Camping Municipal Les Ilots

Camping Municipal Les Ilots

5 reviews over Camping Municipal Les Ilots in het Nederlands

heerlijke rust!en geweldig mooie omgeving!

kikki
4-7-2015

LES ILOTS ,is een heel erg mooie open camping (zonder afsluitingen)open plaatsen dus die heel ruim zijn. Omgeven door een riviertje,prachtige bomen voor schaduw,en mooi gras om te kamperen. Het is er heerlijk rustig en de omgeving ideaal om te fietsen. Ook heel wat moois te ontdekken! Zeer vriendelijke behulpzame uitbaters. Het sanitair is eenvoudig,oud maar zeer netjes! Kortom een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie camping met ruime plaatsen

Dirk van der Velde
12-9-2014

Het sanitair is behoorlijk verouderd, 2 turkse toiletten en 1 wc om te zitten.

Gereisd Met partner in juni 2014

geweldig leuke camping

walther en yvonne
21-7-2013

omdat kennissen van ons hier vlakbij wonen leek ons dit een leuke camping om een aantal dagen te verblijven. begin juli was het er nog erg rustig. de eigenaar is zeer vriendelijk, gaf ons zijn eigen wificode toen die van de camping het niet deed en nodigde ons op zijn eigen terras uit voor een glaasje pastis. het sanitair is wel wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. omgeving is ook mooi om te fietsen of te wandelen en er zijn leuke dorpjes en stadjes in de omgeving. wij komen hier zeker terug!!!!

Gereisd Met partner in juni 2013

Fantastische camping!

K. verelst
13-11-2012

Ik begrijp niet dat er zoooo weinig mensen deze camping hebben ontdekt,in ieder geval in juni supermooi .Prachtige open plaatsen overal mooie bloemen,verborgen juweeltjes te ontdekken in de omgeving zeer rustig. Goede mogelijkheid tot fietsen en heel vriendelijke ontvangst Een aanrader zijn er blijven hangen voor een tijdje en nadien nog terug geweest ideaal voor iedereen die naar het zuiden reist op alternatieve wegen en onderweg ook wilt genieten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

rustige groene camping plezierig

C. de Groot
16-8-2008

één maar: de sanitaire ruimte is niet gescheiden voor mannen en vrouwen.

de warme douches staan niet nadrukkelijk aangegeven. Ze zijn er wel maar de eerste keer zullen de meeste campingbezoekers onder de koude douche staan. Verder een plezierige rustige camping De bloemenzee aan het begin is prachtig

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Ilots in Charlieu / Pouilly-sous-Charlieu (Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Ilots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.