Chassagnes

Gereisd anders in augustus 2018

perfect

Izaak,
    8-6-2018

wij zijn zeer verrast met ons verblijf. Echt perfect. We hebben er van genoten.

Gereisd anders in juni 2018

zeer mooie rustige camping ,

Guy JANSSEN,
    14-7-2017

niet al te grote camping , zeer verzorgd , vriendelijk en behulpzaam personeel , geen nachtlawaai ( de eerste week juli ) ligt in terrasvorming .

rivier om te zwemmen op 500m ( ev. met auto ) kortbij Super U . mooi uitzicht op de vallei . veel schaduw op de vaste plaatsen , weinig schaduw op speelterrein .

Gereisd anders in juli 2017

Rust!

nadine,
    6-8-2012

Heerlijke, kleinschalige camping! We hadden n huisje, mooi afgebakend. Mss wat klein voor 5pers, maar je leeft toch vooral buiten! Eten in restaurant was ok, maar ook niet meer dan dat. Animatie enkel voor kleine kindjes. 's Avonds bedroevende animatie, maar het is er erg rustig om nog n boekje te lezen. Enkel lawaai vd naburige camping. Leuke uitstappen mgl. Pas op voor de afvaart vd Ardeche, echt gevaarlijke stroomversnellingen! De brandweer stond erbij om gewonden direct af te voeren, dan weet je het wel he... Hebben echt genoten op deze camping en komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011
Chassagnes scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews