Camping Les Falquets **

Camping Les Falquets **

Camping Les Falquets
8,7

35 reviews over Camping Les Falquets in het Nederlands

Super camping voor gezinnen met jonge kinderen!

Lotte Vlaemynck, 20-11-2017

Ruime plaatsen, in zon en schaduw. Riviertje waar kinderen de hele dag zich kunnen bezighouden met 'stenen en keien verplaatsen'. Vuurtje stoken aan het riviertje was heel gezellig en lekkere marshmellows eten!

Heel tof waren allerlei in elkaar geknutselde gekke fietsen voor de kinderen.

Kleinschalig- familiaal!

Kortom: een aanrader!

minpuntje: weinig douches en kleine afwasplaats

aanrader!

Elma Roelofs, 22-8-2017

Heerlijke camping, mooie ruime plekken, leuk beekje waar jong en oud zich vermaakt en waar de bbq aan mag!

Kinderen hebben heerlijk gespeeld op de camping en er is genoeg te doen in de omgeving!

Sanitair en douches hebben warm water en zijn schoon.

Leuke camping met super eigenaar

Renee, 15-8-2017

Mooie ruime plekken. Omgeving wat vlak

Fantastich

Guusje, Hocine, Maxime en Otis, 20-2-2017

Wij stonden hier in de maand juli, begin augustus 2016. Wat een fijne, kindervriendelijke, rustige en bovenal heerlijke camping. Mooi en ruime plaatsen, leuke en vooral bijzondere fietsen. Overigens door de eigenaar Joel, zelf gemaakt. De eigenaar, Joel dus is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Doet zijn uiterst best om het iedereen naar zijn zin te maken. Mooi stromend riviertje waar kinderen en ook grote kinderen ( doel hiermee de ouders) heerlijk kunnen spelen. Een geweldig zwemmeertje op vijf minuten rijden.

Wij hebben samen met onze twee kinderen van drie en vijf jaar oud heerlijk genoten en zijn voornemens om nog een keer heen te gaan.

Geweldig !!

Hannie, 20-2-2017

Het is een super leuke camping met veel vrijheid en grote plaatsen.

Er is geen animatie maar dat hebben onze kinderen geen moment gemist omdat ze met alle kinderen heerlijk inde rivier konden spelen. De eigenaar joel doet er alles aan om het je naar de zin te maken en spreekt goed Engels.

Dit jaar gaan we weer!!

Rust camping

Pierre, 13-9-2016

Mooie ligging. Prachtige plaatsen met veel schaduwmogelijkheden. Gedateerd maar schoon sanitair. vriendelijke en leuke beheerder. Zelfgemaakte fietsjes voor de kinderen. Wifi bij de receptie. Hoogseizoen wel broodservice. Bakker in het dorp is weg.

Eigenlijk gewoon een ouderwetse municipal.

Woensdag de pizza truck en vrijdags de patatboer (hoogseizoen) Gaat 31 augustus dicht

In een woord: super!!

Tineke, 30-8-2016

We kwamen aan, we hadden voor een week geboekt. Maar het voelde gelijk zo goed dat we de dag er op al een paar dagen bijgeboekt hadden...Wat een heerlijke camping....wij ( 60-ers) stonden er met onze kids en kleinkids. Heerlijke tijd gehad daar! wij komen zeker weer!

Oude bomen, ruime plekken, charmant en klein

Peter Dubois, 21-8-2016

Alles is waar wat in vorige reviews al te lezen is. Een fijne kleine camping waar eigenaar Joel met echte aandacht hart voor de zaak heeft. De terrein is prachtig, met hoge bomen die veel schaduw geven. De zelfgemaakte kinderfietsen zijn creatief en erg in trek bij de kinderen. Het riviertje was in de loop van de zomer door diverse vaders verbouwd (stenen verplaatsen) tot een stroomversnelling waar kinderen op hun rubberband doorheen gingen. Veel lol. Aan de uitjes willen we graag toevoegen: le Palais ideal du facteur Cheval. Een fantasiebouwerk van een postbode, die vanaf 1870 met de stenen die hij vond op zijn postronde, in 33 jaar een paleis metselde. Kinderen beklimmen de trapjes en loeren in de rare doorkijkjes en gangen. Ouders zijn verrast door de 'gekte' van de bouwer.

Uitstekend

jeroen, 4-8-2016

Mooie parkachtige kleine camping met veel hoge bomen en schaduwrijke plekken. Plus klein beekje. Aardige beheerder en vriendelijke veelal NL kampeerders met hun kinderen. Fietsen zijn al genoemd. Onze zonen van 8 en 12 hebben zich goed vermaakt. Veel en leuke contacten met de andere kinderen. Ook met boom klimmen vlak bij en andere uitjes in de buurt. Kortom prima.

Kindvriendelijke camping

Jans, 29-7-2016

Heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Wij zaten net even voor de drukte van het hoogseizoen.Kinderen hebben zich goed vermaakt, met fietsjes en skelters.

Ook fikkie stoken langs de rivier viel goed in de smaak.

Pizza op woensdag is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Falquets in Charmes sur l' Herbasse (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Falquets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Falquets scoort een 8.65 uit 10 op basis van 36 reviews.