Bed and Breakfast Domaine Le Bois des Dames

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Bed and Breakfast Domaine Le Bois des Dames
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Bois des Dames voor je op een rij gezet:

82 reviews over Bed and Breakfast Domaine Le Bois des Dames in het Nederlands

Mooie, gezellige, kindvriendelijke camping.

Fam vd Horst
21-8-2018

Mooie huurcaravans. Erg vriendelijk ontvangst. Persoonlijke, kleinschalige camping, veel Nederlandse kinderen, mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren.

Tom Rademaker en Emile Maas
31-8-2017

Zoek je gastvrijheid, lekker eten , een ontspannen sfeer met niet te veel andere gasten, mooie goed onderhouden kamers en een luxe sfeer zonder kapsones! Wij waren hiet nu voor de 2e keer. Nieuwe eigenaren Clotilde en Arnold doen het petfect!

Een dikkr 10!!

Wij komen zeker weer terug.

Nooit meer ! Verschrikkelijk die arrogantie

Henk en Ingrid
12-10-2016

Huis is goed, mooie omgeving. De opgelegde regels, het geserveerde ontbijt.

Er is geen sfeer door de opgelegde regels, spontaniteit is gemaakt

charlotte martens
3-9-2016

Is in principe kindvrij! Gaan in september weer terug

Hier weten ze wat gastvrijheid is!

G en D Damen
6-8-2016

Mooie schone kamers, goede sfeer, en een heerlijk zwembad. Echt overal is aan gedacht, super goede gastvrouwen en gastheren. En niet te vergeten heerlijke maaltijden op de gezellige cour.

vriendelijke uitbaters tof gezelschap

marleen van hoyweghen
18-7-2016

zeer lekker warm eten,er kan daar iemand zeer goed koken.

Fantastisch nog weer beter dan vorig jaar!

Cees van Nierop
4-7-2016

Fantastisch goede gastvrouwen en gastheren niets is teveel gevraagd, heerlijk eten en drinken, heel schone kamers, geen minpuntje te verzinnen.

Fantastisch verblijf om relaxt te genieten!

Twan en Angela
18-6-2016

Prachtige ligging om af te schakelen.

Fantastisch verblijf met eigenaren die geboren zijn voor het vak.

Erg verzorgd en proper.

Niet de meest geschikte plek om met kinderen te verblijven als deze meer vertier willen dan een zwembad.

Zalig

Chantal en Romain
10-1-2016

Heel mooie en gezellige B&B, heel rustig, verzorgd en lekker eten.

Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Je voelt je er direct thuis.

Vlug contact met andere vakantiegangers door het avondmaal op de gezellige binnenplaats.

Uitstekend!

Nicolette
4-9-2015

Fantastische locatie voor rust, genieten en uitstekende verzorging. Heerlijk ontbijt met iedere dag een extra verrassing en table d'Hôtes van zeer goede kwaliteit met heerlijke wijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Le Bois des Dames in Chantemerle les Grignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Le Bois des Dames zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.