Camping Les Falquets

38 reviews over Camping Les Falquets in het Nederlands

Met jonge kinderen

Herma
18-8-2018

Heerlijke camping , ruime schaduwrijke plekken, sanitair wordt goed schoon gehouden, leuk gezellige eigenaar.

We komen hier al 5 jaar om te genieten van de rust en de mooie groene omgeving. Onze kinderen van 11 en 13 jaar geven elk jaar weer aan om bij Joel (eigenaar) te willen kamperen

De camping lig 30min rijden van de Vancore (mooie natuurgebied om te wandelen, klimmen,...) 15min rijden voor boomklimmen, 60min rijden naar Crest / Saiance aan de Drome voor bv kanoen.

Camping zelf heeft geen eetgelegenheid, wel twee keer per week komt de Pizzakar langs. In St Donat staat er elke maandagochtend een markt, waar ook de supermarken zijn voor je dagelijkse boodschappen.

Voor ons een camping om elke jaar weer naar terug te keren:)

Heerlijke camping

Mevr. B.C.
12-8-2018

Camping voldeed aan de verwachtingen die we van te voren hadden; mooie, ruime plaatsen. Prima sanitair. Heerlijk riviertje. Leuke (en veel!) fietsjes. Veel Nederlandstalige kinderen (van 0 t/m basisschoolleeftijd). Camping is niet te groot en niet te klein. Relaxte, vriendelijke campingbaas.

Heerlijke en fijne camping! Grote plekken, veel groen en schaduw. Een kleine rivier waar kids zich goed vermaken met dammen bouwen en spelen in ondiep water. Sanitair en afwasplekken goed, genoeg en worden vaak schoongemaakt. Eigenwijze fietsen in de meest leuke vormen zijn vermakelijk voor elke leeftijd. Joel is een goede en eerlijke campingbaas, geïnteresseerd en informeert je over dingen die er te doen zijn buiten de camping. In de buurt ook n meertje (Lac de Champos) met strand en gave glijbaan, 5 minuten rijden met de auto. Ook lopend te bereikbaar via de rivier.Wij komen hier al 4 jaar met veel plezier terug!

Super camping voor gezinnen met jonge kinderen!

Lotte Vlaemynck
20-11-2017

Ruime plaatsen, in zon en schaduw. Riviertje waar kinderen de hele dag zich kunnen bezighouden met 'stenen en keien verplaatsen'. Vuurtje stoken aan het riviertje was heel gezellig en lekkere marshmellows eten!

Heel tof waren allerlei in elkaar geknutselde gekke fietsen voor de kinderen.

Kleinschalig- familiaal!

Kortom: een aanrader!

minpuntje: weinig douches en kleine afwasplaats

aanrader!

Elma Roelofs
22-8-2017

Heerlijke camping, mooie ruime plekken, leuk beekje waar jong en oud zich vermaakt en waar de bbq aan mag!

Kinderen hebben heerlijk gespeeld op de camping en er is genoeg te doen in de omgeving!

Sanitair en douches hebben warm water en zijn schoon.

Leuke camping met super eigenaar

Renee
15-8-2017

Mooie ruime plekken. Omgeving wat vlak

Fantastich

Guusje, Hocine, Maxime en Otis
20-2-2017

Wij stonden hier in de maand juli, begin augustus 2016. Wat een fijne, kindervriendelijke, rustige en bovenal heerlijke camping. Mooi en ruime plaatsen, leuke en vooral bijzondere fietsen. Overigens door de eigenaar Joel, zelf gemaakt. De eigenaar, Joel dus is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Doet zijn uiterst best om het iedereen naar zijn zin te maken. Mooi stromend riviertje waar kinderen en ook grote kinderen ( doel hiermee de ouders) heerlijk kunnen spelen. Een geweldig zwemmeertje op vijf minuten rijden.

Wij hebben samen met onze twee kinderen van drie en vijf jaar oud heerlijk genoten en zijn voornemens om nog een keer heen te gaan.

Geweldig !!

Hannie
20-2-2017

Het is een super leuke camping met veel vrijheid en grote plaatsen.

Er is geen animatie maar dat hebben onze kinderen geen moment gemist omdat ze met alle kinderen heerlijk inde rivier konden spelen. De eigenaar joel doet er alles aan om het je naar de zin te maken en spreekt goed Engels.

Dit jaar gaan we weer!!

Rust camping

Pierre
        13-9-2016

Mooie ligging. Prachtige plaatsen met veel schaduwmogelijkheden. Gedateerd maar schoon sanitair. vriendelijke en leuke beheerder. Zelfgemaakte fietsjes voor de kinderen. Wifi bij de receptie. Hoogseizoen wel broodservice. Bakker in het dorp is weg.

Eigenlijk gewoon een ouderwetse municipal.

Woensdag de pizza truck en vrijdags de patatboer (hoogseizoen) Gaat 31 augustus dicht

In een woord: super!!

Tineke
        30-8-2016

We kwamen aan, we hadden voor een week geboekt. Maar het voelde gelijk zo goed dat we de dag er op al een paar dagen bijgeboekt hadden...Wat een heerlijke camping....wij ( 60-ers) stonden er met onze kids en kleinkids. Heerlijke tijd gehad daar! wij komen zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Falquets in Charmes sur l' Herbasse (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Falquets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.