Reviews over Charlieu / Pouilly-sous-Charlieu (Loire)

heerlijke rust!en geweldig mooie omgeving!

kikki,
    4-7-2015

LES ILOTS ,is een heel erg mooie open camping (zonder afsluitingen)open plaatsen dus die heel ruim zijn.

Omgeven door een riviertje,prachtige bomen voor schaduw,en mooi gras om te kamperen.

Het is er heerlijk rustig en de omgeving ideaal om te fietsen.

Ook heel wat moois te ontdekken!

Zeer vriendelijke behulpzame uitbaters.

Het sanitair is eenvoudig,oud maar zeer netjes!

Kortom een aanrader

Mooie camping met ruime plaatsen

Dirk van der Velde,
    12-9-2014

Het sanitair is behoorlijk verouderd, 2 turkse toiletten en 1 wc om te zitten.

rust ruimte vriendelijk

jeroen vet,
    22-8-2014

hoogseizoen 2014

In 2004 beschreven in alan Rogers camping gids

zeer bescheiden eigenaar ik ga er voor de 7 keer naar toe..

gemeentelijke zwembad op 12 meter van de camping, tennis een enorm sportterrein, visrivier met forel en een prachtige omgeving dat telkens weer verrast. Op loopafstand van het kl eine stadje, het staat in de gids van 100 mooiste dorpjes vsn frankrijk en het is net thuis. Bevolking zeer vriendelijk en toegankelijk, mensen willen nog persoonlijk aandacht aan je schenken. Dit jaar 2014 bijna een huis gekocht. Geen drukte of stresswel wifi en vriendelijke mensen en omgeving. Zeer veel plezier iedereen het is een parel .het is genieten

geweldig leuke camping

walther en yvonne,
    21-7-2013

omdat kennissen van ons hier vlakbij wonen leek ons dit een leuke camping om een aantal dagen te verblijven. begin juli was het er nog erg rustig. de eigenaar is zeer vriendelijk, gaf ons zijn eigen wificode toen die van de camping het niet deed en nodigde ons op zijn eigen terras uit voor een glaasje pastis. het sanitair is wel wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. omgeving is ook mooi om te fietsen of te wandelen en er zijn leuke dorpjes en stadjes in de omgeving. wij komen hier zeker terug!!!!

Fantastische camping!

K. verelst,
    13-11-2012

Ik begrijp niet dat er zoooo weinig mensen deze camping hebben ontdekt,in ieder geval in juni supermooi .Prachtige open plaatsen overal mooie bloemen,verborgen juweeltjes te ontdekken in de omgeving zeer rustig.

Goede mogelijkheid tot fietsen en heel vriendelijke ontvangst

Een aanrader zijn er blijven hangen voor een tijdje en nadien nog terug geweest ideaal voor iedereen die naar het zuiden reist op alternatieve wegen en onderweg ook wilt genieten.

Charlieu / Pouilly-sous-Charlieu (Loire) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews