Appartement Art en Route

4 reviews over Appartement Art en Route in het Nederlands

Een pareltje in de Ardéche

Harry & Martine Venlo,
23-8-2018

Voor de tweede keer een week in deze prachtige B & B.

Na de hartelijke ontvangst door Marie-Louise en Hans en het bewonderen van het nieuw aangelegde terras bij het zwembad hebben we ons plekje weer opgezocht. De ruime Gite met prachtig uitzicht, de zithoekjes in de tuin, we hebben er weer een week lang van genoten.

Een paradijsje in de Ardèche met rust en ruimte.

Annemieke en Frans,
23-9-2017

Prachtig verbouwd en ingericht pand met verrassende elementen.

Hartelijke gastvrouw en gastheer.

(H)eerlijk eten en drinken.

Verkoelend zwembad.

Fantastisch uitzicht.

Gastvrij ontvangen door Marie-Louise & Hans!

Yorinde & Bert Jan
9-7-2016

Een bijzonder mooi gerenoveerde accomodatie, voorzien van kunstwerken van Marie-Louise, in een fraaie omgeving; We zijn verwend met dagelijks een uitgebreid ontbijt en een aantal keer met een diner, door Marie-Louise bereid met groente en fruit uit eigen tuin.

Fijne, ontspannen week gehad met leuke gesprekken onder het genot van glazen lekkere wijn. Kortom voor herhaling vatbaar. Als je er de eerste keer komt, is het wel even zoeken op de kleine weggetjes er naar toe.

Waarschijnlijk de beste B&B van de Ardeche.

Ron & Loes.
4-7-2016

De gastvrijheid is fantastisch, de kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht.

Er is een heerlijke tuin met veschillende zitjes en een verwarmd zwembad.

De omgeving is prachtig en geschikt voor het maken van mooie autoritten, wandelen en fietsen.

Als je van rust houd is dit een ideale mooie plek!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Art en Route in Chassiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Art en Route zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.