Hotel Les Clos de Chaponost

Kleine hotelsWeer vandaag18°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Les Clos de Chaponost voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Clos de Chaponost in het Nederlands

Met jonge kinderen

nooit meer

Tooske
15-8-2011

wij hebben hier een nacht gelogeerd op weg naar ons uiteindelijke vakantieadres. Bij aankomst bleek dat er die avond een groot feest zou zijn: de muziek heeft tot diep in de nacht gedenderd. Verder konden we niet slapen van de jeuk: de volgende dag bleek dat we onder de vlooienbeten zaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Clos de Chaponost in Chaponost, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Clos de Chaponost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.