Camping Municipal Les Ilots

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Charlieu / Pouilly-sous-Charlieu (Loire)

9Fenomenaal

• 7.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Municipal Les Ilots

• 10kikki04-07-2015

heerlijke rust!en geweldig mooie omgeving!

LES ILOTS ,is een heel erg mooie open camping (zonder afsluitingen)open plaatsen dus die heel ruim zijn. Omgeven door een riviertje,prachtige bomen voor schaduw,en mooi gras om te kamperen. Het is er heerlijk rustig en de omgeving ideaal om te fietsen. Ook heel wat moois te ontdekken! Zeer vriendelijke behulpzame uitbaters. Het sanitair is eenvoudig,oud maar zeer netjes! Kortom een aanrader

• 8Dirk van der Velde12-09-2014

Mooie camping met ruime plaatsen

Het sanitair is behoorlijk verouderd, 2 turkse toiletten en 1 wc om te zitten.

• 6Staat v/h sanitair

• 9walther en yvonne21-07-2013

geweldig leuke camping

omdat kennissen van ons hier vlakbij wonen leek ons dit een leuke camping om een aantal dagen te verblijven. begin juli was het er nog erg rustig. de eigenaar is zeer vriendelijk, gaf ons zijn eigen wificode toen die van de camping het niet deed en nodigde ons op zijn eigen terras uit voor een glaasje pastis. het sanitair is wel wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. omgeving is ook mooi om te fietsen of te wandelen en er zijn leuke dorpjes en stadjes in de omgeving. wij komen hier zeker terug!!!!

• 9K. verelst13-11-2012

Fantastische camping!

Ik begrijp niet dat er zoooo weinig mensen deze camping hebben ontdekt,in ieder geval in juni supermooi .Prachtige open plaatsen overal mooie bloemen,verborgen juweeltjes te ontdekken in de omgeving zeer rustig. Goede mogelijkheid tot fietsen en heel vriendelijke ontvangst Een aanrader zijn er blijven hangen voor een tijdje en nadien nog terug geweest ideaal voor iedereen die naar het zuiden reist op alternatieve wegen en onderweg ook wilt genieten.

• 9C. de Groot16-08-2008

rustige groene camping plezierig

één maar: de sanitaire ruimte is niet gescheiden voor mannen en vrouwen.

de warme douches staan niet nadrukkelijk aangegeven. Ze zijn er wel maar de eerste keer zullen de meeste campingbezoekers onder de koude douche staan. Verder een plezierige rustige camping De bloemenzee aan het begin is prachtig

0 tips over Camping Municipal Les Ilots

0 vragen over Camping Municipal Les Ilots