Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

5 Reviews over Art en Route

• 9Arjan30-08-2021

Uniek plekje met persoonlijke gastvrijheid

Vorige week hebben we samen genoten van Gite Septiéme Ciel. Wat een bijzondere locatie! De hoeveelheid bochtige, smalle weggetjes naar de bestemming zijn aanzienlijk, maar de eindbestemming is zeer de moeite waard. Marie Louise, Hans en Anna verwelkomden ons hartelijk. De no-nonsens-benadering voelde goed voor ons. De welkomstmaaltijd met veel uit eigen tuin erg lekker! De oude zijdeboerderij hebben Marie Louise en Hans fenomenaal verbouwd en gerestaureerd tot een luxe verblijf. Het zilte zwembad met fraaie douchegelegenheid en ligbedden heeft een perfecte ligging. De persoonlijke benadering en afstemming op ons als gasten voelt prettig. Veel goede tips ontvangen voor restaurants, wandelingen, broccante-adresje etc. De dagelijkse service van vers brood van de boulangerie aan de deur van het appartement is erg fijn.

• 10Harry & Martine Venlo23-08-2018

Een pareltje in de Ardéche

Voor de tweede keer een week in deze prachtige B & B. Na de hartelijke ontvangst door Marie-Louise en Hans en het bewonderen van het nieuw aangelegde terras bij het zwembad hebben we ons plekje weer opgezocht. De ruime Gite met prachtig uitzicht, de zithoekjes in de tuin, we hebben er weer een week lang van genoten.

• 10Annemieke en Frans23-09-2017

Een paradijsje in de Ardèche met rust en ruimte.

Prachtig verbouwd en ingericht pand met verrassende elementen. Hartelijke gastvrouw en gastheer. (H)eerlijk eten en drinken. Verkoelend zwembad. Fantastisch uitzicht.

• 9Yorinde & Bert Jan09-07-2016

Gastvrij ontvangen door Marie-Louise & Hans!

Een bijzonder mooi gerenoveerde accomodatie, voorzien van kunstwerken van Marie-Louise, in een fraaie omgeving; We zijn verwend met dagelijks een uitgebreid ontbijt en een aantal keer met een diner, door Marie-Louise bereid met groente en fruit uit eigen tuin. Fijne, ontspannen week gehad met leuke gesprekken onder het genot van glazen lekkere wijn. Kortom voor herhaling vatbaar. Als je er de eerste keer komt, is het wel even zoeken op de kleine weggetjes er naar toe.

• 9Ron & Loes.04-07-2016

Waarschijnlijk de beste B&B van de Ardeche.

De gastvrijheid is fantastisch, de kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht. Er is een heerlijke tuin met veschillende zitjes en een verwarmd zwembad. De omgeving is prachtig en geschikt voor het maken van mooie autoritten, wandelen en fietsen. Als je van rust houd is dit een ideale mooie plek!!!

Appartement Art en Route info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)