi en op een rustig plekje met mooi uitzicht. De inrichting is basic, maar alles is aanwezig wat je nodig bent. We zijn veel op het terrein gebleven. De kinderen konden er heerlijk spelen met de andere kinderen (tussen 5 en 14 jaar). En mooi zwembad waar ze uren plezier hadden, maar waar je zelf ook kunt zwemmen. Verder konden de kinderen er voetballen, in de rivier spelen en tafeltennissen bij de rivier (overdekt). Samen met andere gasten nog een pizza avond gedaan bij de rivier. Super leuk! Vriendelijke, rustige en gastvrije eigenaren. Je kunt er wijn kopen en zelfgemaakte jam,lekker! Voor ons een heerlijke week! Maar je kunt er gerust 2 weken of langer heen. Er is genoeg te doen in de omgeving ! Kleine minpuntjes (voor ons) waren moeilijk inparkeren, harde bedden en jammer dat de broodjesservice niet door kon gaan.

• 10Robby Van Exaerde07-09-2020

Hier komen we zeker terug

We hadden een geweldige vakantie begin juli 2020 in Le Moulin de Lande. Prachtig domein in de Ardèche, en met 4 gîtes ideaal in deze vreemde social-distance tijden. Voor uitbaters Theo en Céleste is geen vraag teveel. De kinderen genoten van het ruime zwembad en het riviertje waar ze op kreeftenjacht gingen, en aan uitstapjes geen gebrek in deze streek. Aanrader!

• 9Leonie02-09-2020

Ontspannen in een prachtige rustige omgeving

Wij hebben genoten van een heerlijke ontspannen vakantie op dit prachtige domein. Wij verbleven in de gîte du Moulin direct aan het riviertje. Een ruime gîte voorzien van alles wat je nodig hebt. De kinderen vonden het geweldig om in de “prinsessen en riddergrot” te slapen. Ze hebben veel tijd doorgebracht in het riviertje. Kreeftjes en visjes zoeken, van de waterval bij het strandje afglijden etc. Wij zijn dan ook vaak op het domein gebleven omdat de kinderen het er heerlijk vonden en wij ook. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zorgen goed voor het domein en hun gasten. De omgeving is ook erg mooi en je kunt genoeg uitstapjes maken zonder dat je daar lang voor in de auto moest zitten.

• 9Lotte30-08-2020

Heerlijke plek in de Ardèche

We waren met onze kinderen van 10 en 12 jaar, samen met andere neefjes en nichtjes, op het domein Le Moulin de Lande. We hebben het fantastisch naar het zin gehad.

Naast het domein loopt er een riviertje waar de kinderen in kunnen spelen. Het zwembad wordt dagelijks netjes onderhouden. Naast dat iedere gite een bbq heeft, staat er ook een pizza oven op het terrein, waar iedereen gebruik van mag maken!

Theo en Celeste zijn uitstekende gastheer- en dame. Zij geven veel informatie over de omgeving. Iedere dag wordt er vers brood bezorgd. Ook is er in de omgeving voldoende te doen. Zo zijn er veel wandelingen te doen vanaf het domein. En kan je natuurlijk in de omgeving kanoën. Samengevat een heerlijke plek!!

• 9Leo en Vera05-07-2020

Op een landelijk en bergachtig gelegen gebied Le Moulin de Lande, voor degene die van rust en stilte houden dan ben je daar op de juiste plaats. Een prima vertrekpunt voor diverse uitstapjes en wandelingen binnen een straal van 25 km, waaronder Balazuc-- La Beaume--Vallon-Pont-D'arc --Bois de Paiolive en bij terugkomst een lekkere duik in het zwembad. De gites zijn mooi gerestaureerd wat past bij deze omgeving, kortom een zeer geslaagde vakantie.

Vakantiehuis Le Moulin de Lande info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar