Appartement Art en Route

AppartementWeer vandaag33°20°
Appartement Art en Route
9,4

3 reviews over Appartement Art en Route in het Nederlands

Een paradijsje in de Ardèche met rust en ruimte.

Annemieke en Frans
23-9-2017

Prachtig verbouwd en ingericht pand met verrassende elementen.

Hartelijke gastvrouw en gastheer.

(H)eerlijk eten en drinken.

Verkoelend zwembad.

Fantastisch uitzicht.

Gastvrij ontvangen door Marie-Louise & Hans!

Yorinde & Bert Jan
9-7-2016

Een bijzonder mooi gerenoveerde accomodatie, voorzien van kunstwerken van Marie-Louise, in een fraaie omgeving; We zijn verwend met dagelijks een uitgebreid ontbijt en een aantal keer met een diner, door Marie-Louise bereid met groente en fruit uit eigen tuin.

Fijne, ontspannen week gehad met leuke gesprekken onder het genot van glazen lekkere wijn. Kortom voor herhaling vatbaar. Als je er de eerste keer komt, is het wel even zoeken op de kleine weggetjes er naar toe.

Waarschijnlijk de beste B&B van de Ardeche.

Ron & Loes.
4-7-2016

De gastvrijheid is fantastisch, de kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht.

Er is een heerlijke tuin met veschillende zitjes en een verwarmd zwembad.

De omgeving is prachtig en geschikt voor het maken van mooie autoritten, wandelen en fietsen.

Als je van rust houd is dit een ideale mooie plek!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Art en Route in Chassiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Art en Route zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Art en Route scoort een 9.38 uit 10 op basis van 3 reviews.